مراحل آماده سازی پلت فرم وبلاگ نویسی شما

مراحل آماده سازی پلت فرم وبلاگ نویسی شما به شرح زیر می باشد:

پلت فرم

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. چندین مورد وجود دارد، و آنها ویژگی های مشترک خاصی دارند، اما برخی از آنها توسط آگاه ترین اعضای جامعه وبلاگ نویسی بسیار ترجیح داده شده و توصیه می شود.

اگر به تازگی وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید، Blogger.com را بررسی کنید، یک پلت فرم وبلاگ نویسی که متعلق به گوگل نیست. به نظر می رسد Blogger.com به دلیل سهولت استفاده، انتخاب محبوبی در بین وبلاگ نویسان تازه کار باشد. همچنین می توانید Tumblr و WordPress.com را امتحان کنید.

با این حال، اگر به دنبال ویژگی‌های جدی وبلاگ‌نویسی از نظر انعطاف‌پذیری و توسعه‌پذیری هستید، وردپرس بهترین انتخاب است. وردپرس به عنوان میزبان میلیون ها وبلاگ عمل می کند و محبوب ترین گزینه برای اکثر وبلاگ نویسان است. طیف گسترده ای از ویژگی ها و افزونه ها را ارائه می دهد که یک وبلاگ را قدرتمند، کاربر پسند و جذاب برای موتورهای جستجو می کند.

انتخاب افزونه های مناسب

این به ویژه در مورد وبلاگ هایی که در وردپرس میزبانی می شوند صدق می کند. وردپرس افزونه های بسیار مفید و قدرتمندی را به وبلاگ نویسان ارائه می دهد که برخی از حیاتی ترین جنبه های وبلاگ نویسی را خودکار می کند.

پلاگین هایی برای طراحی و چیدمان وجود دارد. افزونه هایی برای خودکارسازی لینک های سئو داخلی مانند پست های محبوب وجود دارد. همچنین افزونه هایی برای ادغام تلاش های رسانه های اجتماعی شما در وبلاگ نویسی شما وجود دارد. و سپس افزونه هایی برای بهینه سازی صحیح وبلاگ شما وجود دارد.

هنگامی که به دنبال افزونه های مناسب برای نیازهای خود هستید، به تنهایی انتخاب نکنید. مواردی را انتخاب کنید که توسط سایر وبلاگ ها/وبلاگ نویسان بسیار توصیه شده است.

آماده سازی وبلاگ برای RSS

RSS یکی از ویژگی هایی است که هر وبلاگ نویس تازه کار باید از آن برای ارائه بهتر استفاده کند. این به این دلیل است که امروزه بسیاری از خوانندگان هنوز به‌روزرسانی‌های وبلاگ‌های مورد علاقه خود را از طریق RSS خوان‌ها بررسی می‌کنند، که روشی مناسب برای ردیابی موضوعات زیر یک سقف برای آنها فراهم می‌کند.

فعال کردن RSS Aggregator برای وبلاگ شما به خوانندگان کمک می کند تا به راحتی آن را دنبال کنند. اکثر پلتفرم های وبلاگ نویسی دارای یک ویژگی RSS داخلی هستند. اگر از یک پلتفرم وبلاگ نویسی استفاده می کنید که این ویژگی را در خود ندارد، حتماً به خوانندگان آموزش دهید که چگونه وبلاگ شما را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود قرار دهند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *