بهترین پلاگین های اسکیما schema در سایت وردپرسی

بهترین پلاگین های اسکیما | کدهای اسکیما یکی از مواردی است که برای سئو ضروری است، و موتورهای جستجو را با داده هایی در مورد وب سایت شما و محتوای آن ارائه می دهد که ساختار مناسبی برای موتورهای جستجو دارد. با پلاگین اسکیما schema مناسب، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوای شما را بهتر درک کنند، که می تواند دید وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد. در این پست، برخی از بهترین پلاگین های اسکیما وردپرس در بازار را بررسی می کنیم تا به شما در یافتن راه حل مناسب برای وب سایت خود کمک کنید.

اسامی به قرار زیر است:

1.پلاگین اسکیما  Schema Pro :

Schema Pro یک افزونه قدرتمند وردپرس است که اضافه کردن نشانه گذاری طرحی  وب سایت شما را آسان می کند. با Schema Pro، می‌توانید داده‌های ساختاری مناسبی را برای ویدیوها، شماره تلفن‌ها، دستور العمل‌ها یا هر چیز دیگری اضافه کنید. بهترین بخش Schema Pro این است که برای استفاده از آن نیازی به کدنویسی ندارید. این افزونه مراقب اضافه کردن کد صحیح در سراسر سایت شما است، بنابراین می توانید روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید. با Schema Pro، می توانید مطمئن باشید که از طرح درستی برای وب سایت خود استفاده می کنید. چه یک وبلاگ نویس یا بازاریاب باشید، این افزونه اضافه کردن نشانه گذاری اسکیما را به سایت خود آسان می کند تا برای موتورهای جستجو مانند گوگل ایندکس شود.

ویژگی های مهم Schema Pro :

  1. نگاشت داده های پیش فرض مانند عنوان صفحه، تصویر ویژه و نویسنده را آسان می کند.
  2. دارای یک ابزار نشانه گذاری اسکیما سفارشی برای انواع پست سفارشی .
  3. با ابزار تست داده های ساخت یافته گوگل ادغام می شود و دارای اعتبارسنجی فیلد داخلی است.
  4. 16 نوع نشانه گذاری اسکیما schema را برای استفاده در وب سایت وردپرس خود ارائه می دهد.
  5. کدهایی را در بک‌اند اضافه می‌کند بدون اینکه تأثیری بر طراحی ظاهری داشته باشد.

این افزونه وردپرسی انواع اسکیما و داده های ساختار یافته سایت را به صورت خودکار تولید می کند و ما به علت ویژگی هایی که دارد آن را در اولین شماره در فهرست بهترین پلاگین های اسکیما قرار داده ایم. و این می تواند تأثیر قابل توجهی در رتبه بندی موتورهای جستجو برای صفحات در سراسر سایت شما داشته باشد. حتی داده‌های تکرارپذیر مانند عناوین صفحه، تصاویر برجسته، نویسنده محتوا و تاریخ را ترسیم می‌کند، که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را به صورت دستی برای هر صفحه/پست ویرایش کنید. این می تواند منجر به نرخ کلیک بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) شود.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

 

2. پلاگین جامع سئو و اسکیما ( rank math)

با اینکه افزونه وردپرسی Rank Math در واقع یک افزونه سئو سایت است اما  در بالای لیست ما از بهترین افزونه های اسکیما برای وردپرس قرار دارد. این پلاگین دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها برای تمام نیازهای سئوی وب سایت شما، از جمله Schema . ما Rank Math (مخصوصا نسخه پرو آن) را به دلیل تعداد انواع اسکیما schema هایی که می تواند به شما در ایجاد آن کمک کند، دوست داریم. این واقعیت که می توانید URL یک رقیب را وارد کنید و از اسکیما schema آنها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید نیز بسیار عالی است. Rank Math فرآیند اضافه کردن نشانه‌گذاری اسکیما schema را برای شما در پشت صحنه خودکار می‌کند. این باعث می شود وب سایت شما برای ربات های جستجوگر آسان باشد تا محتوای شما را با کمی تلاش فهرست کنند. در نتیجه، لیست شما در SERP به عنوان یک Rich Snippet در رتبه بالاتری قرار می گیرد. این کار با افزودن دارایی‌هایی مانند رتبه‌بندی ستاره، کارت‌های اطلاعات تجاری یا نشانه‌گذاری جزئیات ویدیو انجام می‌شود. چه در حال اجرای یک فروشگاه WooCommerce، یک سایت بررسی یا یک وبلاگ باشید، Rank Math می تواند نشانه گذاری طرح مورد نیاز برای نتایج بهینه را ایجاد کند.

ویژگی های کلیدی ریاضی رتبه:

  • پشتیبانی گسترده از اسکیما schema با 32 نوع در Pro و 21 در رایگان
  • تجزیه و تحلیل اسکیما schema بدون زحمت با استفاده از وارد کردن URL رقیب
  • طرحی قابل گفتار برای پشتیبانی از دستیار صوتی (الکسا، سیری)
  • اعتبارسنجی سریع JSON LD با ابزار Rich Results Google
  • از SEO WooCommerce پشتیبانی می کند
  • راه حل جامع SEO که ورودی طرح و سایر جنبه های سئو را پوشش می دهد
  • ادغام یکپارچه با Divi

3. AIOSEO :

AIOSEO یک افزونه جامع سئو برای وردپرس است که تمام نیازهای اسکیما schema شما را نیز برطرف می کند. این به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی اسکیما schema وب سایت خود را ایجاد کنید و موتورهای جستجو را قادر می سازد تا به محتوای شما دسترسی داشته باشند و به افراد مناسب نشان دهند. شما در کمتر از 10 دقیقه پایه های SEO + Schema مناسب را برای وب سایت خود ایجاد می کنید. به علاوه، شامل تمام ویژگی‌های SEO است که ممکن است برای صعود در رتبه‌بندی نیاز داشته باشید.

ویژگی های کلیدی AIOSEO:

  1. پشتیبانی کامل از Google Knowledge Graph و نشانه گذاری کسب و کار محلی Schema.org
  2. یک جادوگر تنظیم قابل تنظیم با تنظیمات و چک لیست های سئو شخصی
  3. اعتبار سنجی داخلی برای نشانه گذاری Schema برای اطمینان از بهینه سازی صحیح وب سایت شما
  4. علاوه بر ابزارهای اسکیما schema ، مجموعه کاملی از ویژگی های SEO را ارائه می دهد.

4. Schema & Structured Data for WP & AMP :

Schema & Structured Data for WP & AMP یکی از جامع ترین پلاگین های اسکیما schema فریمیوم برای وردپرس است. این بیش از 35 نوع اسکیما schema را پشتیبانی می کند که دستورالعمل های Schema.org را رعایت می کنند. از آن برای ایجاد نشانه‌گذاری rich snippet Google برای هر نوع محتوایی در سایت خود با تنظیمات آسان استفاده کنید. تعداد زیادی ویژگی عالی از جعبه وجود دارد. این برنامه از طرح بررسی گوگل در نسخه رایگان پشتیبانی می کند، اما یک نسخه پریمیوم به شما امکان می دهد نظرات را از بیش از 75 سیستم عامل دریافت کنید. و برخی از انواع اسکیما ها (مانند WooCommerce و Classifieds) افزونه‌های پولی هستند که می‌توانید به صورت جداگانه یا در یک بسته برتر خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • بیش از 35 نوع اسکیما schema (پست وبلاگ، کسب و کار محلی، دستور غذا، محصول و موارد دیگر)
  • راه اندازی آسان با جادوگر نصب
  • گزینه های نمایش مشروط برای جایی که نشانه گذاری اسکیما schema در سرتاسر سایت شما قرار می گیرد
  • سازگار با AMP
  • سازگار با پلاگین های دیگر مانند bbPress و kk Star Ratings
  • گزینه های اسکیما schema پیشرفته برای نمایش نظرات از 75+ پلتفرم
  • بلوک های اسکیما schema گوتنبرگ داخلی برای افزودن نشانه گذاری اسکیما schema به محتوای خود
  • پشتیبانی اولویتی در دسترس کاربران ممتاز

5. افزونه وردپرسی اسکیما schema WP SEO Structured Data :

WP SEO Structured Data Schema یک افزونه freemium وردپرس است که پشتیبانی جامعی از نشانه گذاری اسکیما و ریچ اسنیپت ها ارائه می دهد. این افزونه دارای بیش از 40000 نصب فعال و 45 رتبه بندی 5 ستاره است که آن را به گزینه ای محبوب برای کاربران وردپرس تبدیل کرده است. اگر به دنبال کنترل بیشتر بر روی نشانه گذاری اسکیما خود هستید، WP SEO Structured Data Schema یک گزینه عالی است. این افزونه انعطاف پذیر است و امکان تنظیمات دستی بیشتری را فراهم می کند. به عنوان مثال، شما می توانید طرح واره را در قالب JSON-LD بر اساس هر صفحه اضافه کنید. در حالی که به تنظیمات بیشتری نیاز دارد، به شما این آزادی را می دهد که اسکیما خود را دقیق تنظیم کنید و آن را واقعاً برای وب سایت خود منحصر به فرد کنید. این افزونه شامل تمام اصول اولیه ای است که برای نشانه گذاری اسکیما  و ریچ اسنیپت ها نیاز دارید و برخی تنظیمات در سراسر سایت را ارائه می دهد. با این حال، اگر با نشانه‌گذاری اسکیما  بیشتر آشنا هستید، انعطاف‌پذیری لازم را به شما می‌دهد.

ویژگی های کلیدی طرحی سایت داده های ساختار یافته SEO SEO:

  1. پلاگین اسکیما اختصاصی با تمرکز مستقل
  2. 11 نوع اسکیما  پشتیبانی شده
  3. رابط کاربر پسند برای سهولت در استفاده
  4. انواع اسکیما  اضافی موجود در نسخه Pro

6. بررسی وردپرس و بهترین پلاگین های اسکیما و داده های ساختاریافته

پلاگین طرح و ساختار داده وردپرس یک افزونه طرح بررسی جامع است که راه حل طرح داده های ساختاریافته را برای سایت های وردپرسی ارائه می دهد. در لیست ما گنجانده شده است زیرا به طرز ماهرانه ای اسکیما را با سایت های متمرکز بر بررسی مدیریت می کند. با استفاده از این افزونه، می‌توانید رتبه‌بندی کاربران را برای انواع پست‌ها، صفحات و پست‌های سفارشی جمع‌آوری کنید، همچنین رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های WooCommerce خود را به راحتی مدیریت کنید. این افزونه یک پنل منعطف و کاربرپسند برای مدیریت تمام رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های شما فراهم می‌کند.

ویژگی های کلیدی بررسی وردپرس و پلاگین اسکیما و داده های ساختاریافته:

  1. سیستم بررسی حرفه ای و مخالف
  2. گزینه‌های بررسی و رتبه‌بندی انعطاف‌پذیر برای صفحات، پست‌ها و محصولات WooCommerce
  3. تولید خودکار (Pro) یا دستی اسکیما و داده های ساخت یافته با استفاده از JSON-LD
  4. پشتیبانی از کد کوتاه برای بازاریابی وابسته و بررسی محصول

7. WP Review Pro :

WP Review یک افزونه همه کاره است که به شما کمک می کند تا نظرات برجسته خود را به روشی ساختاریافته و چشم نواز به نمایش بگذارید. برای بررسی وب سایت ها، سایت های تجارت الکترونیک و حتی وبلاگ نویسان عالی است. این به شما امکان می دهد تا با ارائه داده های بررسی خود در یک جعبه ساختاریافته با طرح درست، تعامل مصرف کننده با رتبه بندی ها و بررسی های محصول و خدمات را افزایش دهید. این امر موتورهای جستجو را تشویق می کند تا اطلاعات را در نتایج جستجوی خود بگنجانند و دید وب سایت شما و نرخ کلیک را بهبود می بخشد. چه در حال فروش دانلودهای دیجیتال، چه محصولات فیزیکی یا ارائه خدمات به صورت آنلاین باشید، WP Review ساختن قطعه های غنی با طرح بررسی برای وب سایت شما را آسان می کند.

ویژگی مهم برای بررسی WP:

  • چندین گزینه رتبه بندی: ستاره، نقطه، درصد، دایره و شست
  • پشتیبانی از 19 نوع ریچ اسنیپت
  • ادغام یکپارچه با پلتفرم های بررسی محبوب: Google، Yelp و Facebook
  • ویژگی جدول مقایسه برای مقایسه آسان محصولات یا خدمات
  • حداکثر 16 قالب محتوا برای ایجاد محتوای نشانه گذاری اسکیما

8. هسته WPSSO :

WPSSO Core یک پلاگین جامع است که راه حلی جامع برای نیازهای سئو و نشانه گذاری اسکیما شما ارائه می دهد. نسخه رایگان در WordPress.org موجود است و راه حل مناسبی برای صاحبان وب سایت هایی است که به دنبال بهبود سئو و حضور خود در رسانه های اجتماعی هستند.

ویژگی های کلیدی WPSSO Core:

  1. پشتیبانی از 500 نوع اسکیما و نوع فرعی
  2. نشانه گذاری داده های ساختار یافته را برای سایت های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد
  3. با افزونه های محبوب سئو ادغام می شود
  4. داده ها را از APIهای سرویس راه دور می خواند

9. نمایه و طرح تجاری پنج ستاره :

نمایه و اسکیما کسب و کار پنج ستاره یک افزونه وردپرس است که به طور خاص برای مشاغل محلی طراحی شده است. این به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار خود را با نشانه گذاری اسکیما اضافه کنید، از جمله نقشه گوگل، ساعات کار، شماره تلفن و موارد دیگر.

ویژگی های کلیدی نمایه و طرح تجاری پنج ستاره:

  1. به راحتی یک کارت تماس مناسب SEO ایجاد کنید
  2. گزینه ای برای اضافه کردن از طریق بلوک وردپرس یا کد کوتاه
  3. به طور خودکار یک منوی کشویی برای چندین مکان اضافه می کند
  4. می توان آن را به هر صفحه، پست یا منطقه آماده ویجت اضافه کرد

10. پلاگین Divi Schema :

پلاگین Divi Schema ابزاری قوی است که می تواند به افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. این افزونه می‌تواند دید جستجوی وب‌سایت شما را با ترکیب سریع اسکیما  JSON-LD در ماژول‌های Divi جدید در حالی که از صفحه‌ساز قوی Divi برای طراحی وب‌سایت خود استفاده می‌کند، افزایش دهد.

ویژگی های مهم پلاگین Divi Schema

  • مقاله و اجرای طرح سازمانی در سرتاسر سایت
  • سوالات متداول قابل استفاده مجدد و نحوه ارسال انواع

این ده تا از بهترین پلاگین یا افزونه برای طراحی سایت بودند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *