نحوه انتخاب آژانس سئوی مناسب

ما بهتر از همه می دانیم که چند گزینه برای سئو وجود دارد.

آژانس‌ها و شرکت‌های سئو چند سکه هستند. می‌توانید هزاران مورد از آنها را در Google پیدا کنید، از جمله ده‌ها مورد که در خارج از شهر یا منطقه شما قرار دارند.

سوال این است که چگونه یک مورد مناسب را انتخاب می کنید؟

هر کسب‌وکاری اهداف و اولویت‌های منحصربه‌فرد خود را دارد، اما شما باید چشمان خود را برای عواملی مانند:

اثبات اجتماعی آیا این آژانس سئو یک شرکت تصادفی و بدون نفوذ است؟ یا آیا آنها بررسی های خوب، گواهی های مثبت، گواهینامه ها و ویژگی های انتشارات برجسته دارند؟ اثبات اجتماعی چیزهای زیادی به شما خواهد گفت.
مطالعات موردی چه راه بهتری برای دانستن اینکه آیا یک آژانس سئو واقعی است یا نه از مطالعه آنچه که قبلاً برای شرکت های دیگر انجام داده است؟ هر شرکت SEO که در مورد تولید نتایج جدی است، چند مطالعه موردی در دسترس خواهد داشت. دسترسی به این مطالعات را بخواهید تا بتوانید نوع نتایجی را که می‌گیرند ببینید.
فرآیندهای دقیق نترسید که از یک شرکت سئو اطلاعات دقیقی درباره کارهایی که آنها برای بهبود رتبه جستجو و دیده شدن آنلاین شما انجام می دهند بخواهید. آنها باید بتوانند یک طرح کلی گام به گام بسیار واضح ارائه دهند.
واقع بینانه و منصفانه. مراقب کار با یک شرکت SEO باشید که وعده رتبه اول را می دهد یا تضمین می کند که ترافیک شما در 30 روز یا کمتر دو برابر می شود. هیچ راهی برای دادن چنین وعده هایی وجود ندارد. و اگر چنین هستند، می توانید شرط ببندید که برای دستیابی به آن، اقدامات غیرقانونی را انجام خواهند داد. آژانس سئوی مناسب به شما نتایجی می دهد، اما آنها واقع بینانه و منصفانه خواهند بود.
تنها راه برای اینکه واقعاً بفهمید که آیا با آژانس سئوی مناسب کار می‌کنید – آژانسی که به شما کمک می‌کند تا رتبه‌بندی جستجو و دید خود را بدون بهینه‌سازی بیش از حد بهبود ببخشید یا خیر – این است که تیم را بشناسید. با پرسیدن سؤالات، گوش دادن به آنچه که آنها می‌گویند و سپس به آرامی وارد یک رابطه تجاری می‌شوید، می‌توانید احساسی نسبت به کاری که آنها انجام می‌دهند و اینکه آیا آن برای وب‌سایت شما مفید است یا خیر.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *