ارزش و انگیزه پیوند

ارزش و انگیزه پیوند

همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، ارزش لینک های استنباط شده با کیفیت بالا از نظر سئو و رتبه صفحه به طور چشمگیری با بهبود فناوری موتورهای جستجو کاهش یافته است. یکی از دلایل این امر به توانایی موتورهای جستجو برای خواندن متن در صفحه و تعیین هدف بر اساس زمینه درون آن مربوط می شود. این قابلیتی است که تا چند سال پیش غیرقابل درک بود. گوگل اکنون می‌تواند یک صفحه را بخزد، بر اساس متن مشخص کند که کاربر چه کاری را به انجام می‌رساند و بر اساس آن برای آن ارزش قائل شود.

در بیشتر موارد، متن اطراف یک پیوند سعی می کند کاربر را وادار کند تا روی آن پیوند کلیک کند تا خرید کند، فرم را پر کند، مطالب بیشتری را مطالعه کند یا اقدامات دیگری انجام دهد. گوگل این را می‌بیند و در بیشتر موارد می‌گوید: «اوه خوب، می‌خواهید مردم روی آن پیوند کلیک کنند». اگر مردم انجام دهند، ارزش دارد. با این حال، کلیک‌های مبتنی بر اجبار دیگر به عنوان لزوماً برای کاربران مفید علامت‌گذاری نمی‌شوند، بنابراین این ایده که با قاشق غذا دادن به کاربران شما به کاری که می‌خواهید برای بالا بردن رتبه صفحه‌تان انجام دهند، پیوند می‌دهد، به خوبی مطرح نمی‌شود.

بیایید یک مثال را امتحان کنیم. فرض کنید که میزبانی وبلاگی در مورد درج کفش برای کمک به درد پا هستید. وبلاگ شما در مورد انواع درد پا صحبت می کند و در جایی از صفحه می گوید: «برای خرید اینسرت های مسکن دکتر ام اینجا را کلیک کنید». احتمالاً مبتنی بر انگیزه است.

سال ها پیش، گوگل این را بسیار ارزشمند می دانست و به همین دلیل صفحه شما را در رتبه بالایی قرار می داد. با این حال، اکنون گوگل می‌گوید “بله، خوب، شما آنها را مجبور به کلیک کردن کردید، که عالی است، اما شما آنها را مجبور کردید وارد این کار شوند”. هنوز هم ارزشمند است، اما انگیزه تلاش برای فروش برای گوگل شناخته شده است و بنابراین این گلوله جادویی نیست.

چند نفر وسوسه می شوند و ادامه می دهند و روی پیوند استنباط شده کلیک می کنند تا مستقیماً به محصول بروند. این اساساً رانندگی

نظر کاربران نیز در مورد این تاکتیک تقسیم شده است. در حالی که آنها نمی خواهند زحمت جستجوی دائمی یک نام تجاری یا محصول را خودشان داشته باشند، از فشار فروش که برخی سایت های دیگر استفاده می کنند نیز خوششان نمی آید. آنها پیشنهادات یا پست های آموزنده ای را ترجیح می دهند که به سادگی بیان می کنند چه گزینه هایی وجود دارد تا رویکردهای سخت و مبتنی بر فروش.

این امر منجر به افزایش استفاده از آنچه به عنوان پیوندهای استنتاجی شناخته می شود، شده است. در بخش بعدی، پیوندهای استنباط شده، چیستی و چگونگی جایگزینی پیوندهای سنتی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *