چگونه در سال 2023 به یک متخصص سئو تبدیل شویم؟

سئو ضربان قلب بازاریابی آنلاین است. بدون پایه و اساس صحیح سئو، تقریبا غیرممکن است که کسب و کار شما نتایجی را ایجاد کند که از رشد و موفقیت پایدار برخوردار باشد. اما سئو بسیار فنی است. این مهارتی است که نیاز به دانش، تمرین و اجرای دقیق دارد. به این ترتیب، می تواند گران باشد. اگر می خواهید به عنوان یک حرفه ای رشد کنید و همزمان منابع را به حداکثر برسانید، تبدیل شدن به یک متخصص در زمینه سئو امری ضروری است. سوال این است که چگونه آن را انجام می دهید؟

کارشناس سئو کیست؟

یک متخصص سئو کسی نیست که برای گوگل کار کند یا فرمول مخفی داشته باشد که از ضعف الگوریتم غول جستجو استفاده کند. حتی به این معنی نیست که شما یک آژانس سئو موفق را اداره می کنید و مشتریانی با دلار بالا دارید. متخصص سئو بودن به معنای درک نحوه کار موتورهای جستجو و دانستن آنچه برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک به صورت ثابت و قابل تکرار لازم است، است. اما، بر خلاف سایر صنایع که ممکن است «متخصصان» توسط آزمون‌ها، گواهینامه‌ها و یک نهاد حاکم تنظیم شوند، هر کسی می‌تواند به اندازه‌ای بخواند که خطرناک باشد و متعاقباً مدعی وضعیت «کارشناس سئو» شود. فیلتر کردن افراد بی تجربه می تواند دشوار باشد، به خصوص در میان کسانی که ممکن است در فروش عالی باشند، اما در تحویل ضعیف هستند. اما وقتی یک متخصص سئو هستید، اینترنت به زمین بازی شما تبدیل می شود. شما می توانید به وبلاگ ها، وب سایت ها و کسب و کارها جان بدهید. شما همچنین درک کاملی از سایر جنبه های بازاریابی – مانند محتوا، طراحی و رسانه های اجتماعی – دارید که مهارت شما را بسیار قابل انتقال می کند.

مزایای برون سپاری به آژانس سئو چگونه است؟

آژانس سئو به دلایل متعددی سودمند است، از جمله:

ارزان تر از استخدام کسی است. وقتی شخصی را در خانه استخدام می کنید، باید حقوقی بپردازید (بدون توجه به خروجی). همچنین باید مالیات حقوق، مزایا، و غیره را پوشش دهید. با یک آژانس، شما به سادگی برای آنچه دریافت می کنید پرداخت می کنید – بدون کارمزد یا هزینه اضافی. هنگامی که به درستی مدیریت شود، این می تواند آن را به یک راه حل مقرون به صرفه تبدیل کند.

انعطاف پذیر و مقیاس پذیر است. یک آژانس سئو برون سپاری شده از هر چیز دیگری مقیاس پذیرتر است. همانطور که رشد می کنید، به سادگی نیازهای نگهدارنده یا خدمات ماهانه خود را افزایش می دهید.

شما یک دیدگاه بیرونی دریافت می کنید. گاهی اوقات کار با افراد خارج از شرکت شما مفید است. آنها می توانند یک چشم انداز منحصر به فرد ارائه دهند که دیدن آن زمانی که در درون هستید غیرممکن است.

می توانید آژانس را راحت تر اخراج کنید. اخراج یک کارمند پیچیده، احساسی و مملو از عواقب قانونی و مالی است. از سوی دیگر، یک آژانس زمانی که به وعده‌های خود عمل نمی‌کند به راحتی اخراج می‌شود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *