نکات مهم برای درج ریپورتاژ آگهی و معرفی بهترین سایت ها برای ریپورتاژ

در این مقاله قصد داریم نکات مهمی که باید قبل از خرید ریپورتاژ اگهی به آن توجه کنید بیان کنیم. از آنجا که ریپورتاژ آگهی و بک لینک ها نقش مهمی در بهبود سئو و جایگاه سایت شما دارد بهتر است که حتما به این نکات توجه کنید. همچنین راهنمای نوشتن متن ریپورتاژ اگهی را نیز در این پست قرار داده ایم.

خدمات طراحی سایت

 

مهمترین نکات انتخاب سایت برای ریپورتاژ اگهی

به طور کلی برای خرید ریپورتاژ سه مورد دامین اوتوریتی – اسپم اسکور و نوع لینک ها باید بررسی شود

دامین اوتوریتی

یکی از مهم ترین عوامل که باعث میشود شما بهترین بازخورد را از هزینه ای که برای ریپورتاژ اگهی انجام دادید بگیرید، دامین اوتوریتی بالای سایتی است که ریپورتاژ ثبت کردید . دامین اوتوریتی را میتوانید از خیلی از سایت ها از جمله سایت Semrush و ahref   بررسی کنید . دامین اوتوریتی یک عدد بین 1 تا 100 می باشد .

 

اسپم اسکور

از دیگر نکاتی که حتماباید بررسی کنید اسپم اسکور است که هرچقد میزان آن کمتر باشد بهتر است. اسپم اسکور درواقع معیاری است که گوگل با آن سایت های اسپم را شناسایی میکند و درواقع اگر در سایتی که از نظر گوگل اسپم است بک لینک بگیرید روی سئو شما تاثیر منفی دارد. در واقع بک لینک از سایت های اسپم یکی از کارهایی است که در سئو منفی انجام میشود.  بنابراین بهتر است حتما اسپم اسکور سایت مورد نظر را بررسی کنید. اسپم اسکور یک عددی بین 1 تا 10 می باشد و معمولا اسپم اسکور کمتر از 3یا4  قابل قبول است .

سایت ahref  اسپم اسکور سایت ها را نیز در اختیاز شما قرار میدهد . به جز آن هم سایت های دیگری نیز وجود دارند که میتوانید عبارت spam score checker  را در گوگل سرچ کنید و  سایت های دیگری نیز برای این موضوع پیدا کنید.

نوع لینک ها در بک لینک گرفتن

لینک ها میتوانند فالو یا نوفالو باشند. معمولا لینک های فالو بهترین حالت برای بک لینک هستند. گرچه لینک های

 

متن ریپورتاژ را چگونه بنویسیم ؟ ( راهنمای نوشتن متن ریپورتاژ آگهی )

در این قسمت راهنمای نوشتن متن ریپورتاژ را قرار داده ایم. برای نوشتن متن ریپورتاژ موثر بهتر است به نکات زیر توجه کنید

1- حتما موضوعی را انتخاب کنید که هم مرتبط باشد و هم سرچ بالایی داشته باشند ( برای مثال برای بک لینک گرفتن برای یک سایت کتابفروشی ( کتاب کنکوری) معرفی  بهترین موضوع ، ” معرفی بهترین کتاب های ریاضی برای کنکور ” یا مطالبی از این قبیل هست )

2- موضوعی انتخاب کنید که بعد از خواندن متن ریپورتاژ امکان کلیک روی لینک ها را داشته باشند. ( در مثال بالا بعد از خواندن متن کاربر ترغیب میشود که روی تبلیغات شما برای خرید این کتب کلیک کند )

3- میتوانید یکی از لینک ها  را به صورت عکس در متن بگذارید ( عکس تبلیغاتی برای ترغیب کاربران برای کلیک و ورود به سایت شما )

4- ترجیحا سایت هایی را انتخاب کنید که تضمین کلیک به شما میدهند .

 

معرفی برخی از بهترین سایت ها برای ریپورتاژ اگهی :

سایت ایسنا : این سایت خبری با اوتوریتی بالا ( 63 ) یکی از بهترین سایت ها برای درج ریپورتاژ اگهی است اما باید برای گرفتن بیشترین بازخورد ختما به نوع نوشتن متن دقت کنید

سایت آفتاب :   این سایت نیز یک سایت خبری است که اوتوریتی بالایی دارد

لینک بیلدینگ سازی و نکات و راهنمای نوشتن متن ریپورتاژ اگهی

 

مطالعه بیشتر : 

معرفی ابزار های off page seo  و نکات مهم برای لینک سازی خارجی 

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *