مزایای سئو پادکست

بیایید با لمس مزایای سئو پادکست شروع کنیم. صرفاً تولید قسمت‌های پادکست و توزیع آن‌ها برای مخاطبان، اعتبار دامنه شما را افزایش نمی‌دهد یا سئوی شما را بهبود می‌بخشد، اما برخی مزایا و فرصت‌های متمایز وجود دارد که از طریق هنر پادکست در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بیا یک نگاهی  به این مزایا بیندازیم.

سهولت نسبی پادکست. یکی از دلایلی که پادکست بسیار محبوب شده است، دوستانه بودن آن برای تازه واردان است. فرمت صوتی و سهولت انتشار به این معنی است که برای شروع نیازی به صرف زمان یا هزینه زیادی نخواهید داشت – با این حال مخاطبان بالقوه ای که می توانید با یک پادکست ایجاد کنید عملاً حجم آن نامحدود است. در مقایسه با سایر استراتژی‌های لینک‌سازی، این می‌تواند به‌طور باورنکردنی مقرون به صرفه باشد، به این معنی که می‌تواند به طور فعال ROI شما را افزایش دهد.
سندیکا اگر از سایت‌هایی مانند Libsyn یا Podbean استفاده می‌کنید، قسمت‌های پادکست شما می‌توانند – بنا به درخواست شما – در بین تعداد زیادی از وب‌سایت‌های معتبر پخش شوند. و مهمتر از آن، بسیاری از پیوندهای سندیکایی dofollow هستند، به این معنی که پیوندها مقداری آب سئو را ارائه می دهند.
توسعه برند شخصی و فرصت های ارسال مهمان. پادکست‌ها معمولاً توسط یک یا دو نفر میزبانی می‌شوند، که به عنوان رهبران کاریزماتیک نمایش عمل می‌کنند. اگر می‌خواهید استراتژی پادکست خود را با کمپین سئوی خود هماهنگ کنید، ایده‌آل است که نویسندگان مهمان اصلی خود را میزبان پادکست خود کنید. به یاد داشته باشید، بهترین راه برای ایجاد لینک برای سئو از طریق پست مهمان است، و ارسال مهمان زمانی موثرتر است که برندهای قوی و شخصی برای نوشتن آثار جدید برای ناشران با مشخصات بالا داشته باشید. اگر بتوانید اقتدار و شهرت نویسندگان مهمان خود را از طریق پادکست ایجاد کنید، به فرصت های انتشار بسیار سودآورتری دسترسی خواهید داشت.
ایجاد رابطه و همکاری محتوا. پادکست همچنین دروازه ای فوق العاده برای ایجاد رابطه و توسعه محتوای مشارکتی است. با برقراری ارتباط با پادکست‌های دیگر، انجام مصاحبه و میزبانی مهمان در پادکست‌های دیگر، شبکه خود را از همکاران و شرکای محتوا گسترش خواهید داد. به عنوان یک عارضه جانبی، شما با طیف وسیع تری از مقامات صنعتی ارتباط برقرار می کنید و درها را به روی معاملات مشترک نویسندگان و انتشارات مشترک باز خواهید کرد.
دارایی های قابل پیوند قسمت های پادکست خود را به عنوان مقالات با کیفیت بالا یا کاغذهای سفید در نظر بگیرید. آنها می توانند به عنوان دارایی های با کیفیت بالا و قابل پیوند در سایت شما عمل کنند. اگر مصاحبه شگفت انگیزی دارید، یا اگر درباره یک قسمت پادکست درباره تحقیقات اصلی یا افکار منحصر به فرد صحبت می کنید، می توانید آن را در محتوای خارج از سایت خود ذکر کنید و به سایت خود پیوند دهید.
پادکست به عنوان یک کانال رسانه اجتماعی. همچنین می توانید پادکست خود را به عنوان یک کانال رسانه اجتماعی جایگزین در نظر بگیرید. همانطور که ممکن است بهترین محتوای خود را از طریق کانال هایی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید و محبوب کنید، می توانید در مورد بهترین محتوای خود در یک پادکست صحبت کنید و دید و ظرفیت آن را برای کسب لینک افزایش دهید.
پتانسیل تحول متوسط پادکست نیز به دلیل توانایی آن در ارائه چندین رسانه به طور همزمان منحصر به فرد است. به عنوان مثال، فرض کنید با افراد در پادکست خود مصاحبه می کنید. می توانید از تعامل بین میزبان و مهمان خود فیلم بگیرید، سپس آن را به طور همزمان به عنوان یک ویدیوی YouTube، یک قسمت پادکست در شبکه های مختلف و یک متن نوشته شده در وبلاگ خود منتشر کنید. به این ترتیب، شما به یکباره محتوای ویدیویی، صوتی و نوشتاری ایجاد می کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *