ابزار کیورد فایندر چیست

ابزار کیورد فایندر چیست

ابزار کیورد فایندر چیست ؟ یکی از مهمترین ابزار های تولید محتوا و بهنیه سازی سایت میباشد. به طور کلی ابزار کیورد فایندر یکی از مهمترین موارد بعد از ابزار کیورد پلنر برای شناخت و برسی مهمترین کلمات کلیدی در یک موضوع مشخص میباشد. همان طور که از نام این ابزار مشخص است، تمرکز کیورد فایندر بر یافتن کلمات مرتبط با یک موضع میباشد. یکی از ویژگی های مثبت ابزار KWFinder به این صورت است که هم به صورت تصویری و ساده و هم به صورت متنی ، اطلاعات مربوط به کلمات مرتبط داخل یک موضوع را به شما ارائه میدهد. در ادامه به برسی عمیق تری نسبت به این ابزار خواهیم پرداخت.

معرفی ابزار کیورد فایندر KWFinder :

کی دبلیو فایندر (KWFinder) یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی برای بازاریابی جستجو است. این نیاز به گسترش کلمات کلیدی را برآورده می‌کند: ایجاد کلمات کلیدی بیشتر برای رتبه‌بندی یک سایت. این یک مقدار شاخص اختصاصی برای سختی سئو و اطلاعات نسبت به فضای رقابتی در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا همان اطلاعات مربوط به PPC را فراهم می‌کند. از طرفی ابزار KWFINDER علاوه بر کلماتی که شما برای آنالیز به آن می دهید، خودش نیز لیستی از کلمات کلیدی مشابه و مرتبط را به همراه درجه سختی و آسانی و اندازه رقابت، در اختیار شما قرار می دهد. اما اصلا کیورد چیست ؟

خدمات سئو سایت

معنی کیورد یا همان KeyWord چیست :

keywords در لغت به معنای کلمات کلیدی می باشد! کلمات کلیدی عباراتی هستند که افراد به هنگام جستجوی آنلاین از آنها استفاده می کنند. کلمات کلیدی در تولید محتوا شامل موضوعات محتوای یک صفحه از وب میشوند. نقش اصلی سئو یک سایت نیز بر پایه کلمات کلیدی و یا همان کیورد ها میباشد. گوگل برای ایجاد ارتباط بین محتوای یک صفحه با کلمه مورد جستجوی کاربران از کلمات کلیدی استفاده می کند. هرچه محتوای شما به کلمه کلیدی که کاربر سرچ میکند مرتبط باشد، احتمال اینکه گوگل آن را نمایش دهد و توسط افراد دیده شود بیشتر است. ابزار کیورد فایندر به عنوان یکی از مهمترین عوامل در یافتن کلمات کلیدی است. در ادامه توضیحی در مورد اهمیت یافتن کیورد ها توضیح داده شده است.

اهمیت یافتن کلمات کلیدی :

اهمیت یافتن کلمات کلیدی در بحث سئو سایت نقش بسیار پر رنگی دارد. تا حدی که مهم ترین مرحله برای سئو سایت انتخاب کلمه کلیدی مناسب است زیرا اگربه درستی این کار را انجام بدهید می توانید به راحتی از رقیبان خود پیشی گرفته و همچنین با قرار گرفتن در نتایج اولیه سرچ گوگل برای خودتان اعتبار زیادی را کسب می کنید و یک سایت بهینه شده خواهید داشت البته برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب ابزارهای آنالیز زیادی وجود دارد. که از جمله آن میتوان به دو ابزار کیورد پلنر و کیورد فایندر اشاره کرد. بهترین ابزار بعد از کیورد پلنر ، ابزار KWFINDER میباشد. به کمک این ابزارمی توانید عبارات را تجزیه و تحلیل کنید وبهترین کلمات مشابه را تشخیص بدهید.

مخاطبین ابزار KWFnder :

به طور کلی مخاطبین ابزار KWFinder تولید کنندگان محتوا و همچنین کارشناسان سئو میباشد. ابزار کی دبلیو فایندر می‌تواند هم برای سئو و هم برای ایجاد کمپین جستجوی پولی استفاده شود. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت دستی لیستی از کلمات کلیدی را بر اساس حجم جستجو، فعلی و قدیمی، هزینه تخمینی هر کلیک آن‌ها در جستجوی پولی، سختی جستجوی پولی آن‌ها که توسط شاخص PPC نشان داده شده است، و سختی سئو آن‌ها همانطور که توسط لیست KD نشان داده شده است، تهیه کنید.

مشاور سئو سایت

معرفی نقاط مثبت و منفی ابزار کیورد فایندر :

ویژگی های مثبت ابزار KWFinder کارکرد آسان در کنار برداشت ساده اطلاعات میباشد. اما یکی از نقاط منفی آن ارائه اطلاعات نچندان دقیق در خصوص تمامی موضوعات فعالیت است. به طور کلی ابزار کیورد فایندر برای کلمات کلیدی با حجم بالا و در بازارهای با حجم بالا به خوبی کار می‌کند، اما اگر به دنبال کلمات کلیدی خاص هستید، یا اگر در یک بازار کوچک فعالیت می‌کنید، داده‌ها غیرقابل اعتماد می‌شوند – نه به خاطر کی دبلیو فایندر، بلکه صرفاً به دلیل خود منبع داده به دلیل اندازه آن غیر قابل اعتماد می‌شود. برای بازاریابان جستجوی پولی، این ابزار احتمالاً جذابیت و کاربرد محدودی دارد، زیرا از عملکرد برنامه‌ریز کلمات کلیدی رایگان گوگل فراتر نمی‌رود. با این حال، این ابزار انتخابی برای سئوکاران با نیاز مکرر به تحقیق کلمات کلیدی خواهد بود.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

 

نتیجه گیری :

یکی از مهمترین ابزار های سئو و بهینه سازی سایت KWFinder میباشد. به طور کلی ابزار کیورد فایندر برای کسب اطلاعات سریع و آسان در خصوص یافتن کیورد ها و کلمات کلیدی بکار میرود. این سیستم با دریافت یک کلمه در یک موضوع مشخص به شما کلمات مشابه را میدهد. البته همچنان در خصوص موتور جستجو گوگل مهمترین ابزار برای یافتن کلمات کلیدی همان گوگل کیورد پلنر میباشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *