ابزار های تولید محتوا

ابزار های تولید محتوا

همان طور که در مقاله آموزش تولید محتوا به شما گفته شد، به تمامی اطلاعات موجود داخل سطح وب که شامل تمامی فایل های صوتی تصویری و متنی میشود ، محتوا گفته میشود. برای انجام هر کاری نیاز به ابزار منااسب دارید. ابزار های تولید محتوا نیز در زمینه های مختلف کاربرد های زیادی دارند. در ادامه به معرفی بیشتر این ابزار ها میپردازیم. پیش از شروع بهتر است با تولید محتوا بیشتر آشنا شوید.

معرفی عمل تولید محتوا :

همان طور که گفته شد محتا به تمامی اطلاعات سطح وب گفته میشود. عمل تولید محتوا نیز به فرآیند تولید این اطلاعات به همراه نحوه قرارگیری آن است. به طور کلی محتوا به شما کمک می‌کند، مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همچنین می‌توانید بازدید کنندگان جدیدی به سایت خود بیاورید. درنهایت، درآمدی برای فعالیت خود داشته باشید. همچنین عمل تولید محتوا انواع مختلفی دارد که بر حسب نیاز میتوانید از هر یک از آن ها استفاده نمایید.

اهمیت توجه به انواع تولید محتوا :

توجه به انواع تولید محتوا ارزش و اهمیت بالایی دارد. برای مثال شما میتوانید متون خود را به صورت تصویر آپلود کنید و یا اینکه آن را به صورت چند خط در سایت یاا شبکه اجتماعی خود قرار بدهید. اگر چه این دو محتوا یک موضوع را ارائه میدهند اما محتوایی که به صورت یک تصویر متن را ارائه میدهد نسبت به متون مشارکت کمتری در بخش بهینه سازی و سئو سایت دارد. این در حالی است که در فرم حروف داخل تولید محتوای تصویری کنترل بیشتری خواهید داشت.

خدمات سئو سایت

 معرفی ابزار های تولید محتوا :

همان طور که گفته شد عمل تولید محتوا نیز مانند هر فعالیت دیگری ابزار خود را دارد. ابزارهای تولید محتوا کمک شایانی به محتوا نویسان در بهینه‌سازی محتوا می‌کنند. همچنین، این ابزارها در تحقیق کلمات کلیدی نیز می‌توانند بسیار موثر باشند. انواع ابزار های تولید محتوای برای بهینه سازی وب سایت به شرح زیر میباشد :

  • گوگل کنسول
  • گوگل آنالیتیک
  • کیورد پلنر
  • کیورد فایندر
  • افزونه یائوست سئو یا همان yaost seo
  • کلمات LSI

محتوای وب‌سایت از مهم ترین عوامل در بهبود رتبه‌ی وب‌سایت است استفاده از کلمات کلیدی نیزی نکته ای حائز اهمیت در این فرآیند می‌باشد. ابزارهای تولید محتوا کمک شایانی به محتوا نویسان در بهینه‌سازی محتوا می‌کنند.این ابزار ها عموما برای شناخت بهتر کیورد ها هستند.  همچنین انتخاب صحیح کیورد ها به بهینه سازی و سئو سایت ارتباط زیادی دارند. این ابزارها در تحقیق کلمات کلیدی نیز می‌توانند بسیار موثر باشند. در ادامه برخی از مهمترین ابزار های گوگل را به شما معرفی میکنیم.

ابزار گوگل کنسول در رابطه با تولید محتوا :

گوگل کنسول ابزاری برای برسی ترافیک سایت میباشد. به طبع در اطلاعات این ابزار کی ور های مهم سایت نیز آورده شده است. این سیستم قابلیت بررسی رتبه‌بندی صفحات، با توجه به کلمات کلیدی خاص در نتایج گوگل را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مورد در انتخاب کلمات کلیدی مناسب به آن‌ها کمک می‌کند.

معرفی گوگل آنالیتیک در خصوص تولید محتوا :

همان طور که گفته شد انتخاب کلید واژه یک یاز مهمترین موارد پیش از تولید محتوا است. گوگل آنالیتیک ابزار های مختلفی برای اراعات برسی اطلاعات مربوط به رفتار های کاربران در کلمات کلیدی در سایت را در اختیار شما قرار میدهد. به طور کلی آنالیتیک به صورت رایگان از سوی گوگل ارائه شده است و به شما کمک می کند تا دید بهتر و دقیق تری نسبت به بازدیدکنندگان وب سایت خود داشته باشید.

کیور پلنر ( Google keyword planner ) :

ابزار گوگل کیورد پلنر (Google Keyword Planner) برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده می‌شود. گوگل کیور پلنر یکی از بهترین ابزارهای گوگل است که با کمک به بازاریابان برای کشف کلمات کلیدی مهم و یافتن داده‌هایی برای کلمات کلیدی خاص مانند تعداد جستجو، رقابت و قیمت تبلیغات طراحی شده است.

افزونه yaost seo :

افزون های بهینه سازی و سئو سایت مانند افزونه yaost seo اطلاعاتی را از چگالی و تعداد کلمات کلیدی به کاربرد ارائه میدهند. همچنین در این افزونه محتوای متنی را از نظر قوائد نگارشی برسی میکند.

رعایت کلمات LSI :

کلمات LSI یکی از موارد با اهمیت در تولید محتوا متنی به شمار میرود. این مورد بروی بهینه سازی و سئو سایت تأثیر زیادی میگذارد. از این رو برای تولید محتوای بهتر برای شناخت کلمات مرتبط از ابزار جستجوگر گوگل برای دریافت کلمات LSI استفاده نمایید.

نتیجه گیری :

محتوا شامل تمامی اطلاعات در سطح وب میباشد. همچنین برای تولید محتوای متنی برای بهنیه سازی سایت جهت موتور جستجو گوگل نیاز به ابزار هایی برای برسی کلمات کلیدی دارید. در این مقاله به معرفی این ابزار ها پرداختیم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *