چرا سئو مهم است؟

به عبارت دیگر، چه چیزی در سئو آنقدر مهم است که کسب و کارها هر سال هزاران دلار برای آن هزینه می کنند؟

پاسخ به این سوال چند وجهی است. و در حالی که می‌توانیم به راحتی کل این پست وبلاگ را در مورد اهمیت سئو ایجاد کنیم، ما فقط می‌خواهیم یک نمای 30000 فوتی از مهمترین دلایل اهمیت سئو را به شما ارائه دهیم.

برای شروع:

دید. در دنیایی که اکثر مردم برندها را به صورت آنلاین کشف می کنند، دیده شدن همه چیز است. و حتی اگر رسانه های اجتماعی و تبلیغات مهم هستند، هیچ چیز از نظر قابلیت کشف بهتر از گوگل نیست. سئو برای بهبود رتبه بندی جستجو و ایجاد دید ارگانیک بیشتر برای عبارات کلیدی جستجو طراحی شده است.
ترافیک. هنگامی که در نتایج جستجو بسیار قابل مشاهده هستید، طبیعتاً ترافیک بیشتری برای وب سایت خود ایجاد خواهید کرد. (تقریباً 75 درصد از کل کلیک‌ها به پنج نتیجه جستجوی اول می‌روند.) این به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های بیشتر و در نهایت مشتریان و درآمد بیشتری داشته باشید.
قدرت. آیا می خواهید قدرت خود را به صورت آنلاین افزایش دهید؟ چه راهی بهتر از کسب رتبه خوب در نتایج جستجوی گوگل؟ این نشان می‌دهد که گوگل وب‌سایت شما را معتبر می‌بیند و به طور همزمان احتمال اینکه وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های دیگر به شما به‌عنوان منبع یا مرجع ایده‌های مهم به شما پیوند داده شوند، افزایش می‌دهد.
تجربه ی کاربر. در پایان روز، گوگل فاکتورهای رتبه بندی دلخواه را انتخاب نمی کند. آنها الگوریتم خود را با هدف تشویق وب سایت ها به طراحی تجربه های وب کاربر پسندتر توسعه داده اند. زیرا در نهایت، آنها (گوگل) بر اساس میزان مرتبط بودن نتایج جستجو مورد قضاوت قرار می گیرند. (اگر مردم متوجه شوند که گوگل به طور مداوم نتایج بدی به آنها می دهد، در نهایت یک موتور جستجوی جدید پیدا می کنند.) بنابراین سرمایه گذاری در سئوی مناسب نیز سرمایه گذاری در تجربه کاربری مثبت است.
وقتی همه این مسائل را روی هم قرار می دهید، می توانید متوجه شوید که چرا سئو یک سرمایه گذاری با ارزش است. و همچنین به طرز دردناکی آشکار می شود که برای به حداکثر رساندن این مزایا باید چقدر دقیق باشید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *