سئو کلاه سفید چیست

سئو کلاه سفید چیست

سئو کلاه سفید چیست ؟ سیئو کلاه سفید به مجموعه ای از فعالیت هایی گفته میشود که با قوانین و مقررات موتور جستجو ها مانند گوگل همخوانی داشته باشد. در مقاله های قبلی سئو چیست و انواع سئو درباره مفهوم بهینه سازی سایت و انواع روش های آن آشنا شدید. همچنین در آن ها به توضیح مختصری از سئو کلاه سفید پرداخته شد. در این مقاله سعی میشود که به صورت کامل این مورد برسی شود.

معرفی سئو کلاه سفید :

همان طور که گفته شد سئو کلاه سفید به مجموعه‌ای از تکنیک‌های بهینه سازی سایت گفته می‌شود که با قوانین و ضوابط موتورهای جستجو ها مانند گوگل همراستا باشد. به عبارتی روش های فعالیت آن با حفظ شرایط و قوانین و تکنیک‌هایی که از جانب گوگل تعریف شده مطابقت دارد. که با کمک آن میتوان افزایش رتبه سایت‌ را در صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل به مدت طولانی تر بهبود بخشید.

فعالیت های این روش کاملا با فعالیت های مورد استفاده در روش سئو کلاه سیاه تفاوت دارد. سئو کلاه سیاه از روش های غیر قانونی و غیر اخلاقی برای سئو استفاده میکند. به طور کلی سئو کلاه سفید ( White Hat ) مطمئن‌ترین روش بهینه‌سازی به حساب می‌آید زیرا در این روش بر اساس تکنیک‌های تعریف‌شده از جانب گوگل سایت خود را بهینه می‌کنید و از هرگونه مجازات از سوی گوگل به دور خواهید بود.

خدمات سئو

تفاوت اصلی سئو کلاه سفید با کلاه سیاه :

به طور کلی بزرگترین تفاوت اصلی بین روش سئو کلاه سفید با کلاه در پیروی از دستورالعمل های Google میباشد. نوع کلاه سفید در فعالیت های بهینه سازی سایت بر پایه الگریتم ها پ.پوپل پایه ریزی میشود و هدف آن رسیدن به تجربه کاربری بهتر است. در حالی که SEO کلاه سیاه این دستورالعمل ها را نقض می کند و معمولاً با بی توجهی کامل به کاربران انسانی با تنها هدف رسیدن به نتیحه های بالا فعالیت های خود را پایه ریزی میکند.

مشکل اصلی سئو کلاه سفید چیست :

مشکل سئوکلاه سفید چیست : اصلی ترین مشکل در روش White Hat seo مدت زمان و سختی بیشتر برای رسیدن به هدف میباشد. این روش به صبر و شکیبایی و پشتکار بسیار نیاز دارد. در این روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید مدتی صبر کنید. رتبه‌های بالا یک شبه به دست نمی‌آیند اما از طرفی با دریافت رتبه ای از طرف گوگل با رعایت کامل فعالیت های سئو کلاه سفید میتوانید جایگاه خود را به مدت بسیار طولانی تثبیت نمایید.

فعالیت های سئو white hat :

فعالیت های سئو کلاه سفید با اینکه نیاز به زمان بیشتری برای نتیجه گیری دارد، اما در این روش فعالیت ها دارای چهارچوب مشخص بوده و پیچیدگی خاصی ندارند. در ادامه سعی شده است برخی از مهمترین این فعالیت ها را به صورت مختصر برای شما معرفی کنیم.

مشاوره سئو سایت

تولید محتوا صحیح :

برای افزایش بازدی سایت به تولید محتوا سفید با رعایت قوانین آن نیاز دارید. تولید محتوا سفید به معنای ایجاد محتوای ارزشمند و یونیک است که دارای بار اطالاعاتی کافی باشد. محتوای مقالات شما باید به قدری جذاب و باکیفیت باشد که بتواند کاربران را جذب و آنها را ترغیب کند تا مدت زمان بیشتری را در وب سایت‌تان سپری کنند. این مرود به روی رفتار کاربرد تأثیر گار است. این مورد یکی از موارد با اهمیت است که اخیرآ گوگل به آن توجه ویژه ای داشته است.  باید بخاطر بسپارید اگر کاربر مطلبی را که در جستجوی آن است در صفحات شما پیدا نکند به سرعت از سایت خارج می‌شود و این باعث کسر امتیازتان خواهد شد. هر چه میزان Bounce Rate سایت بیشتر باشد بدتر است.

دریافت بک لینک های یونیک :

بک لینک به معنای لینکی است که از سایت شما داخل سایت های دیگر وجود دارد. برخی در روش های کلاه سیاه و کلاه خاکستری با خرید بک لینک از سایت های دیگر و یا قرار دادن لینک در بخش نظرات به صورت غیر اخلاقی و غیر قانونی بک لینک های سایت خود را افزایش میدهند. که در صورت مشاهده توسط گوگپل شرایط سختی برای صفحه مورد نظر ایجاد خواهد شد. لذا توصیه میشود که از بک لینک های یونیک و معتبر استفاده شود. به طور کلی بک لینک یونیک و معتبر یکی دیگر از فالیت های مهم سئو کلاه سفید است. شما میتوانید با فعالیت در شبکه های احتماعی نیز میتوانید بک لینک های مناسبی از آن ها دریافت نمایید.

نتیجه گیری :

در این مقاله آموختید که منظور از سئو کلاه سفید یا white hat seo چیست و چه تفاوت هایی با سئو کلاه سایه دارد. به طور کلی انجام سئو کلاه سفید با اینکه به زمان و توان بیشتری برای رسیدن به هدف افزایش رتبه سایت نیاز دارد. این درحالی است که ثبات بسیار بیشتری برای نتایج وجود دارد. لذا برای بهبود سایت انجام فعالیت های سئو کلاه سفید توصیه میشود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *