معرفی 15 تا از بهترین افزونه های سئو برای سایت های وردپرسی

ایده ال 15 تا از بهترین افزونه سئو وردپرس برای افزایش ترافیک وب سایت هایی که نام برده شد کدام است؟ این مقاله مربوط به معرفی 15 تا از بهترین افزونه های سئو برای سایت های وردپرسی می باشد. درصورتیکه به دنبال پیدا کردن بهترین افزونه های وردپرسی هستید می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

اکنون میخواهیم ببینیم هر کدام از این افزونه ها برای چه چیزی ایده ال هستند منظورمان همان شرکت هایی که نام برده شده است.

1. افزونه سئو HubSpot :

ایده‌آل برای: کسب‌وکارهای کوچک و مقیاس‌پذیر از این افزونه بهره می‌برند زیرا رایگان است و با مجموعه محصولات HubSpot از جمله CRM آن به‌طور یکپارچه کار می‌کند.

2. افزونه سئو All In One SEO :

ایده آل برای: این یک صرفه جویی در زمان و پول برای صاحبان مشاغل محلی و کوچک است که به جستجوهای آنلاین برای فروش و درآمد متکی هستند.

3. Yoast SEO :

ایده‌آل برای: اگر تیمی از نویسندگان دارید که در داخل کار می‌کنند، آن‌ها دوست خواهند داشت که این افزونه تجربه خواننده را در اولویت قرار می‌دهد و نکات کاربردی برای بهینه‌سازی محتوا ارائه می‌دهد. با Yoast، آن‌ها می‌توانند خوانندگان و موتورهای جستجو را بدون نیاز به به خاطر سپردن بهترین روش‌های SEO خوشحال کنند.

سفارش طراحی سایت شرکتی

 

4. MonsterInsights :

ایده آل برای: بازاریابان و سایر سهامدارانی که می خواهند سایت خود را برای تبدیل بهینه کنند. اگر به دنبال «ردیابی» هستید تا ببینید مردم چگونه وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند و چرا، این ابزار می‌تواند به شما کمک کند این تجربه را برای بازدیدکننده افزایش دهید.

5. افزونه سئو rank math :

ایده آل برای: کار بر روی محتوا، سئو و مدیریت سلامت وب سایت خود به عنوان یک تیم یک نفره؟ RankMath با استفاده از ماژول پیشرفته تجزیه و تحلیل SEO، تمام داده های مربوطه را که برای این کارها نیاز دارید در دسترس شما قرار می دهد.

6.افزونه سئو   SEO pack  :

ایده آل برای: خلاقانی که نمونه کارهای خود را در وب میزبانی می کنند معمولاً خود را در یک مبادله دائمی بین ظاهر و عملکرد وب سایت خود می بینند. با اعلان‌هایی درباره سازگاری تصاویر با SEO و کاهش سرعت CSS و جاوا اسکریپت، بسته SEO Premium هر دو را در اولویت قرار می‌دهد.

7. WP Meta SEO :

این افزونه سئو برای کارآفرین یا بازاریاب که به وب‌سایت، سئو و محتوا رسیدگی می‌کند ایده آن می باشد . ویژگی ویرایشگر انبوه می تواند به سرعت بخشیدن به گردش کار شما کمک کند تا بتوانید زمان بیشتری را صرف ساختن محتوا برای دستیابی به مخاطبان خود کنید.

8. W3 Total Cache :

ایده آل برای: صاحبان وب سایت هایی که محتوای زیادی را در سایت خود مدیریت می کنند مانند گیف ها، ویدیوها و تصاویر می توانند از این نوع افزونه بهره ببرند زیرا مستقیماً بر جنبه اصلی رتبه بندی SEO – سرعت سایت تأثیر می گذارد.

9. افزونه سئو رانکی :

این افزونه سئو برایتحلیلگر داده های سئو یا بازاریابی که می خواهد بفهمد سایت آنها در SERP و از نظر خواننده چگونه عمل می کند ایده آل می باشد.

 

10. افزونه SEO 2021 توسط SQUIRRLY :

ایده آل برای: حرفه ای هایی که به دنبال ابزاری هستند که بتواند به شما در ممیزی SEO برای وب سایت شما کمک کند. اگر در حال تصاحب یک سایت موجود هستید که نیاز به استراتژی سئوی جدیدی دارد، SEO توسط SQUIRRLY می تواند ابزار مناسبی برای شروع شما باشد.

 

سفارش سئو سایت حرفه ای

سفارش تولید محتوای سایت

 

 

11. افزونه redirect :

این را معما کنید: شما یک صفحه را حذف می کنید زیرا دیگر به آن نیاز ندارید. با این حال، گوگل آن صفحه را در صفحه اول برای کلمه کلیدی با حجم بالا رتبه بندی کرد. شما بک لینک های زیادی دارید که به صفحه ای اشاره می کنند که نمی خواهید از دست بدهید. چگونه صفحه خود را بدون از دست دادن ترافیک حذف کنید؟

شما یک تغییر مسیر 301 را اجرا می کنید که به گوگل می گوید به جای آن به صفحه دیگری نگاه کند. این تغییر مسیرهای 301 عنصر مهمی از استراتژی سئو هستند و شما می توانید بدون تلاش زیاد این کار را انجام دهید. به سادگی URL جدیدی را که صفحه باید به آن پیوند دهد را مشخص کنید و کارتان تمام است.

12. Schema – All In One Schema Rich Snippets :

ریچ اسنیپت یک ویژگی گوگل است که نتایج جستجو را به شیوه ای جذاب نمایش می دهد که حتی می تواند نرخ کلیک شما را افزایش دهد. آنها اغلب تعاملی هستند و می توانند عکس ها، رتبه بندی ستاره ها، قیمت، نویسنده و موارد دیگر را نمایش دهند. بنابراین، کسب درآمد در یک ریچ اسنیپت به شما کمک می‌کند از رقابت عبور کنید و ترافیک بیشتری کسب کنید.

افزونه All In One Schema Rich Snippets به شما کمک می کند تا با اجرای برنامه نویسی طرحواره مانند Review، Events، Recipes، مقاله، محصولات، و خدمات، برای تعداد بیشتری از این قطعه ها رقابت کنید. بهترین بخش این است که برای استفاده از آن لازم نیست یک توسعه دهنده وب باشید.

13. افزونه Ahrefs :

پس از سال‌ها استفاده از ابزار سئو برای تحقیقات کلمات کلیدی و سایر داده‌های سئو برای کمپین‌ها، Ahrefs یک افزونه وردپرس ایجاد کرد تا بینش‌های کاربردی‌تری را مستقیماً به داشبورد شما ارائه دهد. برخی از ویژگی های منحصربفرد آن عبارتند از تجزیه و تحلیل بک لینک با استفاده از شاخص بک لینک آن (بزرگترین نمایه بک لینک آنلاین)، تجزیه و تحلیل SEO بر اساس داده های Google Analytics شما، و یک ابزار ممیزی محتوا برای ارائه توصیه های بلادرنگ هنگام تولید محتوا.

14. SEMrush Writing Assistant :

در یک بازار بسیار رقابتی، روندهای سئوی رقیب شما ارزش طلا را دارد. افزونه SEMrush Writing Assistant برای وردپرس نه تنها به شما کمک می‌کند بهتر بنویسید، بلکه سرنخ‌هایی در مورد اینکه رقبای شما برای چه رتبه‌بندی و چرایی رتبه‌بندی می‌شوند به شما می‌دهد.

SEMrush یکی دیگر از پلتفرم های تحقیقاتی کلمات کلیدی است و آنها دستیار نوشتن بسیار محبوب خود را در قالب یک افزونه وردپرس در دسترس قرار داده اند. دستیار نوشتن محتوای شما را در حین تایپ بررسی می کند و بر اساس کلمات کلیدی و رقبای شما توصیه هایی را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد محتوایی را بهتر تولید کنید که با آنچه قبلاً وجود دارد و رتبه بندی رقابتی باشد.

15. SEOPress :

SEOPress ایده آل برای: صاحبان مشاغلی است که می خواهند وب سایت خود را برای تجربه کاربری بهتر طراحی کنند و نیاز به بهینه سازی انبوه دارند. اگر نگران پر کردن سایت خود با افزونه های زیاد هستید، SEOPress یک بسته یکپارچه برای نیازهای سئوی شما ارائه می دهد، از جمله خرده های نان، تغییر مسیرها، طرحواره ها و نقشه های سایت. شما مجهز به بهینه سازی عناوین و توضیحات متا، ارسال نقشه سایت خود به فهرست گوگل و حتی بررسی لینک های شکسته، همه از داشبورد وردپرس خود خواهید بود.

 

سئوی با کیفیت با یک افزونه وردپرس شروع می شود:

یک افزونه سئو وردپرس با کیفیت خوب برای هر سایت وردپرسی ضروری است. ممکن است متوجه شوید که تم شما دارای تنظیمات سئو داخلی است. با این حال، اگر طراحی مجدد انجام دهید، یک افزونه SEO به شما امکان می دهد تنظیمات خود را از یک موضوع به موضوع دیگر به راحتی منتقل کنید.

برای اثبات اینکه تلاش‌های سئو شما ارزش آن را داشته است، به راهی برای اندازه‌گیری آن‌ها نیاز دارید. افزونه وردپرس HubSpot همه ابزارها را برای جذب، تبدیل و خوشحال کردن بازدیدکنندگان خود در یک افزونه ساده و سبک در اختیار شما می‌گذارد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *