چرا محتوای خارج از سایت با محتوای داخل سایت متفاوت است؟

دو خواسته برای محتوای در سایت وجود دارد. اول، شما باید طوری بنویسید که برای کاربرانتان خوشایند باشد—هدف شما این است که صدای برندتان را به رخ بکشید، کاربرانتان را سرگرم کنید یا به آنها اطلاع دهید، و آنها را وادار کنید که بخواهند برای اطلاعات بیشتر بازگردند. دوم، شما باید به گونه ای بنویسید که موتورهای جستجو را در مورد ماهیت کسب و کار خود با استفاده از کلمات کلیدی و انتخاب های موضوعی که ایده های دقیق را به خزنده های بسیار شهودی آن منتقل می کند، بنویسید.

محتوای خارج از سایت مجموعه اهداف متفاوتی دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما ارزشمند است، اما ایجاد یک تأثیر قابل توجه چندان مهم نیست. در واقع، ممکن است بخواهید بسته به اهدافتان، به سبکی غیر از صدای برندتان بنویسید. به عنوان مثال، اگر به دنبال پست مهمان و ایجاد شهرت در خارج از سایت هستید، باید روی حفظ یک برند و کیفیت ثابت تمرکز کنید. با این حال، اگر فقط به دنبال یک کشتی برای ساخت لینک هستید، می توانید زمان کمتری را صرف کنید و روی تولید استاندارد تمرکز کنید.

با فرض اینکه سعی دارید محتوا را صرفاً به عنوان یک ظرف برای ایجاد لینک بنویسید، چندین ویژگی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

طول
طول محتوای لینک بیلدینگ شما باید قابل توجه باشد، اما نه بیش از حد. هر چیزی کمتر از 300 کلمه ارزش نوشتن ندارد زیرا به سختی به عنوان یک مقاله کامل ثبت می شود. هر چیزی بیش از 1000 کلمه ممکن است تلاش زیادی باشد .در مورد محدوده ایده آل بین این دو افراط، این به شما بستگی دارد. چه نوع محتوایی می نویسید؟ چقدر باید دقیق باشید؟ پاسخ به این سوالات باید شما را در مسیر درست راهنمایی کند.

موضوع
از آنجایی که قرار نیست مقالات خارج از سایت شما مستقیماً در سایت اصلی شما پست شوند، انعطاف پذیری بیشتری با طیف موضوعاتی که ارائه می دهید دارید. شما مجبور نخواهید بود به یک موضوع خاص پایبند باشید یا از پروتکل خاصی پیروی کنید. با این حال، شما باید موضوعاتی را انتخاب کنید که حداقل به طور محیطی با صنعت شما مرتبط باشد. هدف در اینجا اطمینان از این است که Google محتوای شما را به درستی می خواند و دسته بندی می کند. در غیر این صورت، می تواند سیگنال های متفاوتی در مورد ماهیت کسب و کار شما دریافت کند و رتبه بندی کلمات کلیدی شما غیرقابل پیش بینی شود.

ساختار
مانند هر محتوای آنلاین، محتوای لینک بیلدینگ خارج از سایت شما باید به گونه ای ساختار یافته باشد که خواننده را دعوت کند. شامل بخش‌های فرعی، سرفصل‌ها، نکات مهم و تفاوت‌های سبکی می‌شود که پیمایش در مقاله بزرگ‌تر را آسان می‌کند. این باعث می شود مقاله شما ارزشمندتر به نظر برسد و خوانندگان سرگردان ممکن است در نهایت به سایت شما سرگردان شوند و علاوه بر استراتژی ایجاد اعتبار دامنه، مقداری ترافیک ارجاع اضافی به شما بدهد.

حضور پیوند
تعداد و نوع پیوندهایی که در متن مقاله خود وارد می کنید، هم بر نحوه خزیدن Google و هم تفسیر مطالب شما تأثیر می گذارد. اگر پیوندهای زیادی اضافه کنید، ممکن است به عنوان هرزنامه ثبت شود. اگر تعداد کمی را وارد کنید، می توانید تلاش خود را هدر دهید. اگر تعداد زیادی از پیوندهای مشابه را در چندین مقاله وارد کنید، اعتبار دامنه شما ممکن است آسیب ببیند.

متأسفانه، هیچ قانون واحدی وجود ندارد که بهترین انواع پیوندها را تعیین کند. بهترین شرط شما این است که استراتژی خود را متنوع کنید، تا جایی که می توانید از لینک های مختلف استفاده کنید و فرکانس پیوند خود را از چند لینک به لینک های زیاد تغییر دهید. در کل، یک پیوند به ازای هر 300 کلمه یک قانون سرانگشتی خوب است، اما همچنان باید بدون توجه به آن تنوع ایجاد کنید.

کیفیت
محتوای شما باید به خوبی نوشته شود، مهم نیست که چه باشد. ربات‌های جستجوی گوگل می‌توانند استفاده غیرطبیعی از زبان را تشخیص دهند، بنابراین نشان می‌دهد که آیا مقاله خود را صرفاً به کشورهای در حال توسعه برون سپاری کرده‌اید یا خیر. محتوای خود را از نظر غلط املایی، نحوی یا گرامری دوباره بررسی کنید و مطمئن شوید که همه حقایق شما هم دقیق و هم ذکر شده است. فقط به این دلیل که محتوای شما خارج از سایت است، به این معنی نیست که Google شما را به خاطر کیفیت کارتان متصل نمی کند.

فرکانس
به طور کلی، ارسال تعداد زیادی لینک جدید در یک زمان عاقلانه نیست. انتشارات مقاله لینک بیلدینگ خود را در طول هفته ها یا ماه ها منتشر کنید، به طور منظم و پیوسته پست کنید تا از ساخت یکنواخت اطمینان حاصل کنید. تعداد مقالات و لینک‌هایی که می‌توانید از ساختن آنها دور شوید تا حدی به اندازه سازمان شما بستگی دارد. بسیاری از پیوندهای خارجی خیلی زود برای یک کسب و کار جدید ممکن است غیرعادی به نظر برسند، در حالی که همین تعداد برای یک شرکت بزرگ قدیمی ممکن است هیچ علامت قرمزی را ایجاد نکند.

در حالی که یک استراتژی محتوا معمولاً به عنوان بخش محلی از کمپین سئو شما در نظر گرفته می شود، برای موفقیت استراتژی خارج از سایت شما نیز بسیار مهم است. پس از تسلط بر فرآیند نوشتن، انتشار و انتشار مقالات مرتبط خارج از سایت، می توانید به راحتی و به طور پیوسته اعتبار دامنه خود را بدون دخالت در تلاش های دیگر خود افزایش دهید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *