سفارش طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت ریسپانسیو
ریسپانسیو
طراحی سایت با کدهای بهینه
کدهای بهینه
طراحی سایت با سرعت بالا
سرعت مناسب
پشتیبانی سایت
1ماه پشتیبانی
طراحی سایت های سئو بیس
سئو بیس
طراحی سایت وردپرسی قیمت مناسب
قالب اختصاصی

برای سفارش طراحی سایت شرکتی با وردپرس می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید. درصورتیکه برای سفارش طراحی وب سایت شرکتی نیاز به مشاوره دارید میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان طراحی وب سایت شرکتی ، با ما در تماس باشید. ما با توجه به حوزه کاری شما بهترین پیشنهادات را با توجه به حوزه کاری شما در اختیاز شما قرار میدهیم. بنابراین برای دریافت قیمت سایت شرکتی بر اساس نیاز های خود همین الان با ما تماس بگیرید.

سفارش ساخت سایت شرکتی : ما با داشتن بیش از 10 سال سابقه فعالیت طراحی سایت های وردپرسی، و دارا بودن تعداد بیشماری سفارش طراحی سایت شرکتی در رزومه کاری خود و همچنین تجربه ای که در زمینه سئو سایت داریم میتونیم بهترین سایت های شرکتی سئو بیس را به شما تحویل دهیم

سفارش سایت شرکتی

برای سفارش سایت شرکتی میتوانید با ما تماس گرفته و یا در واتس آپ به ما پیام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. قبل از ثبت سفارش سایت شرکتی خود ، بد نیست از مزایا و معایب وردپرس مطلع شوید و با یکی از کارشناسان فنی ما صحبت کنید تا مطمئین شوید کدام سایت برای شما بهتر است، کارشناسان ما تمامی مزایا و معایب هر روش طراحی سایت را برای شما توضیح داده و طبق توضیحاتی که شما از برند خود ارائه میدهید ویژگی های مورد نیاز سایت شما را به شما خواهند گفت.

قیمت سایت شرکتی

قیمت سایت شرکتی با توجه به آپشن های مورد نیاز شما تعیین میشود ولی معمولا قیمت سفارش سایت شرکتی با وردپرس با قالب اماده در حدود 3 تا 5 میلیون تومان می باشد که با توجه به ویژگی هایی مانند تعداد برگه های درخواستی ، طراحی با قالب اماده یا قالب اختصاصی با هلو المنتور و سایر ویژگی های درخواستی شما انجام میشود.

خدمات پشتیبانی سایت 

معمولا بعد از سفارش طراحی سایت شرکتی ، بزرگترین دغدغه شرکت ها دریافت خدمات پیشتیبانی سایت می باشد. شرکت سئو جامپر به مدت 2 ماه پشتیبانی رایگان برای تمام وب سایت هایی که طراحی می کند انجام میدهد. پس از 2 ماه نیز می توانید با سفارش خدمات پشتیبانی سایت ، برای سایت خود پشتیانی دریافت کنید.

خدمات سفارش طراحی سایت شرکتی و خدماتی و فروشگاهی

 

طراحی وب سایت شرکتی

 

وب سایت شرکتی

ویژگی هایی که یک وب سایت شرکتی باید داشته باشد با توجه به نوع فعالیت شما مشخص میشود اما به طور کلی میتوان ویژگی های زیر را در طراحی وب سایت شرکتی در نظر گرفت.

  • صفحه اصلی متناسب با حوزه فعالیت وب سایت شرکتی
  • برگه خدمات یا فعالیت های شرکت ( بر اساس نتایج کیوورد ریسرچینگ برای هر یک از خدمات یک برگه جدید ایجاد میشود )
  • برگه مربوط به اعطای نمایندگی شرکت
  • برگه تماس با ما
  • برگه درباره ما
  • امکان چت آنلاین
  • امکان چت واتس اپ یا تلگرام
  • دکمه تماس مستقیم
  • برگه نمونه کارها یا کاتالوگ محصولات یا خدمات
  • برگه شرکت های همکار
  • برگه معرفی نمایندگی ها یا شعب شرکت
  • برگه وبلاگ و دانشنامه
  • و …

 

طراحي سايت شركتي

سفارش طراحی سایت شرکتی معمولا مناسب شرکت های زیر می باشد.

شرکت هایی که خدمات ارائه می دهند ( مانند شرکت های خدمات مهاجرت ، شرکت های خدمات نصب و تعمیر، شرکت های بازرگانی ، شرکت های هاستینگ ، شرکت های طراحی سایت و سئو و …. )

ظرکت هایی که کارهای مربوط به ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی انجام میدهند ( مانند شرکت های خدمات طراحی داخلی منزل ، شرکت های ساخت خط تولید کاخانه ها ، شرکت های طراحی دستگاه های آب شیرین کن صنعتی ، شرکت های پیمانکار ساختمانی و… )

 

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

بخاطر مزیت های وردپرس ما همواره برای افرادی که قصد سفارش سایت شرکتی دارند، طراحی سایت شرکتی با وردپرس را توصیه می کنیم. برخی از این ویژگی ها عبارتند از :

اوپن سورس بودن : درصورت قطع همکاری با شرکت یا هاستینگ میتوانید به راحتی کد های سایت خود را به هر هاست یا شرکتی که میخواهید منتقل کنید  و همچنین تمام کد های سایت شما قابلیت ادیت دارند.

قابلیت توسعه سایت شرکتی با قیمت مناسب : وردپرس با ابزارهایی به نام افزونه یا پلاگین می تواند اپشن های جدیدی را با کمترین هزینه به سایت شما اضافه کند.

پشتیبانی : پشتیانی خود سایت وردپرس و آبدیت دوره ای سورس کد های وردپرس برای رفع باگ ها و اضافه کردن آپشن های جدید ساختاری

قابلیت سئو شدن : مهم ترین عامل برای یک سایت قابلیت سئو شدن می باشد. برای سایت های اختصاصی باید قبل از سفارش طراحی سایت شرکتی از سئو پذیر بودن آن سایت مطمئین شوید اما در مورد سایت های وردپرسی  میتوانید با خیال راحت سایت خود را سفارش دهید چون نمونه های بیشماری از سایت های وردپرسی در سطح اینترنت یافت می شوند که در لینک های بالای گوگل قرار دارند و همین موضوع سئو پذیر بودن سایت های وردپرسی را تایید می کند.

قیمت سایت شرکتی : در طراحی سایت وردپرسی قیمت سایت شرکتی شما ارزان تر در می آید.

 

آشنایی بیشتر با مزیت ها و معایب وردپرس و روش های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت شرکتی با قالب آماده

پلن اول طراحی سایت شرکتی وردپرسی
4 میلیون تومان
  • طراحی از روی قالب اماده
  • طراحی تا 5 برگه سرویس و خدمات
  • طراحی دو برگه تماس با ما و درباره ما
  • سایت شرکتی کاملا ریسپانسیو
  • سایت کاملا سئو بیس
  • بهینه سازی سئو آن پیج اولیه
  • تحویل 7 روز کاری
محبوب

طراحی سایت شرکتی با قالب اختصاصی

پلن دوم طراحی سایت شرکتی وردپرسی
9 میلیون تومان
  • طراحی قالب اختصاصی
  • طراحی تا 6 برگه سرویس و خدمات
  • طراحی دو ب رگه تماس با ما و درباره ما
  • سایت شرکتی کاملا ریسپانسیو
  • سایت کاملا سئو بیس
  • بهینه سازی سئو آن پیج اولیه
  • تحویل 14 روز کاری

طراحی سایت شرکتی سئو بیس

یکی از مهم ترین مسائلی که باید برای طراحی سایت های شرکتی و سایر سایت ها به آن توجه کرد، مسئله سئو  بیس بودن آن است. عمده ترین دلیل راه اندازی یک سایتريال کسب درآمد از آن سایت است و مهم ترین منبع برای کسب درآمد سئو سایت است، بنابراین درصورتیکه یک سایت سئو بیس نباشد، تمام هزینه هایی که برای سفارش سایت شرکتی انجام شده است بیهوده خواهد بود. ما به عنوان یک شرکت سئو، مهمترین مسئله ای که هدف خود در طراحی سایت های شرکتی قرار میدهیم، سئو بیس بودن و سئو پذیر بودن آن سایت است.

سایت شرکتی ریسپانسیو

یکی دیگر از گزینه هایی که هنگام سفارش سایت شرکتی باید به آن توجه کنید، ریسپانسیو بودن و موبایل فرندلی بودن یک سایت است، ریسپانسیو بودن یک سایت شرکتی شاملی مواردی چون: عدم اسکرول خوردن افقی سایت در نسخه موبایل، اندازه مناسب المان ها برای گوشی های لمسی، اندازه مناسب فونت های سایت در نسخه موبایل و … می شود. با توجه به اینکه بیش از 90 درصد از سرچ های گوگل مربوط به نسخه موبایل میشود، شرکت سئو جامپر تمام تلاش خود را بر این نهاده است که یک نسخه موبایل یوزرفرندلی به شما تحویل دهد.

چرا سئوجامپر ؟

سفارش سایت شرکتی وردپرس 

وردپرس با امکانات بی نظیر محبوب ترین سایت ساز در کل دنیا می باشد. مشتریان ما قبل از سفارش سایت شرکتی بسیار در مورد تفاوت سایت های وردپرسی با سایت های برنامه نویسی شده از ما سوال می پرسند ما بعد از پرسیدن چند سوال، به آنها می گوییم که طراحی سایت شرکتی به صورت وردپرسی یا به صرت برنامه نویسی برای آنها مناسب تر است.

امکان سفارشی سازی سایت

اکان سفارشی سازی تا 40 درصد در پلن سفارش سایت شرکتی با قالب اماده ، و امکان سفارشی سازی تا 100 درصد برای سفارش سایت شرکتی طراحی شده با قالب اختصاصی . شما می توانید طبق هویت بصری برند خود بسته به پلنی که برای سفارش سایت شرکتی انتخاب کرده اید از 40 تا 100 درصد سایت را سفارشی سازی کنید و طبق طرح شما، طراحی شود. 

سرعت سایت

تمام سایت های شرکتی و فروشگاهی که مجموعه سئو جامپر طراحی میکند، در سرعت سایت دارای استاندارد های لازم برای گوگل می باشد. تمام سایت های ما با سرعت مناسب در موبایل و دسکتاپ طراحی می شوند به طوریکه بر طبق گوگل پیج اسپید بهینه سازی می شوند. دارای کدهای بهینه  شده و مینی فای شده، عکس های کم حجم و افزونه های لازم برای سرعت سایت.

آخرین مقالات سایت