آماده شدن برای یک حمله منفی سئو :

اگر می خواهید از این حملات جلوگیری کنید یا سئوی منفی را بازیابی کنید، می توانید این نکات را دنبال کنید.

1. هشدارهای ایمیل را در Google Webmaster Tools تنظیم کنید
گوگل ابزارهای مختلفی دارد که می تواند به شما کمک کند سئوی منفی سایت شما را تحت تاثیر قرار ندهد. یکی از آنها از طریق هشدارهای ایمیلی است. Google ممکن است برای هر یک از موارد زیر به شما ایمیل بزند:

1. صفحات به درستی ایندکس نشده اند
2. مشکل در اتصال به سرور
3. جریمه های دستی گوگل
4. وب سایت شما مورد حمله بدافزار قرار گرفته است
5. باید سایت خود را به Google Webmaster Tools متصل کنید.

2. پروفایل بک لینک خود را ردیابی کنید
اگر می خواهید از حذف موفقیت آمیز سایت شما توسط هرزنامه ها جلوگیری کنید، باید از ابزارهای ردیابی استفاده کنید. چند چیز مختلف وجود دارد که می تواند بک لینک ها را نظارت کند مانند Ahrefs یا Open Site Explorer. با این حال، اینها بیشتر چک های دستی هستند. اگر می خواهید همیشه بر بک لینک های شما نظارت داشته باشد، می توانید به MonitorBacklinks.com مراجعه کنید. این سایت هر زمان که سایت شما بک لینک های مهم جدیدی را از دست می دهد یا اضافه می کند، هشدارهای ایمیلی ارسال می کند.

3. از بهترین بک لینک های خود محافظت کنید
زمانی که سایت های معتبر به سایت شما لینک می دهند، شما می خواهید آن لینک ها را حفظ کنید. ارسال کنندگان هرزنامه اغلب به دنبال راه هایی برای حذف این پیوندها هستند. آنها می توانند با صاحب سایتی که در آن لینک شده اید تماس بگیرند و حتی درخواست کنند که آن سایت حذف شود. برای جلوگیری از این امر، به جای استفاده از یاهو یا جیمیل، باید از آدرس ایمیل سایت خود ارتباط برقرار کنید. همچنین باید بهترین بک لینک های خود را ردیابی کنید. شما می توانید این کار را با هر یک از ابزارهای نظارتی ذکر شده در بالا انجام دهید.

4. نظارت بر محتوای تکراری
محتوای تکراری می تواند سئو سایت را سریعتر از نیش پشه در تابستان از بین ببرد. این یک تکنیک معمولی متخصصان سئو منفی است. یکی از ابزارهایی که می تواند کمک کند Copyscape.com است. شما فقط سایت خود را اضافه کنید یا مقالات خود را در Copyscape جستجو کنید تا ببینید آیا محتوای شما در جای دیگری از وب قرار دارد یا خیر. اگر چنین است، می‌توانید با تماس با مالک وب‌سایت یا گزارش آن به Google، سریعاً آن را حذف کنید.

5. نظارت بر سرعت وب سایت
اگر وب‌سایت شما خیلی سریع بارگیری نمی‌شود، اما قبلاً به خوبی بارگیری می‌شد، ممکن است هزاران درخواست در ثانیه توسط یک هرزنامه دریافت کنید. اگر این کار را متوقف نکنید، اسپم در واقع می تواند سرور شما را پایین بیاورد و سرعت سایت شما را کاهش دهد و شرکت میزبان شما را بسیار از شما ناراحت کند. Pingdom یک ابزار عالی برای کمک به شما در بهبود عملکرد سایت ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از جستجوگر PageSpeed Google استفاده کنید تا بفهمید چه اتفاقی در یک سایت بارگذاری کند می‌افتد.

6. بر شهرت آنلاین خود نظارت کنید
متنفرها متنفر خواهند شد. هرزنامه‌هایی که می‌خواهند روی سئوی شما تأثیر منفی بگذارند، می‌توانند ده‌ها پروفایل اجتماعی را به ارسال هرزنامه محتوای شما و کاهش سیگنال‌های اجتماعی اختصاص دهند. برای اینکه بفهمید چه کسی ممکن است سایت شما را به شکل بدی ذکر کند، فقط از Mention.com استفاده کنید. به محض اینکه سایت شما در جایی ذکر شد، یک هشدار دریافت خواهید کرد.

نظارت بر نام‌های آنلاین شما، ریسک‌های جدولی برای مدیریت شهرت آنلاین در سئو است.

7. صمیمی باشید
هر زمان که با بازاریابان یا رقبای دیگر صحبت می کنید، همیشه باید حرفه ای باشید. شما نمی خواهید هیچ دلیلی به مردم بدهید. هرزنامه‌نویس‌ها به دلایل مختلفی کاری را انجام می‌دهند، اما بسیاری از آنها فقط دلیلی را برای یک دلیل یا پیشی گرفتن از رقابتی که دوست ندارند انتخاب می‌کنند. در حالی که نمی خواهید با این سئوکارهای منفی دوستی پیدا کنید، همچنین نمی خواهید خشم آنها را تحریک کنید.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *