سفارش طراحی سایت فروشگاهی
دریافت اینماد سایت فروشگاهی
دریافت درگاه پرداخت
طراحی سایت فروشگاهی - درگاه پرداخت
دریافت اینماد
طراحی سایت با کدهای بهینه
کدهای بهینه
طراحی سایت با سرعت بالا
سرعت مناسب
طراحی سایت های سئو بیس
سئو بیس
طراحی سایت ریسپانسیو
ریسپانسیو

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت فروشگاهی هستید و یا نیاز به خدمات طراحی فروشگاه آنلاین دارید میتوانید پیش از سفارش طراحی سایت فروشگاهی  خود ، برای اطلاع دقیق از تعرفه طراحی وب سایت فروشگاهی با توجه به نیاز های شما یا برای دریافت مشاوره رایگان برای اطلاع از ویژگی ها ، روش ها و مزایا و معایت آنها برای طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.  ما میتوانیم انواع سایت های فروشگاهی با درگاه بانکی و اینماد را برای شما، در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با سئو اولیه به شما تحویل دهیم.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی و آنلاین مناسب افرادی است که میخواهند محصولات فیزیکی یا دانلودی خود را به فروش برسانند. پرداخت ها می تواند داخل سایت انجام شده و یا اینکه به صورت پرداخت در محل انجام شود در هر صورت ما مراحل ثبت سفارش را صفر تا صد طبق معیار ها و روش های فروش شما طراحی می کنیم. در صورت نیاز برای اقدام به دریافت اینماد و درگاه بانکی کنار شما ایستاده ایم تا از صفر سایت شما را به مرحله شروع فروش برسانیم.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا پیش فاکتور همین الان با ما تماس بگیرید و در واتس اپ به ما پیام دهید تا کارشناسان فنی ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سفارش سایت فروشگاهی

درصورتیکه به دنبال سفارش سایت فروشگاهی با وردپرس هستید میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی یک سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید این برگه را مطالعه کنید تا از تمامی خدمات طراحی سایت شرکت ما آگاه شوید. شرکت سئو جامپر با بیش از 6 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت و سئو سایت  دارای نمونه کار بیشماری در زمینه طراحی سایت های فروشگاهی و َاپ های آنلاین و اینترنتی هست.

 همچنین به علت اینکه ما در زمینه سئو نیز متخصص هستیم تمام سایت هایی که طراحی می کنیم کاملا سئو بیس می باشد ئ حتی دارای on page seo اولیه است.

طراحی فروشگاه آنلاین

درصورتیکه که به دنبال سفارش طراحی فروشگاه آنلاین  هستید، ما میتوانید سایت هایی با  اپشن های فوق العاده را با قیمت مناسب برای شما طراحی کنیم. در ادامه این فایل می توانید تمام اپشن های این سایت ها را مشاهده کنید. چه یک سایت فروشگاه آنلاین محصولات دانلود نیاز داشته باشید و یا چه یک سایت برای فروش اینترنتی محصولات فیزیکی با درگاه پرداخت و محاسبه هزینه ارسال، ما میتوانید در زمان کوتاه و با قیمت مناسب به شما خدمات خود را ارائه دهیم. 

پایین این برگه لیست قیمت خدمات طراحی سایت فروشگاه آنلاین با درگاه پرداخت را می توانید مشاهده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

وردپرس یکی از قوی ترین سایت سازهای دنیا میباشد که سالانه چندین آبدین بیرون میدهد و کاملا سازگار با الگوریتم های گوگل می باشد و معمولا بعد از مدت کوتاهی که گوگل الگوریتم های خود را آبدیت میکند وردپرس نیز یک آبدیت بر اساس این الگوریتم ها ارائه می دهد، همین امر موجب شده یکی از محبوب ترین cms های جهان به شمار برود. 

همچنین پس از طراحی سایت فروشگاهی خود با وردپرس پس از مدتها برای توسعه سایت خود میتوانید با کمترین هزینه و کمترین تخصص بسیاری از آپشن های مربوط به سایت های فروشگاهی را به آن اضافه کنید.

خدمات و ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه و قیمت های سفارش طراحی سایت فروشگاهی

پکیج پایه فروشگاه آنلاین

طراحی سایت فروشگاهی با قالب اماده
5 میلیون تومان
  • طراحی با قالب اماده
  • انتخاب قالب از بین تعداد بیشمار قالب اماده
  • نصب افزونه های لازم برای سئو
  • وارد کردن تا 12 محصول در سایت
  • اضافه کردن تا 3 برگه سرویس به سایت
  • قابل سفارشی سازی رنگ های قالب

پکیج نقره ای فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی با قالب اختصاصی
9 میلیون تومان
  • هاست رایگان
  • قالب کاملا سفارشی سازی شده
  • امکان دریافت اینماد و درگاه پرداخت
  • وارد کردن تا 20 محصول در سایت
  • اضافه کردن تا 5 برگه جانبی به سایت
  • قابل سفارشی سازی رنگ های قالب
  • امکان فیلتر محصولات
  • هویت بصری بر اساس برند شما
  • نصب افزونه های لازم برای سئو و سئو اولیه
محبوب

پکیج تکمیلی

درج محصولات در سایت
3 میلیون تومان
  • درج 100 عدد محصول
  • درح محتوای 500 کلمه ای برای هر محصول
  • درح تصاویر محصولات
  • درج ویژگی های محصول برای فیلترینک
  • درج دسته بندی محصولات
  • درح قیمت و جدول مشخصات فنی محصولات

برخی سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط ما

  شرکت طراحی سایت فروشگاهی

ما به عنوان یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی، با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت های وردپرسی شرکتی و فروشگاهی و همچنین سابقه طولانی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت، همواره در طراحی تمام سایت های مشتریان خود تمام فاکتور های لازم برای سئو سایت را رعایت کرده و خدماتی بینظیر را به آنها ارائه می دهیم. 

مهم ترین موضوع بعد از طراحی سایت، فروش سایت است که مستقیما به سئو آن سایت بستگی دارد. ما با طراحی سئو محور خود، مسیر را برای سئو سایت و درنتیجه رسیدن آن به درآمد های بالا، هموار میکنیم. در صورتیکه میخواهید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید ولی هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با یکی از شماره تلفن های مندرج در سایت با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی
سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

مزایای سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس 

وردپرس یکی از سایت ساز های معروف دنیاس که به علت امکاناتی که جلوتر به آن میپردازیم بسیار محبوب میباشد. این cms کاملا به صورت اوپن سورس هست به این معنی که شما کد های سایت خود را در اختیار دارید و به راحتی می توانید کدهای هسته وردپرس را ادیت کنید و تغییر دهید و همچنین با داشتن کدهای سایت هیچ گونه نیازی به شرکت طراح خود نخواهید داشت و به راحتی می توانید با هرطراح دیگری همکاری کنید در صورتیکه در طراحی سایت های اختصاصی با کدنویسی شما کد های سایت خود را در اختیار ندارید و برای کوچیکترین تغییرات در سایت خود باید به شرکت طراح مبلغ اضافی تر پرداخت کنید. حتی بعد از اینکه تصمیم گرفتید شرکت طراح خود را تغییر دهید انها معمولا کدهای سایت شما در اختیار شما قرار نمیدهند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس عبارتند از :
  • اوپن سورس بودن 
  • وجود چندین هزار افزونه مختلف که تقریبا رایگان یا با مبلغ ناچیز می توانند کمک کنند که خودتان سایت خود را توسعه دهید
  • وجود قالب های فراوان که میتوانید ظاهر سایت خود را هرموقع که اراده کردید با کمترین هزینه تغییر دهید 
 
  • تیم حرفه ای که سالانه چندین آبدیت را طبق الگوریتم های گوگل ارائه میدهند 
  • کاملا سئو پذیر بطوری که بسیاری از سایت هایی که در لینک های اول گوگل قرار دارند سایت های وردپرسی هستند که این مسئله مهم ترین دلیل محبوبیت آن است 
  •  برای هرکاری که بخواهید انجام دهید افزونه های مناسبی وجود دارد
  • سیستم فروشگاهی بسیار قوی و مناسب برای تمام انواع فروشگاه ها (فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی ،فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی ، محصولات متغییر مانند فروشگاه های آنلاین لباس( براساس سایز) ، کیف (متغییر براساس رنگ) و کفش و… )  
  • امکان اتصال به سیستم های حسابداری 
  • رابط کاربری بسیار ساده و زیبا 
طراحی سایت فروشگاهی

سفارش ساخت سایت فروشگاهی

طراحی فروشگاه وردپرس

شرکت ما،  خدمات طراحی فروشگاه وردپرس همراه با پشتیبانی یک تا 3 ماه رایگان را به تمامی مشتریان خود که به دنبال حرفه ای ترین خدمات طراحی سایت فروشگاهی هستند ارائه می دهد. برای سفارش سایت فروشگاهی خود با تمام آپشن های مناسب با حوزه فعالیت خود می توانید همین الان با ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید. نه تنها از صفر تا صد شروع پروژه طراحی سایت فروشگاهی شما کنار شما می ایستیم بلکه تا چند ماه پس از اتمام طراحی سایت شما، پشتیبانی رایگان ارائه می دهیم. 

 طراحی فروشگاه وردپرس، نیاز به تخصص زیادی در مورد سئو نیز دارد. زیرا ارزش یک سایت به سئو بیس بودن آن است و درصورتیکه سایت دارای قابلیت سئو شدن نباشد، عملا تمام هزینه هایی که برای آن شده است بیهوده است و منجر به درآمد نمیشود.
طراحی سایت فروشگاهی شرکتی

سایت های فروشگاهی شرکتی سایت هایی دو کاربردی هستند که مناسب شرکت هایی هستند که میخواهند هم محصولات خود را به مشتری و  اند یوزر معرفی کرده و یا به فروش برسانند و هم میخواهند برگه هایی جداگانه برای معرفی سرویس ها یا خدمات خود به نمایندگی ها یا بازرگانان و …. داشته باشند. برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی سایت فروشگاهی شرکت می توانید از طریق یکی از شماره تماس های مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

سایت های دو منظوره فروشگاهی- شرکتی هم دارای ویژگی های فروشگاهی هست  و هم دارای ویژگی های مناسب سایت های شرکتی. برای مثال هم دارای محصولات و امکان خرید آنلاین هستند و هم دارای برگه های خدمات و سرویس های شرکتی،آیکون های تماس، چت آنلاین و … هستند. 

جدول مشخصات فنی محصولات

سایت های فروشگاهی پزشکی مناسب انواع شرکت های کالاپزشکی ، شرکت های کیت های آزمایشگاهی و محصول مصرفی پزشکی هست. همچنین شرکت های تجهیزات پزشکی هم میتوانند یک سایت فروشگاهی برای نمایش و معرفی محصولات خود طراحی کنند. شرکت سئو جامپر تمام سایت های خود را کاملا سئو بیس طراحی می کند به این معنی که تمام زیر ساخت های لازم برای موتور های جستجو در آنها لحاظ می شود و این موضوع به اینکه از سئو سایت خود زودتر به نتیجه برسید کمک شایانی می کند. بنابراین اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی پزشکی دارید همین الان با ما تماس بگیرید تا توضیحات لازم را از زبان کارشناسان خبره و باتجربه ما بشنوید.

طراحی سایت فروشگاهی پزشکی ، مواد غذایی، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم ورزشی و …

ویژگی های سایت های فروشگاهی ما

طراحی سایت فروشگاهی سئو بیس

یکی از مهم ترین مسائل در ساخت یک سایت فروشگاهی ، داشتن بیس سئو و درواقع سئو پذیر بودن آن است. ما به علت سابقه طولانی در زمینه سئو سایت ، سایت های سئو بیس به شما تحویل خواهیم داد. یکی از مهم ترین مسائلی که باید قبل از ثبت سفارش سایت فروشگاهی به آن توجه کنید، سئو بیس بودن آن سایت، زیرا تنها در این صورت سایت به فروش می رسد.

سایت فروشگاهی با درگاه پرداخت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک سایت فروشگاه آنلاین باید داشته باشد، درگاه گرداخت است. درگاه پرداخت از خیلی از تماس های غیر واجب و درنتیجه درگیری منابع انسانی با مشتری جلوگیری میکند. درصورتیکه سفارش سایت فروشگاهی خود را در مجموعه ما ثبت کنید، یکی از خدمات طراحی سایت فروشگاهی ما، گرفتن درگاه پرداخت می باشد.

جدول مشخصات فنی محصولات

یکی دیگر از ویژگی هایی که میتواند برای سایت های فروشگاهی که محصولات الکتریکی یا محصولات مکانیکی میفروشند، مفید باشد، جدول مشخصات فنی محصولات می باشد که به مشتری کمک میکند. درصورتیکه میخواهید یک سایت فروشگاهی در این حوزه داشته باشید قبل از ثبت  سفارش، از شرکت طراحی سایت فروشگاهی خود، در مورد آن بپرسید.

پروفایل کاربران

یکی از موارد حائز اهمیت برای یکی سایت فروشگاهی این است که هریک از کاربران سایت بتوانند سوابق خریدهای قبلی خود، آدرس ها و اطلاعات شخصی خود را در سایت مشاهده و حتی ادیت کنند. هر شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید در پکیج خود این مورد را لحاظ کند.

تحویل در کمتر از 1 هفته

ما با داشتن تیم مجرب از طراحان سایت و طراحان گرافیک می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن سایت فروشگاه آنلاین شما را با تمام ویژگی های خواسته شده و کاملا سئو بیس ،  به شما تحویل دهیم. سرعت عمل در طراحی سایت فروشگاهی شما، با حفظ کیفیت یکی از دغدغه های ماست.

هاست رایگان

اگر پکیج نقره ای را برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی انتخاب کرده اید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه هاست ندارید و ما یک هاست رایگان برای وب سایت فروشگاهی شما در نظر گرفته ایم. هاست مورد استفاده برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما سازگار با اینترنت ملی است.

سایت فروشگاهی با سرعت مناسب

یکی از موارد حائز اهمیت برای یکی سایت فروشگاهی این است که هریک از کاربران سایت بتوانند سوابق خریدهای قبلی خود، آدرس ها و اطلاعات شخصی خود را در سایت مشاهده و حتی ادیت کنند.

قالب ها اورجینال با قابلیت آبدیت

در تمام پکیج های ما قالب های دارای لاینسس و قابل آبدیت ارائه می شود و این موضوع باعث میشود که بعد از چند قالب سایت شما از کار نیوفتد و همواره بتوانید با آبدیت جدید، سایت خود را آبدیت کنید.

آیکون های اختصاصی سایت

در طراحی سایت فروشگاهی با  پکیج نقره ای ما برای سایت مشتریان خود، برحسب نیاز تا 6 آیکون اختصاصی با رنگ سازمانی و هویت بصری آنها، طراحی کرده و در فروشگاه آنلاین آنها درج میکنیم.

طراحی وب سایت خوب باید شامل چه چیزهایی باشد؟

طراحی وب خوب باید شامل حجم مناسبی از اطلاعات باشد، جسورانه و چشم نواز باشد (اما حواس پرتی یا آزاردهنده نباشد) و استفاده از آن آسان باشد. CTA ها (دعوت به اقدام) باید در مورد اقداماتی که می خواهید مردم انجام دهند و نحوه دستیابی به آن مشخص باشد. و طراحی وب خوب منسجم است و باعث می شود هر صفحه وب سایت احساس کند متعلق به آن است.

چقدر طول میکشد که سایت فروشگاهی وردپرسی طراحی شود؟

طراحی سایت فروشگاهی با توجه به آپشن هایی که نیاز دارید (بدون احتساب دریافت اینماد و درگاه پرداخت ) می تواند بین 1 هفته تا 10 روز طول بکشه. درصورتیکه اینماد نداشته باشید و بخواهید برای دریافت اینماد نیز اقدام کنید، میتوانیم در مدت حدود 2 هفته اینماد شما را دریافت کرده و با درگاه پرداخت زیبال کمتر از 2-3 روز بعد، درگاه پرداخت سایت فروشگاهی شما را نیز نصب و راه اندازی کنیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است ؟

پلن های قیمت طراحی سایت فروشگاهی شرکت سئو جامپر از 4 میلیون تومان شروع میشود. میتوانید با مبلغ 4 میلیون تومان یک سایت کامل و جامع همراه با درگاه پرداخت و تمام امکانات اولیه یه سایت فروشگاهی را تحویل بگیرید.

فرایند اخد درگاه پرداخت اینرنتی برای سایت فروشگاهی وردپرسی چقد طول می کشد؟

درصورتیکه شما اینماد خود را دریافت کرده باشید، با درگاه پرداخت زیبال می توانید 1 الی 3 روز کاری درگاه پرداخت سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.

پروسه ثبت سفارش سایت فروشگاهی چگونه است ؟

ابتدا شما تمام امکانات موردنیاز خود را به اطلاع کارشناسان ما میرسانید و کارشناسان سئو جامپر پس از بررسی های لازم ، زمان بندی و قیمت سفارش سایت فروشگاهی مورد نطر شما را اعلام میکنند و پس از پرداخت 50 درصد از مبلغ پیش فاکتور، پروسه طراحی سایت فروشگاهی شما آغاز می شود و در کمتر از 1 هفته شما صاحب یک سایت فروشگاه وردپرس با تمام امکانات مورد نیاز خواهید شد.

پشتیبانی بعد از طراحی سایت به چه صورت است ؟

بعد از اینکه سایت فروشگاهی مورد نظر شما طراحی شد و به شما تحویل داده شد، به مدت یک ماه به شما پشتیبانی رایگان داده می شود و میتوانید مشکلاتی که در طی این یک ماه در سایت شما به وجود آمد را به ما اطلاع داده تا برای شما برطرف کنیم، پس از یک ماه پشتبانی سایت طی قراردادی جدا قابل انجام می باشد.
آخرین مقالات سئو جامپر