معرفی 10 عدد بهترین قالب های سایت شرکتی وردپرس

ما باید یک وب سایت شرکتی و تجاری موفق بسازیم که الهام بخش اعتماد مشتریان بالقوه باشد و به افزایش فروش کمک کند. برای موفقیت در این جنبه ها، باید قالب سایت ما  بی عیب و نقص کار کند و حرفه ای به نظر برسد. قالب های حرفه ای سایت های شرکتی و تجاری دارای ویژگی هایی هستند که در این مقاله بیان می کنیم.

برخی از ویژگی های قالب وردپرسی مناسب سایت های شرکتی و تجاری

  • سرعت سایت : بهینه سازی عملکرد داخلی و سرعت سایت
  • طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی : تنظیمات جامع و گسترده
  • پشتیبانی حرفه ای از توسعه دهندگان تم
  • ادغام با نقشه های گوگل و رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی
  • سهولت استفاده و راه اندازی

به طور خلاصه، شما به دنبال یک موضوع منعطف با درجه بالایی از جلا دادن هستید. این باید ما را قادر سازد تقریباً هر نوع وب سایتی را که می خواهیم بسازیم، بدون اینکه به دلیل اجرای ضعیف یا عدم پشتیبانی دردسر ایجاد کنید.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

 

معرفی 10 عدد بهترین قالب های سایت شرکتی وردپرس –  قالب های 2023

  1. قالب شرکتی وردپرس Sydney Pro:

به عنوان اولین قالب از لیست بهترین قالب وردپرس شرکتی ، این قالب می باشد. قالب شرکتی Sydney Pro و همتای رایگان آن دو مورد از محبوب‌ترین قالب‌های وردپرس در جهان هستند که تا حدی به دلیل سهولت استفاده از آنها است. درست خارج از جعبه، نسخه پریمیوم شما را قادر می‌سازد تا نسخه‌های نمایشی آماده را برای انواع مختلف کسب‌وکار از جمله رستوران‌ها، شرکت‌های مالی و غیره وارد کنید.

تا آنجا که طراحی پیش می رود، Sydney Pro از یک ایده آل زیبایی شناسی تمیز برای هر کسب و کار مدرن استفاده می کند. با Elementor ادغام می شود و شامل طیف گسترده ای از بلوک های سفارشی از جمله جداول قیمت گذاری، بیوگرافی کارمندان و موارد دیگر می باشد.

حتی بدون صفحه ساز، می توانید تمام جنبه های وب سایت خود را با استفاده از Customizer تغییر دهید، بنابراین گزینه های زیادی با Sydney Pro دارید.

       2. قالب شرکتی وردپرس Airi Pro :

Airi Pro یکی دیگر از تم های تجاری وردپرس با همتای رایگان است. در این مورد، نسخه پریمیوم شامل یکپارچگی کامل با Elementor و WooCommerce است که آن را به یک انتخاب اصلی برای فروشگاه های آنلاین تبدیل می کند.

طراحی آن بسیار مینیمالیستی است. Airi Pro شامل دموهای کامل وب سایت برای شرکت های حقوقی، استارتاپ ها، نمونه کارها و موارد دیگر است. همچنین طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی منو و پاورقی را فراهم می‌کند، به این معنی که می‌توانید به راحتی اطلاعات تماس، پیوندهای رسانه‌های اجتماعی و سایر جزئیات کلیدی را اضافه کنید.

اگر به دنبال یک موضوع تجاری هستید که برای وبلاگ نویسی یا تجارت الکترونیک نیز مناسب باشد، Airi Pro ممکن است برای شما مناسب باشد. به علاوه، عملکرد آن در خارج از جعبه یکی از بهترین هایی است که دیده ایم.

        3 . قالب شرکتی Neve  :

Neve بخشی از خانواده تم‌های Themeisle است و وقتی صحبت از وب‌سایت‌های تجاری به میان می‌آید، بهترین است. ما آن را طوری ساخته‌ایم که بسیار قابل تنظیم باشد و با اکثر سازنده‌های صفحه محبوب، از جمله Elementor، Beaver Builder، Visual Composer و غیره یکپارچه شود.

اگر ترجیح می‌دهید از Customizer استفاده کنید، همچنان می‌توانید از میان چندین طرح‌بندی، سرصفحه‌ها و پاورقی‌ها انتخاب کنید، و همچنین هر جنبه دیگری از وب‌سایت خود را ویرایش کنید. چه تجربه ای در ایجاد با وردپرس داشته باشید یا نه، Neve شما را قادر می سازد تا چهره آنلاین شرکت خود را به راحتی طراحی کنید.

Neve Pro شامل ده‌ها نمونه نمایشی وب‌سایت تجاری از پیش ساخته شده است، از جمله برای آژانس‌های دیجیتال، فروشگاه‌های زیبایی و موارد دیگر. به علاوه، همانطور که نتایج تست زیر نشان می‌دهد، در خارج از جعبه سازگار با AMP است و با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده است.

      4 . قالب سایت شرکتی Divi :

Divi یک تم چند منظوره بزرگ است که دارای عملکرد صفحه ساز مخصوص به خود است. کمی منحنی یادگیری دارد، اما برخی از بهترین گزینه های طراحی بصری را برای کاربران وردپرس دارد.

علیرغم منحنی یادگیری، Divi یک فرآیند نصب روان دارد. به علاوه، یکی از گسترده ترین مجموعه های نمایشی وب سایت را ارائه می دهد. همچنین دارای طیف گسترده ای از ماژول های صفحه ساز از پیش ساخته شده از جمله ادغام نقشه های گوگل، پیوندهای رسانه های اجتماعی، بایوس تیم و موارد دیگر است.

اگرچه Divi می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای سایت‌های تجاری باشد، مهم است که بدانیم این یک خیابان یک طرفه است. تغییر به تم دیگری بسیار دشوار است، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری، نسخه آزمایشی را امتحان کنید.

    5 .قالب سایت شرکتی – تجاری  Author Pro :

Author Pro یکی از گزینه‌های تم برای کاربران Genesis Framework است. این مورد خاص با در نظر گرفتن نویسندگان طراحی شده است و اگر به دنبال ایجاد یک نمونه کار هستید، گزینه عالی است.

با Author Pro، به لطف ادغام کامل آن با WooCommerce، می توانید کتاب ها و سایر محصولات را به نمایش بگذارید. دارای طراحی بسیار مینیمالیستی و فوق العاده سبک است.

    6 .قالب وردپرس سایت شرکتی  Enfold :

Enfold یک پرفروش در ThemeForest است. این یک موضوع چند منظوره با تمرکز بر وب سایت های تجاری است، از جمله تعداد زیادی دموهای از پیش ساخته شده برای صفحات راه اندازی، نمونه کارها و فروشگاه های آنلاین.

از نقطه نظر طراحی، انفولد چرخ را دوباره اختراع نمی کند. از طیف گسترده ای از سبک ها برای هر یک از وب سایت های آزمایشی خود استفاده می کند و به طور کلی، همه آنها بسیار حرفه ای و مدرن هستند.

مانند Divi، Enfold با افزونه سازنده صفحه خود عرضه می شود. با این حال، در این مورد، انتخاب آن بسیار ساده تر است، اگرچه فاقد گستردگی گزینه های Divi Builder است.

   7 . قالب وردپرس سایت شرکتی Astra :

تا کنون، ما بیشتر بر روی موضوعات پیچیده چند منظوره تمرکز کرده‌ایم. با این حال، چیزی برای سادگی وجود دارد که Astra وارد آن می شود.

Astra یکی از سریع ترین تم های وردپرس است که در درجه اول به دلیل سرعت بالای آن است. این به شما امکان می‌دهد ویژگی‌هایی را که می‌خواهید فعال کنید انتخاب و انتخاب کنید، و آن را بسیار ماژولار می‌کند.

فراتر از عملکرد، Astra با اکثر صفحه سازها از جمله Elementor و Beaver Builder سازگار است. به علاوه، شامل دموهای آماده برای رفتن می شود. به طور کلی، اگر نگرانی اصلی شما سرعت است، این یکی از بهترین گزینه ها برای تجارت شما است. به علاوه، رایگان است.

    8 .قالب وردپرس سایت شرکتی Salient :

اگر به دنبال موضوعی هستید که تجربه صفحه‌ساز را به سطحی کاملاً جدید برساند، Salient ممکن است درست در مسیر شما باشد. از یک نسخه سفارشی WPBakery استفاده می کند و شامل صدها نماد منحصر به فرد و عناصر دیگر است.

Salient همچنین دارای یکی از گسترده‌ترین مجموعه‌های نمایشی وب‌سایت است که می‌توانید برای شروع طراحی سایت تجاری خود از آن استفاده کنید. شما بیش از 250 گزینه را انتخاب خواهید کرد.

همچنین به شما امکان می دهد عناصر قالب های مختلف را ترکیب و مطابقت دهید. همه این ویژگی‌ها برای تمی ترکیب می‌شوند که به شما امکان می‌دهد با کمترین تلاش ممکن یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

     9 . قالب وردپرس سایت شرکتی Flatsome :

اگر تجارت شما مبتنی بر تجارت الکترونیک است، به تمی نیاز دارید که برای خرده فروشی آنلاین ساخته شده باشد. Flatsome با در نظر گرفتن WooCommerce طراحی شده است و نشان می دهد.

Flatsome با صفحه ساز مخصوص به خود عرضه می شود که شامل طیف گسترده ای از عناصر از پیش ساخته شده است که می توانید به فروشگاه خود اضافه کنید، از جمله نمادهای رسانه های اجتماعی، جداول قیمت، نقشه ها و موارد دیگر. اگر می خواهید از طریق پیامک کمک فروش را ارائه دهید، حتی یک دکمه واتس اپ نیز دارد.

طبق معمول این نوع تم، Flatsome شامل تعدادی طرح‌بندی آزمایشی است که می‌توانید برای راه‌اندازی سریع فروشگاه خود وارد کنید. طراحی، در بیشتر موارد، نسبتا خسته کننده است، اما سفارشی کردن آن نسبتاً آسان است.

      10 . قالب وردپرس سایت شرکتی Bridge :

قالب وردپرسی Bridge رتنوع دمو  را به اوج خود می برد. این موضوع خاص با بیش از 400 طرح‌بندی دمو ارائه می‌شود که می‌توانید برای وب‌سایت شرکتی و تجاری خود استفاده کنید.

در میان این دموها و طرح‌بندی‌ها، تقریباً برای هر نوع وب‌سایت تجاری و شرکیت که می‌توانید تصور کنید، الگوهایی را خواهید یافت. خود طرح‌ها فوق‌العاده هستند، که با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های موجود، چشمگیر است.

برای سفارشی‌سازی، Bridge باصفحه ساز های  Elementor و WPBakery می توانید کار کنید، بنابراین می‌توانید هر جنبه‌ای از صفحات خود را تغییر دهید و حتی صفحات جدیدی را از ابتدا بسازید.

اینها از بهترین تم های ووردپرس بودند.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *