ارزش های پیوندهای سنتی

ارزش های پیوندهای سنتی

در ابتدای راه اندازی گوگل/موتورهای جستجو، زمانی که برای اولین بار رتبه بندی صفحات را شروع کردند، ارزش زیادی به صفحاتی که لینک هایی برای کلیک کردن افراد داشتند، داده می شد. این پیوندها یا به یک صفحه خاص می‌روند، محصولی را می‌خرند یا کارهای دیگری مرتبط با آن موجودیت و حضور آن در وب انجام می‌دهند.

از نقطه نظر منطقی، این منطقی است، پیوندها افراد را به مقصدی خاص می فرستند. اگر مردم از آن پیوندها استفاده می کنند، باید برای آنها ارزشمند باشند. این بدان معنی است که صفحه با پیوندهای گفته شده و مقصد پیوند مهم است.

خیلی ابتدایی است، اما شما این ایده را دارید که چرا این برای رتبه بندی صفحه مهم است. مشکل این است که آیا مردم واقعاً روی پیوند استنباط شده کلیک می‌کنند زیرا ارزش دارند یا اینکه متقاعد می‌شوند تا بر اساس زمینه اقدامی انجام دهند؟ در ابتدا، گوگل توانایی انجام این تصمیم را نداشت زیرا فقط می توانست صفحات را بخزد و پیوندها را بر اساس ترافیک فهرست کند.

با این حال، در حدود 20 سال گذشته، الگوریتم گوگل و فناوری پشت سیستم رتبه بندی صفحات بسیار بهبود یافته است. گوگل اکنون می تواند یک صفحه را بخزد و متن موجود در صفحه را تشخیص دهد و ببیند که کاربران به سمت آن سوق داده می شوند. برای افزایش ترافیک به صفحه محصول، سایت یا محتوای دیگری، روی یک پیوند کلیک کنید.

این به شدت وزن کلی پیوندها را تغییر داده است. در حالی که آنها هنوز بسیار مهمتر از سایر اقدامات مربوط به سئو داخلی هستند، ارزش آنها به جایی کاهش یافته است که لینک های با کیفیت پایین کمتر رتبه صفحه را به اندازه قبلی کاهش نمی دهند. در واقع، چند بک لینک با اعتبار بالا نسبت به صفحه ای که با لینک بارگذاری شده است، ارزشمندتر در نظر گرفته می شوند.

این کاهش ارزش هرزنامه لینک منجر به افزایش محتوای سرپرست شده است. محتوای انتخاب شده یا پیوندهای سرپرستی شده، پیوندهایی به بخش هایی از محتوا هستند که به طور خاص برای یک هدف هدف هستند. مدیریت محتوا اساساً تمرین انتخاب دستی محتوایی (در وب) است که برای یک جایگاه خاص مرتبط و معتبر است و پیوندهایی به آن محتوا ایجاد می کند. چند لینک استنباط شده به خوبی تنظیم شده به محتوای نه تنها مرتبط، بلکه بسیار معتبر و ارزشمند می تواند برای رتبه سایت شما معجزه کند. به این ترتیب، پر کردن لینک مانند پر کردن کلمات کلیدی پیش رفته است و دیگر یک عمل معمولی نیست.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *