مراحل آماده سازی محتوای وبلاگ برای شما

مراحل آماده سازی محتوای وبلاگ برای شما شامل دو مورد زیر است:

انتخاب موضوع وبلاگ

شانس موفقیت شما در وبلاگ نویسی به تقاضا برای موضوعی که برای وبلاگ نویسی انتخاب می کنید بستگی دارد. اگر می خواهید بخشی از جمعیت آنلاین را گوشه دهید، یافتن جایگاهی برای وبلاگ نویسی بسیار مهم است.

یکی از راه‌های فهمیدن اینکه مردم به چه چیزی علاقه دارند، مطالعه موضوعات پرطرفدار از طریق Google Trends است. Google Trends به شما امکان می‌دهد به موضوعات خاصی «گوش دهید» تا میزان علاقه نسبی افراد را دریابید – بر اساس کشور، نوع محتوایی که باعث ایجاد ترافیک برای یک موضوع خاص می‌شود، و حتی فهرستی از اصطلاحات مرتبط با موضوع.

ابزار کلمات کلیدی Google Ads نیز وجود دارد، ابزاری که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی طولانی را با بیشترین تعداد جستجو جستجو کنید.

اما شاید بهترین راه برای شروع وبلاگ نویسی این باشد که در مورد چیزهایی صحبت کنید که به شدت به آنها علاقه دارید یا قبلاً در آنها متخصص هستید. این یک راه آسان را برای شما فراهم می کند تا لیستی از موضوعات فرعی را تهیه کنید که می توانید در روزهای آینده بدون نیاز به تحقیق زیاد در مورد آنها ارائه دهید.

موضوعات مغناطیسی

به نظر می رسد نوشتن در مورد موضوعات بحث برانگیز و بسیار به موقع، مانند انتخابات ریاست جمهوری، مخاطبان زیادی را تضمین می کند.

در واقع، اگر نظر خود را در مورد موضوعات خاصی تزریق کنید، افراد همفکر شما را دوست خواهند داشت. همچنین باید آنها را تشویق کنید تا با ارسال نظرات خود و بحث با نظرات شما، حتی بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند.

فراموش نکنید که تعاملات و نظرات افراد به ترافیک وبلاگ شما اضافه می کند، که باعث می شود بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *