آن پیج سئو 2023

اگر یک چیز ثابت در مورد آن پیج سئو وجود داشته باشد، تغییر است. موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کنند و بهترین شیوه ها از سالی به سال دیگر تکامل می یابند. ارزیابی اینکه با تلاش های بازاریابی خود کجا هستید، همیشه عالی است. این به شما کمک می کند جلوتر از منحنی باشید و با تغییرات عمده در صنعت همراه باشید.

به خصوص با توجه به به روز رسانی محتوای مفید گوگل، برخی از نکات آن پیج سئو و آف پیج سئوی چند سال پیش ممکن است دیگر قابل اجرا نباشند، و اکنون زمان مناسبی برای بررسی محتوا و ساختار سایت شما است. سئوی موفق فقط دستیابی به ربات‌ها برای ایندکس کردن یک صفحه نیست، محتوای شما باید بینش تازه و معنی‌داری را به بازدیدکنندگان سایت شما ارائه دهد.

در اینجا بررسی عمیق شما در چک لیست آن پیج سئو ما است تا بتوانید نتایج بهینه سازی خود را به حداکثر برسانید.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

 

آموزش on page seo 2023

 

سئوی آن پیج سئو یا  on page seo  چیست؟

سئوی درون صفحه فرآیندی است که از طریق آن محتوای موجود را تغییر می دهیم یا محتوای جدید می نویسیم، برچسب ها و لینک های داخلی اضافه می کنیم و مشکلات فنی وب سایت را که می تواند بر روند خزیدن تأثیر بگذارد، اصلاح می کنیم. ما می‌توانیم آن را با محصولات و چیدمان نمایش در یک فروشگاه مقایسه کنیم – این همان چیزی است که مشتریان می‌بینند، و این یک ستون مهم از موفقیت کسب‌وکار شما است.

سئوی درون صفحه شامل بهینه سازی عناصر خاصی برای افزایش ترافیک ارگانیک است. این عناصر شامل کلمات کلیدی، سرفصل ها، تصاویر، متن جایگزین، ویدئوها، توضیحات متا، تگ های عنوان و موارد دیگر می باشد.

این با سئوی خارج از صفحه متفاوت است، که باعث افزایش دید سایت در صفحه نتایج موتور جستجو بدون انجام کاری در وب سایت شما می شود. این شامل تلاش های ایجاد لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی است. این استراتژی ها می توانند ترافیک سایت شما را هدایت کنند، اما مستقیماً به محتوای مهم ترین صفحات شما متکی نیستند.

سئوی درون صفحه نیز با سئوی فنی متفاوت است، که به بهینه سازی وب سایت شما برای کمک به عنکبوت های موتور جستجو برای خزیدن موثرتر آن اشاره دارد – نقشه سایت یا فایل robots.txt در این دسته قرار می گیرد.

از بسیاری جهات، عوامل روی صفحه مهم ترین هستند. حتی اگر سایت شما ماهرانه طراحی شده باشد یا هزاران بک لینک داشته باشد، محتوای ضعیف بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) شما را کاهش می دهد و احتمالا منجر به پرش کاربران می شود. مزایای پایبندی به موارد موجود در چک لیست آن پیج سئو  شما عبارتند از:

  • رتبه های جستجوی بالاتر
  • سرعت خزیدن پیشرفته
  • آگاهی از برند بهبود یافته است
  • افزایش در تبدیل و در نتیجه افزایش درآمد
  • با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از خریداران گزارش داده اند که قبل از تصمیم گیری برای خرید، در مورد محصولات با یک موتور جستجو تحقیق می کنند، شما می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما برای یک جستجوی جستجو رتبه بالایی برای فروش دارد.

هر آنچه برای چک لیست آن پیج سئو داخلی 2023 خود نیاز دارید

کسب و کار شما باید عناصر سئوی on page seo  زیر را در چک لیست خود قرار دهد. از بهینه سازی تصاویر گرفته تا پیوندهای مرتبط و مفید، در اینجا چیزی است که برای به دست آوردن آن پیج سئو در سال 2023 نیاز دارید.

بهینه سازی عناوین و سرفصل های سایت

این یکی آسان است که اجازه دهید اسلاید شود، به خصوص اگر صفحات خود را به طور مکرر به روز می کنید. شاید تگ عنوان برای نسخه قدیمی صفحه منطقی باشد، یا از آن زمان کلیدواژه جدیدی را برای تمرکز بر روی آن انتخاب کرده اید اما هرگز عنوان را به روز نکرده اید. گاهی اوقات شما فقط باید بررسی کنید که عناوین و عناوین شما به خوبی ساخته شده اند، توجه را به خود جلب می کنند و به بهترین شیوه های SEO پایبند هستند.

برای جلب توجه کاربران، چک لیست سئوی درون صفحه شما باید شامل نوشتن سرفصل های خوانا باشد که مزایایی برای خوانندگان شما داشته باشد.

به این مثال عالی از بهینه‌سازی سرفصل از سایت Men’s Health نگاهی بیندازید. این برای سئوی درون صفحه با استفاده از کلمات کلیدی و معرفی یک لیست کار می کند – داده ها نشان می دهد که پست ها ، لیست ترافیک ارگانیک را تا 80٪ افزایش می دهند.

 

سفارش سئو حرفه ای و مشاهده قیمت ها و تعرفه های سئو سایت

 

آن پیج سئو 2023

برای بهترین شیوه، سرفصل های h1 شما باید این نکات را رعایت کند:

  • از یک کلمه کلیدی اولیه استفاده کنید.
  • برای صفحه و سایت خود منحصر به فرد باشید.
  • با هدف کاربر مطابقت دهید.
  • در حالت ایده آل، 65 کاراکتر یا کمتر باشد.

به عنوان مثال، شما نمی خواهید دو صفحه متفاوت در سایت شما حاوی لیستی از محصولات مشابه باشد. یک صفحه اطلاعاتی باید از کلمات کلیدی مرتبط با دانش مانند یادگیری یا کشف استفاده کند.

توضیحات متا را هم برای موتورهای جستجو و هم برای خوانندگان بهینه کنید

چک لیست سئوی داخلی 2023 شما باید شامل توضیحات متا نیز باشد. در نظر گرفتن توضیحات متا به عنوان خلاصه‌ای از صفحه مفید است، اما گوگل همچنین می‌گوید که الگوریتم آنها گاهی اوقات از توضیحات متا برای تولید یک قطعه برجسته در نتایج جستجو استفاده می‌کند.

اگر به سؤالی پاسخ می‌دهید یا آموزشی ارائه می‌دهید، توضیحات متا باید اطلاعاتی را که بیشترین ارتباط را با کاربر دارد به اشتراک بگذارد. بهترین تمرین استفاده از یک قلاب و فعل عملی متقاعد کننده برای ترغیب کاربر به کلیک کردن است. به عنوان مثال، این دو توصیف متا نشان می‌دهند که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار خواننده قرار می‌دهند و با فراخوان‌های جلب توجه شروع می‌شوند.

نمونه هایی از توضیحات متا از Coalition Technologies

شما باید توضیحات متا خود را بین 150 تا 160 کاراکتر نگه دارید. اگر توضیحات متای شما بیش از حد طولانی باشد، به طور کامل در SERP نشان داده نمی شود و به شانس شما برای درک محتوای سایت شما توسط جستجوگران لطمه می زند.

در حالی که گوگل بیان می کند که از آنها به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده نمی شود، به نوشتن توضیحات متا که توصیفی، مرتبط و جلب توجه هستند کمک می کند. بهینه‌سازی توضیحات متا اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما آنها بخش مهمی از سئوی درون صفحه هستند، زیرا وقتی خوب نوشته شوند می‌توانند به بهبود نرخ کلیک کمک کنند.

محتوای آموزنده و جذابی بنویسید که بر اساس دستورالعمل های سئو باشد
اگر یک وب‌سایت تجارت الکترونیک یا نوع دیگری از کسب‌وکار را اجرا می‌کنید، ممکن است به‌طور جدی به فکر ایجاد محتوایی فراتر از آنچه در صفحات محصول و خدمات خود خواهید بود، نباشید. با این حال، افزودن یک وبلاگ با محتوای مرتبط و جذاب یکی از اجزای مهم سئوی درون صفحه است.

محتوا باید از موضعی معتبر و قابل اعتماد نوشته شود. گوگل به دنبال نام اختصاری E-E-A-T (تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد)، تاکید بیشتری بر محتوایی دارد که از تجربه دست اول ناشی می شود. این عوامل توسط ارزیاب های کیفیت جستجو برای تعیین اثربخشی نتایج جستجو تعیین می شوند. در حالی که E-E-A-T مستقیماً برای تصمیم گیری در مورد رتبه بندی صفحه شما استفاده نمی شود، هنوز بخش مهمی از SEO است.

مشاور سئو

پیروی از این نکات به معنی دارتر کردن پست های شما برای مخاطبان کمک می کند:

با صدای فعال بنویسید: در مقایسه با صدای غیرفعال، صدای فعال شما را مجبور می کند از کلمات کمتری برای نوشتن به شیوه ای جذاب و فریبنده استفاده کنید.
کیفیت بر کمیت: اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به خوبی نوشته شده است و حاوی اطلاعات مرتبط و مفیدی است که خوانندگان شما برای آنها ارزش قائل هستند.
برای انسان بنویسید: به این معنی است که به طور طبیعی بنویسید و به امید افزایش ترافیک وبلاگ از کلمات کلیدی استفاده نکنید. از اتکای بیش از حد به تولیدکنندگان متن مبتنی بر هوش مصنوعی خودداری کنید. محتوای نوشته شده توسط انسان معتبرتر به نظر می رسد و به طور کلی عملکرد بهتری دارد.
تغییر قالب بندی: خوانندگان وقتی با بلوک های متنی بزرگ مواجه می شوند خسته می شوند. برای جلوگیری از این امر، پاراگراف های کوتاه بنویسید، لیست های گلوله ای را اضافه کنید، و متن را با تصاویر جذاب و از نظر بصری جذاب تقسیم کنید.
گرایش‌ها را بگنجانید: پرش به آخرین گرایش‌ها می‌تواند به وبلاگ شما دید بسیار مورد نیاز را بدهد، اما انجام صحیح این کار مهم است. اطمینان حاصل کنید که محتوای وبلاگی را ایجاد می‌کنید که گرایش‌ها را در بر می‌گیرد و در عین حال می‌تواند اطلاعات مرتبط و مفیدی را به خوانندگان شما ارائه دهد.
این قطعاً باید بخشی از چک لیست سئوی داخلی شما باشد و به احتمال زیاد ترافیک جستجو را به وب سایت شما هدایت می کند – بالای قیف تبدیل مربوط به آگاهی و کشف محصول است، بنابراین هرچه اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات خود به اشتراک بگذارید، بیشتر می شود. احتمالاً نرخ تبدیل خود را افزایش می دهید.

و اگر به قانع‌کننده‌تر نیاز داشتید: محتوا به عنوان یکی از سه فاکتور برتر برای رتبه‌بندی در SERP‌های گوگل فهرست شده است.

تصاویر را برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو بهینه کنید
تصاویر، مانند همه رسانه های بصری، بخشی جدایی ناپذیر از محتوا هستند. آنها وب سایت ها را جذاب و برای چشم آسان تر می کنند. به علاوه، آنها به انتقال پیام محتوای شما به شیوه ای جذاب کمک می کنند.

با این حال، تصاویر همچنین می توانند فضای زیادی را در وب سایت شما اشغال کنند، که می تواند سرعت آن را کاهش دهد و تجربه کاربران شما را خراب کند. به همین دلیل مهم است که چک لیست سئوی داخلی شما شامل بهینه سازی اندازه فایل های تصویری با کاهش آنها باشد.

مطمئن شوید که با استفاده از ابزارهایی مانند PageSpeed Insights Google از صفحات وب کند جلوگیری می کنید تا مطمئن شوید که سرعت بارگذاری صفحه شما سریع است. هنگامی که بهینه سازی سرعت صفحه را به عنوان بخشی از سئوی درون صفحه انجام می دهید و صفحات خود را سریعتر بارگذاری می کنید، مرور سایت خود را آسان تر می کنید که تجربه کاربری آنها را تا حد زیادی افزایش می دهد.

همچنین ارزش آن را دارد که کمی وقت بگذارید و ببینید آیا هر یک از تصاویر شما نیاز به به روز رسانی دارند یا خیر. به‌ویژه در تجارت الکترونیک، نمی‌خواهید نسخه سال گذشته یک محصول همچنان تصویری برای توضیح کالای امسال باشد.

پیوندهای داخلی مرتبط و پیوند به سایت‌های معتبر و غیر رقابتی را درج کنید
اطمینان حاصل کنید که اولین پیوند داخلی را در انتهای معرفی صفحه وب خود قرار داده اید. به این ترتیب، اگر کاربری تصمیم بگیرد مدت کوتاهی پس از خواندن صفحه شما را ترک کند، می تواند روی یک لینک داخلی کلیک کند که او را به صفحه دیگری در وب سایت شما هدایت می کند. خوانندگان وبلاگ به طور متوسط حدود 37 ثانیه را برای یک مقاله صرف می کنند – اما این تعداد گمراه کننده است.

البته اگر شخصی محتوای شما را ارزشمند بداند، بسیار بیشتر از نیم دقیقه باقی خواهد ماند. چیزی که میانگین را پایین می آورد، پرش سریع است، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان صفحه شما را برای بازدید از سایت رقیب ترک نمی کنند.

علاوه بر این، علامت زدن پیوند به صفحات داخلی مرتبط به عنوان بخشی از چک لیست آن پیج سئو و سئوی داخلی شما می تواند به سایت شما کمک کند تا قدرت موضوعی را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کند. همچنین به گوگل سیگنال می دهد که صفحه شما در مورد چیست.

اسکرین شات عنوان و معرفی در وبلاگ Semrush
این مقدمه از وبلاگ Semrush نمونه ای عالی از شامل لینک های داخلی مرتبط به عنوان بخشی از آن پیج سئو داخلی صفحه است. موقعیت و بهینه سازی اولین پیوند داخلی به گونه ای است که اگر خواننده ای بخواهد صفحه وب را در 37 ثانیه فوق الذکر ترک کند، به احتمال زیاد روی پیوند داخلی که با متن نارنجی نشان داده شده است کلیک می کند (“نتیجه سریع”) و هنوز در وبلاگ سمروش قرار دارد.

در بهینه سازی آن پیج سئو URL ها را فراموش نکنید

به عنوان بخشی از چک لیست آن پیج سئو و سئوی داخلی 2023 خود، باید URL های کوتاه تر و مرتبط تری ایجاد کنید که به راحتی به خاطر بسپارید و به کاربران کمک کند تا بفهمند سایت شما در مورد چیست. علاوه بر این، یک URL بهینه شده به گوگل (و به طور کلی سایر موتورهای جستجو) اطلاعاتی در مورد ارتباط محتوای شما می دهد.

بهینه سازی URL ها به عنوان بخشی از استراتژی سئوی درون صفحه شما، آنها را برای خوانندگان کاربر پسندتر می کند. این، بعلاوه گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در URL های شما، ساختار URL شما را بهبود می بخشد، که همچنین نوعی سئو فنی است.

 

نشانه گذاری اسکیما را در سایت خود بگنجانید

از مهم ترین نکات بهینه سازی آن پیج سئو ، اسکیما ها هستند. نشانه گذاری اسکیما یا داده های ساخت یافته در صفحه شما است که موتورهای جستجو برای درک محتوای وب سایت شما می خوانند. به طور کلی، انواع مختلفی از اسکیما ها به صورت آنلاین استفاده می شود.

برخی از انواع اسکیمای عالی برای استفاده در استراتژی چک لیست آن پیج سئو داخلی خود عبارتند از:

طرح مقاله: موتورهای جستجو از این زبان نشانه گذاری برای درک بهتر مقالات و پست های وبلاگ شما و احتمالاً افزایش دید آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو استفاده می کنند.

اسکمای سؤالات متداول یا faq

اینها به پاسخگویی به سؤالاتی که ممکن است خوانندگان داشته باشند کمک می کند و می تواند ظاهر نتایج شما را در SERP با یک طرح بندی سازمان یافته، معمولاً در قالب جدول، بهبود بخشد. به همین دلیل است که طرح سؤالات متداول یک شکل عالی برای بهینه سازی در آن پیج سئو داخلی صفحه است. این مورد به آن پیج سئو سایت شما کمک فراوانی می کند.

اسکیما های محصول : اگر می خواهید آن پیج سئو داخلی سایت خود را ارتقا دهید و اگر یک سایت تجارت الکترونیک هستید، طرح محصول راهی ارزشمند برای بهبود ظاهر محصولات شما در SERP ها و احتمالاً افزایش نرخ کلیک و تبدیل است. نمونه‌هایی از این موارد شامل دکمه‌های «بررسی قیمت در آمازون» است که در سایت‌هایی که از بازاریابی وابسته استفاده می‌کنند یا دکمه‌های معمولی با برچسب‌های قیمت از قبل روی آن‌ها می‌بینید.
اسکرین شات اپل واچ اولترا با قیمت ۷۹۹ دلار در آمازون
چیزی که نشانه گذاری اسکیما را جالب می کند این است که می توانید ظاهر و ظاهر صفحه وب خود را تنها با چند خط کد (خوب، شاید نه فقط چند) سفارشی کنید. اگر در مورد جنبه فنی طراحی صفحه خود به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. ما خوشحالیم که کمک می کنیم.

محتوای قدیمی وب سایت خود را بهینه کنید

ممکن است فکر کنید هیچ فایده ای برای بهبود یا بهینه سازی محتوای قدیمی وجود ندارد، اما داده ها خلاف این را نشان می دهند. بهینه سازی پست های وبلاگ خود با محتوای جدید ممکن است ترافیک ارگانیک را تا 111٪ افزایش دهد. این یکی از روش های بهینه سازی آن پیج سئو می باشد.

چک لیست سئوی داخلی و آن پیج سئو شما باید حتماً شامل تمام نکات بالا و همچنین افزودن اطلاعات جدید و صحیح به محتوای شما باشد.

اگر راهنمای سفر سال گذشته به بهترین مقاصد تعطیلات تابستانی را در سایت خود دارید، به جای اختراع مجدد چرخ، به محتوای آن صفحه اضافه کنید و آن را به روز کنید. این به شما امکان می دهد تا از رتبه بندی و ترافیک قبلی صفحه استفاده کنید و در عین حال بینش جدیدی را برای خوانندگان خود ارائه دهید. این نکته نیز برای بهینه سازی آن پیج سئو سایت شما بسیار موثر واقع میشود

نتیجه

آن پیج سئو و سئوی داخلی که به درستی انجام شده است، نتایج باورنکردنی را برای کسب و کار شما ارائه می دهد. اکنون زمان مناسبی است تا چک لیست سئوی داخلی ما را در استراتژی کلی آن پیج سئو کسب و کار خود بگنجانید.

در سئو  جامپر ، ما اهمیت سئو داخلی و آن پیج سئو را درک می‌کنیم و می‌توانیم به شما کمک کنیم تا کسب‌وکار خود را برای موفقیت در سال 2023 و 1402 راه‌اندازی کنید. ما با بیش از 100 مشتری موفق و  راضی کرده‌ایم و نزدیک به 500٪ بیشتر از میانگین شرکت هایی در صنعت خود درآمد ایجاد کرده‌ایم.

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *