لینک های استنباط شده چه هستند؟

لینک های استنباط شده چه هستند؟

لینک‌های استنباط‌شده در واقع پیوند نیستند، بلکه اساساً اشاره‌ای به یک نام تجاری، محصول یا اقدام پیشنهادی خاص هستند که کاربر می‌تواند آن‌ها را بگیرد و خودش جستجو کند.

تعریف استنباط شده «برگرفته از استدلال یا نتیجه گیری از شواهد» است. این بدان معناست که کاربران می توانند بر اساس اظهاراتی که شما به آنها محصول یا خدماتی را پیشنهاد می کنید، بفهمند، بدون اینکه شما واقعاً آنها را مجبور به استفاده از آن کنید.

برای بازگشت به مثال درج کفش ما، اگر می‌خواهید به‌جای پیوند مستقیم به یک محصول، چیزی مانند «در حالی که نمی‌توانیم بگوییم که همه مشکلات را حل می‌کند، بگویید، برای این نوع خاص از درد پا، ما یک درج کفش را توصیه می‌کنیم. مانند دکتر M’s” شما به کاربر اطلاعات کافی می‌دهید تا محصول را خودش جستجو کند، بدون اینکه مستقیماً او را برای خرید آن متقاعد کنید.

کلید ارزش پیوندهای استنباط شده در توانایی گوگل برای تعیین زمینه پیرامون پیوند استنتاج شده و قدرت کلی پوستر نهفته است. به نوعی، این ارزش را از خود پیوند استنباط‌شده دور می‌کند و به اعتبار سایت، نویسنده و ناشر پست تغییر می‌دهد. اگر کاربران لینک استنباط شده را ارزشمند بدانند، خودشان محصول یا خدمات را جستجو می کنند. گوگل می تواند این را ردیابی کند و از طریق زمینه، یک صفحه را با توجه به مقدار آن رتبه بندی کند.

حتی بدون مقایسه ارزش لینک ها با لینک های استنباط شده، فناوری گوگل به آرامی به سمت این طرز تفکر پیش می رود. با توانایی خواندن و درک یک صفحه، گوگل می تواند تعیین کند که آن صفحه چه کاری انجام می دهد. آن را با ارزش پیشنهادی که برای کاربران دارد همراه کنید، و تصویر جامع تری از ارتباط و اعتبار سایت دریافت خواهید کرد.

پیوندها و پیوندهای استنباط شده همزیستی چگونه است؟

ما سعی نمی کنیم پیشنهاد کنیم که پیوندها ارزشی ندارند یا اینکه پیوندهای استنباط شده به نوعی همه پیوندها را بی فایده می کند. در عوض، آنچه ما بر اساس روندهای گوگل و کاربران به طور کلی پیش‌بینی می‌کنیم، این است که به سمت اهمیت یکسان پیوندهای استنتاج شده و پیوندهای مستقیم تغییر خواهد کرد. هر دو نوع پیوند در محتوایی یافت می شوند که متنی و مرتبط هستند.

با سرعت کنونی پیشرفت، در چند سال آینده، می‌توانیم ببینیم که پیوندهای استنتاجی جایگزین لینک‌سازی به عنوان روش ترجیحی ایجاد محتوا می‌شوند. این بدان معنا نیست که خدمات لینک بیلدینگ به طور کامل منحل خواهد شد. ممکن است ببینیم که پیوندهای استنباط شده به هنجار تبدیل می شوند و پیوندهای سنتی به مکانیزم پشتیبانی تبدیل می شوند.

در حال حاضر، تعادل در ارزش پیوندها در برابر سایر معیارها حدود 2:1 است که در گذشته شاید 10 برابر این عدد بود. بنابراین، در حالی که ما فکر می‌کنیم لینک‌های استنباط‌شده به دلایل متعددی از نظر ارزش جایگزین لینک‌های سنتی خواهند شد، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه لینک‌ها به طور کامل ناپدید می‌شوند یا اینکه لینک‌سازی به طور کامل از مد می‌افتد وجود ندارد.

آنچه که ما بیشتر شاهد آن هستیم، ترکیبی ترکیبی از پیوندهای استنباط شده و پیوندهای مستقیم است که در کنار هم برای تبلیغ برندها بدون کاهش ارزش تجربه کاربر کار می کنند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *