13 تا از بهترین نرم افزار های نوشتن هوش مصنوعی در سال 2023 (مقایسه شده) است

13 تا از بهترین نرم افزار های نوشتن هوش مصنوعی در سال 2023 (مقایسه شده) است

نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی در چند سال اخیر محبوبیت و کارایی خود را افزایش داده است. نوشتن هوش مصنوعی با خروج از مرحله جدید خود، با صدها راه حل نرم افزاری توانا که بازار را هجوم آورده و در فضایی که چند سال پیش وجود نداشت، نوآوری می کند، به جریان اصلی تبدیل شده است.

1 . چگونه هوش مصنوعی می تواند به گردش کار نوشتن شما کمک کند:

پلتفرم‌های نوشتن هوش مصنوعی راه‌حل‌های مختلفی را ارائه می‌دهند، که با توجه به انواع مختلف وظایف نوشتن و نوشتن که مردم روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوند، منطقی است. برای مثال:
ابزارهای کپی رایتینگ هوش مصنوعی برای کمک به استراتژی بازاریابی شما با تولید محتوای با کیفیت بالا برای بازاریابی، توضیحات محصول و کپی فروش وجود دارد.
ابزارهای هوش مصنوعی برای بازنویسی محتوای موجود وجود دارد تا محتوای شما تازه و مرتبط باقی بماند.
ابزارهای هوش مصنوعی SEO می توانند از پردازش زبان طبیعی (NPL) بر اساس کلمات کلیدی برای کمک به ایجاد محتوای سئو با کیفیت استفاده کنند. همه بهترین ابزارهای SEO در حال حاضر از هوش مصنوعی برای کمک به تکنیک های پیشرفته SEO استفاده می کنند.
نرم افزار داستان و نوشتن خلاق به سرعت ایده های نوآورانه ایجاد می کند و به نوشتن محتوای گویا کمک می کند.
و ابزارهای تصحیح هوش مصنوعی (مانند Grammarly) وجود دارد که چک‌های املا و دستور زبان و بررسی سرقت ادبی را ارائه می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که محتوا برای انتشار مناسب است.
فرض کنید شخصی مسئول نوشتن یا ویرایش چندین نوع محتوا (برند، تبلیغات، فرم طولانی، داستان، روابط عمومی) هستید. در این صورت، احتمالاً از داشتن دستیارهای مختلف نوشتن هوش مصنوعی سود خواهید برد. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید برخی از بهترین ها را بررسی کنیم.

2 . بهترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی:

هوش مصنوعی می تواند تقریباً هر کار نوشتنی را سرعت بخشد. با انتخاب مناسب، باید به راحتی بتوانید خروجی تحریریه خود را افزایش دهید (مهم نیست چه نوع محتوایی ایجاد می کنید). ما برخی تحقیقات بدون تعصب انجام داده‌ایم تا بهترین برنامه‌های نوشتن هوش مصنوعی را که امروز می‌توانید انتخاب کنید، به شما نشان دهیم. به این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی نگاهی بیندازید که می توانند بلاک نویسنده و ترس از صفحه خالی را از بین ببرند.

بهترین نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی به ترتیب فهرست شده است

1. رایتر

Rytr یک پلت فرم نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که یکی از بزرگترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی در بازار را دارد. این یک ابزار هوش مصنوعی همه منظوره است که برای هر بازاریاب متنوعی مفید است. دارای چارچوب های کپی رایتینگ، قالب هایی برای نوشتن وبلاگ و موارد استفاده برای ایجاد توضیحات محصول است. پس از استفاده از این، دیگر هرگز کاملاً یکسان نخواهید نوشت. Rytr از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد سریع و آسان محتوای با کیفیت بالا استفاده می کند. کاربران می توانند برای برنامه ها و صنایع مختلف از جمله بازاریابی، تجارت الکترونیک و غیره محتوا تولید کنند. رابط کاربری آسان، شروع به کار را آسان می کند، حتی برای کاربرانی که تجربه قبلی در نوشتن (یا نوشتن!) هوش مصنوعی ندارند. آنها همچنین Rytr Chat را راه‌اندازی کرده‌اند که به نویسندگان انسانی اجازه می‌دهد تا دستورات مبتنی بر سریع را بنویسند تا محتوای خاصی تولید کنند که به راحتی به ویرایشگر طولانی آن اضافه شود.

ویژگی های کلیدی رایتر :
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با پشتیبانی از بیش از 30 زبان
بیش از 40 قالب و موارد استفاده که نیاز به نوشتن اعلان های دقیق را از بین می برد
رابط کاربری آسان با ویرایشگر طولانی و حالت تاریک
افزونه کروم که قدرت هوش مصنوعی را به برنامه های مورد علاقه شما مانند ویرایشگر وردپرس و ایمیل ها می آورد
ادغام Semrush برای دریافت پیشنهادات تحقیق کلمات کلیدی دقیق هنگام استفاده از قالب های Blog Idea و Blog Outline

2. جاسپر :

جاسپر یکی دیگر از پلتفرم های بسیار محبوب نوشتن هوش مصنوعی است (که در ابتدا جارویس نامیده می شد). این سایت خانه برخی از قدرتمندترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای طولانی، محتوای سئو، پست های وبلاگ، ایمیل های فروش و موارد دیگر است. همچنین آموزش، دوره‌ها و کنفرانس‌هایی را پیرامون مجموعه ویژگی‌های خود ارائه می‌کند که جذابیت زیادی در بین کاربران هوش مصنوعی به دست می‌آورد. جاسپر احتمالاً یکی از برندهای معتبر است که به دلیل تکرار مداوم راه حل های هوش مصنوعی در سطح جهانی خود شناخته شده است. جاسپر برای عملیات گسترده تر در بین ما ساخته شده است. محتوای تولید شده توسط Jasper با کیفیت بالا و ابزارهای فراوانی است که کل پلتفرم را درخشان می کند.

3. سودوریت :

یک نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی است که به طور انحصاری برای داستان ها و همه محتوا ساخته شده است که حتی از داستان سرایی کمی استفاده می کند. این دستور العمل ها/الگوهایی را ندارد که برخی از پلتفرم های دیگر دارند، اما در عوض بیشتر بر روی یک گردش کار نوشتن تمرکز می کند تا قسمت ها و قطعات یک کار خاص. Sudowrite به شما یک پیش نویس، پیشنهادات، توصیه های ویرایشی، و موارد بیشتر متناسب با نوشتن خلاقانه و توصیفی می دهد. در حالی که اکثر نرم‌افزارهای نوشتن هوش مصنوعی دیگر بر موارد استفاده تجاری و وبلاگ‌ها تمرکز دارند، Sudowrite برخلاف اصل عمل می‌کند و چیزی واقعاً منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

4. WordHero :

یکی دیگر از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی همه منظوره است که به ویژه برای اهداف تجاری مناسب است. راه اندازی AppSumo با یک معامله مادام العمر با کلمات نامحدود، به سرعت خودش را پیدا کرد. WordHero به بهترین وجه برای تولید محتوای در حال پرواز که در یک سند Word، کانال Slack یا کمپین بازاریابی قرار می دهید، مناسب است. ویرایشگر طولانی آن به خوبی کار می کند اما می تواند از UX و سازماندهی فایل بهتر بهره مند شود. یک پایگاه کاربر اختصاصی و وفادار وجود دارد که از WordHero استفاده می کند و دائماً پیشرفت هایی را پیشنهاد می کند که تیم در نظر گرفته است. بنابراین این احتمال وجود دارد که پلتفرم همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد.

5. مقاله فورج :

Article Forge یک نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی است که برای ایجاد محتوای طولانی ساخته شده است. یک کلمه کلیدی قرار دهید، برخی از پارامترهای اساسی مانند طول را انتخاب کنید، و Article Forge با یک قطعه جدید از محتوای تولید شده جلو خواهد رفت. قدرت Article Forge از توانایی آن در ایجاد همزمان تعداد زیادی محتوا ناشی می شود. این همچنین نقطه گیر آن است که مسئولیت بیشتری را بر عهده انسان ها برای خواندن، ویرایش و اثبات آنچه که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است می دهد. با این حال، این تغییر سرعت نسبت به سایر ابزارهای هوش مصنوعی است که بخش‌های محتوا را در یک زمان ایجاد می‌کنند تا زمانی که کارتان تمام شود.

6. ClosersCopy :

ClosersCopy یکی از مشهورترین نویسندگان محتوای هوش مصنوعی برای همه منظوره و بازاریابی در بازار است. این در فروش و کپی بازاریابی تخصص دارد، اما برای محتوای وبلاگ با استفاده از ویرایشگر طولانی خود بسیار خوب است. توانایی ClosersCopy برای ایجاد و اشتراک‌گذاری فریم‌ورک‌ها به این معنی است که امکانات و موارد استفاده بیشتری برای استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای خاص وجود دارد. فریم‌ورک‌ها به‌ویژه هوش مصنوعی ClosersCopy را برای انجام یک کار نوشتاری خاص (مانند کپی‌نویسی AIDA یا ایجاد توضیحات محصول) آموزش می‌دهند. اکثر نرم‌افزارهای نوشتن هوش مصنوعی کاربران را به چارچوب‌هایی (که اغلب موارد استفاده یا دستور العمل‌ها نامیده می‌شوند) محدود می‌کنند و به آنچه که به طور رسمی توسط پلتفرم منتشر شده است. ClosersCopy به کاربران امکان کنترل بر روی به اشتراک گذاری بهترین چارچوب های خود را می دهد که دیگران می توانند از آن بهره مند شوند. این شرکت ابزارهای هوش مصنوعی خود را در یک مدل قیمت گذاری منحصر به فرد قرار داده است که بسیاری آن را قانع کننده می دانند.

7. Copy.ai :

Copy.ai یک تولید کننده محتوای AI رایج (بیش از 6 میلیون کاربر) است که مخصوصاً برای نوشتن محتوای وبلاگ هوش مصنوعی، پست های رسانه های اجتماعی و کپی بازاریابی ایمیلی طراحی شده است. ادغام ها و ابزارهای نوآورانه ای را برای متخصصان فروش و بازاریابی ارائه می دهد. این می تواند به طور چشمگیری خروجی یک فرد یا تیم را با کمک هوش مصنوعی برای کارهای خاص افزایش دهد. به عنوان مثال، API آن برای لینکدین، می‌تواند اطلاعات مشتریان احتمالی را از یک CRM یا نمایه لینکدین آن‌ها برای کمک به ایجاد یک پیام دل‌انگیز سفارشی که شخصی‌سازی شده و با اصول کپی‌نویسی نوشته شده است، استخراج کند.

8. Frase.io :

Frase.io یک ابزار قدرتمند نوشتن هوش مصنوعی است که می تواند در تمام جنبه های فرآیند تولید محتوا به شما کمک کند. این می تواند به شما کمک کند محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که خوانندگان شما را درگیر و آگاه کند، از تحقیق در مورد موضوعات گرفته تا نوشتن و ویرایش محتوای شما. چه یک وبلاگ نویس، یک بازاریاب محتوا، یا فقط فردی که می خواهد محتوای بهتری بنویسد، Frase.io می تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را به سطح بالاتری ببرید. با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی Frase، کسب و کارها می توانند محتوای با کیفیت بالا را به سرعت و به راحتی ایجاد کنند. علاوه بر این، ابزارهای پیشرفته سئو تضمین می کنند که محتوا برای موتورهای جستجو بهینه شده است. Frase محتوای منتشر شده را تجزیه و تحلیل می کند و گام های بعدی قابل اجرا و ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می دهد که باعث صرفه جویی در زمان ارزشمند می شود.

9. Writesonic :

Writesonic یک نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی است که ویژگی های زیادی را در پلتفرم خود قرار می دهد. طرح رایگان آن دسترسی 10000 کلمه ای را به پلتفرم بهینه شده GPT 3.5 خود می دهد، در حالی که برنامه های پولی آن را می توان با GPT 4 تامین کرد. Writesonic همچنین دارای محصولات نوآورانه ای مانند Photosonic و ChatSonic است که حتی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. فناوری پیشرفته هوش مصنوعی Writesonic به کاربران اجازه می دهد تا محتوای نوشتاری با کیفیت بالا را به سرعت و به راحتی تولید کنند. این پلتفرم همچنین شامل ابزارهای مختلف ویرایش پیشرفته است که به کاربران امکان می دهد محتوای خود را به خوبی تنظیم کنند.

10. جستجوگرها :

Surfer SEO برترین هوش مصنوعی نوشتن است که می تواند به شما کمک کند در رتبه اول گوگل قرار بگیرید. این کار را با تجزیه و تحلیل صفحات با رتبه برتر برای کلمات کلیدی هدف شما انجام می دهد و سپس به شما پیشنهادهایی در مورد نحوه بهینه سازی محتوای خود ارائه می دهد. این می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند و به شما کمک کند شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش دهید. ممکن است متوجه شده باشید که چگونه بسیاری از نویسندگان هوش مصنوعی دیگر به طور مستقیم با Surfer ادغام می شوند – این گواهی بر کاری است که Surfer SEO می تواند برای شما و وب سایت شما انجام دهد. فناوری هوش مصنوعی پیشرفته Surfer SEO به کسب و کارها اجازه می دهد تا محتوای آنلاین خود را به سرعت و به راحتی برای موتورهای جستجو بهینه کنند. این پلتفرم شامل ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل سئو پیشرفته، توصیه های بهینه سازی محتوا و ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا برای کمک به کسب و کارها برای بهبود حضور آنلاین خود است.

11. Scalenut:

Scalenut یکی دیگر از کمک‌های نوشتن هوش مصنوعی در سطح جهانی است که به صراحت برای SEO و بازاریابی محتوا ایجاد شده است. این کار را با تجزیه و تحلیل صفحات با رتبه برتر برای کلمات کلیدی هدف شما انجام می دهد و سپس به شما پیشنهادهایی در مورد نحوه بهینه سازی محتوای خود ارائه می دهد. می‌تواند این کار را برای یک مقاله یا یک خوشه کامل برای یک استراتژی محتوای کامل که اعتبار موضوعی ایجاد می‌کند، انجام دهد. با استفاده از Scalenut، کسب‌وکارها می‌توانند کل چرخه زندگی محتوای خود را برای ساده‌سازی برنامه‌ریزی، تحقیق کلمات کلیدی، نوشتن و بهینه‌سازی خودکار کنند. این برای کاهش بار کاری کارکنان انسانی و بهبود کارایی کلی در حالی که جایگزین تیم شما نمی شود عالی است.

12. جوهر:

INK یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی است که می تواند به شما در ایجاد محتوای با کیفیت در چند دقیقه کمک کند. هر طرح پولی اجازه تولید کلمات و تصاویر نامحدود را می دهد و آن را به یک پلتفرم هیجان انگیز برای امتحان تبدیل می کند. INK’s Content Sheild حفاظت زیادی را اضافه می‌کند تا بتوانید از هوش مصنوعی مسئولانه استفاده کنید، بدون اینکه با جریمه‌هایی بر محتوای خود آسیبی وارد کنید. محتوای نامحدود را اسکن می‌کند، سرقت ادبی پیدا می‌کند و تشخیص می‌دهد که آیا فناوری‌های رایج احتمالاً محتوا را به‌عنوان نوشته‌شده توسط هوش مصنوعی علامت‌گذاری می‌کنند یا خیر. انجام این بررسی‌ها هنگام برنامه‌ریزی یا ضربه زدن به انتشار در محتوای هدایت‌شده با جوهر، آرامش بیشتری به شما می‌دهد.

13. WriterZen :

WriterZen یک ابزار سئوی قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که به دلیل رویکرد مبتنی بر داده خود از بسیاری از پلتفرم های دیگر متمایز است. هر کسی که محتوای SEO را برای وب سایت ها، صفحات فرود و وبلاگ های معتبر ایجاد می کند باید WriterZen را به گردش کار خود اضافه کند. گردش کار مبتنی بر هوش مصنوعی WriterZen به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد ترافیک ارگانیک ارزشمندی را به دست آورید. بر اساس داده‌های SERP، WriterZen کلمات کلیدی را بر اساس معیار «امتیاز طلایی کلمه کلیدی» خود امتیاز می‌دهد، که بهترین نسبت رقابت کلمات کلیدی، ترافیک، CPC و دشواری رتبه‌بندی را به شما نشان می‌دهد. محتوای مبتنی بر سئو با WriterZen درجه آسان‌تر می‌شود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *