بهترین افزونه وردپرس برای سرعت سایت

در این پشت قصدداریم 10 مورد از بهترین افزونه وردپرس برای سرعت سایت را به همراه مزایا و معایب هر یک را معرفی کنیم. بهینه سازی سرعت سایت یکی از موارد مهم در طراحی سایت است، و فرقی نمیکند که مشتری شما به دنبال سفارش سایت فروشگاهی باشد یا سفارش سایت شرکتی یا حتی خدماتی، بهینه سازی سرعت سایت یکی از مهم ترین خدماتی است که از شما میخواهد. ما در این پست به ترتیب محبوبیت ، 10 مورد از بهترین پلاگین های وردپرس که به شما برای افزایش سرعت سایت شما، کمک میکند را بیان میکنیم.

 

آیا به دنبال یک افزونه کش یا کوچک سازی حجم سایت برای وردپرس هستید؟ یا فقط به دنبال افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس خود هستید؟ در هر صورت، من نیاز های شما را تحت پوشش قرار داده ام. در این پست، بهترین افزونه های عملکرد وردپرس را کشف خواهید کرد. پلاگین‌های کش، پلاگین‌های کوچک‌سازی، پلاگین‌های بارگذاری تنبل و برخی افزونه‌های اضافی را خواهید یافت که به شما اجازه می‌دهند تا بهینه‌سازی‌های مختلفی را در وب‌سایت خود ایجاد کنید. بنابراین، می توانید از از دست دادن ترافیک، مشترکین و مشتریان به دلیل زمان بارگذاری پایین صفحه جلوگیری کنید. بزن بریم برای معرفی افزونه های سرعت سایت.

TL;DR:

برای اکثر وب سایت های وردپرسی، من استفاده از ترکیبی از WP Rocket و Perfmatters را توصیه می کنم. WP Rocket از وظایف معمول ذخیره سازی و بهینه سازی مراقبت می کند در حالی که Perfmatters مراقب بهینه سازی هایی است که هیچ کس معمولاً به انجام آنها فکر نمی کند.

به عنوان مثال، Perfmatters به شما اجازه می‌دهد تا اسکریپت‌هایی را در طبقه‌بندی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارند غیرفعال کنید، Google Analytics را به صورت محلی بارگیری کنید، و غیره. بسیار مفید!

اگر می‌خواهید مهم‌ترین دستاوردهای عملکرد را ببینید یا می‌خواهید راه‌حلی با یک کلیک برای افزایش سرعت وردپرس داشته باشید، NitroPack بهترین گزینه شما است. این کد، تصاویر شما را بهینه می کند و یک CDN را مستقر می کند.

NitroPack برای کسانی که از پلاگین های با منابع سنگین مانند صفحه سازها یا تم های وردپرس بسیار کند استفاده می کنند ایده آل است. این به همین راحتی است!

بزن بریم برای معرفی اولین مورد از لیست بهترین افزونه وردپرس برای سرعت سایت

1. افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket

پلاگین WP Rocket تنها افزونه سرعت سایت وردپرس است که بر همه هر افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی حکومت می کند. این افزونه قطعا بهترین افزونه افزایش سرعت سایت است و اگر تنظیمات این پلاگین سرعت سایت را درست انجام دهید یک افزایش سرعت چشمگیر را در سایت خود خواهید  دید.

شما تمام قابلیت‌های ذخیره‌سازی را که انتظار دارید، همراه با یک سری ویژگی‌هایی که احتمالاً انتظارش را ندارید، دریافت می‌کنید.

جایی که به نظر می رسد برخی از افزونه های ذخیره سازی از شما می خواهند که یک دوره کامل را مطالعه کنید تا متوجه شوید – WP Rocket فرآیند نصب را در مقایسه با آن آسان می کند.

من عاشق این پلاگین هستم که شامل ویژگی هایی است که معمولاً باید چند افزونه اضافی برای آنها نصب کنید. به عنوان مثال، بارگذاری تنبل تصویر، بهینه سازی پایگاه داده و حتی امکان نصب کد گوگل آنالیتیکس در سایت خود را دریافت می کنید.

و توانایی به تاخیر انداختن زمان اجرای جاوا اسکریپت می تواند تاثیر زیادی بر زمان بارگذاری صفحه و Core Web Vitals داشته باشد.

اگر یک افزونه بهینه‌سازی سرعت می‌خواهید که همه این کارها را انجام دهد، WP Rocket ارزش کاوش را دارد. پس از نصب WP Rocket در یکی از سایت هایم، توانستم 3 افزونه دیگر را حذف کنم.

امکانات افزونه راکت وردپرس :

رابط کاربر پسند
حداقل تنظیمات مورد نیاز برای بهبود سرعت
CSS، HTML و Javascript را کوچک کنید
ذخیره صفحه
پیش بارگیری کش
بارگذاری تنبل تصویر
قوانین ذخیره سازی پیشرفته
بهینه سازی پایگاه داده
ادغام CDN
ادغام مستقیم Cloudflare
ادغام Google Analytics برای بارگیری کد از سرور شما
تنظیمات واردات و صادرات
بازگشت نسخه
تاخیر در زمان اجرای جاوا اسکریپت
قیمت: از 49 دلار

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

 

 

2. پلاگین افزایش سرعت سایت NitroPack

NitroPack بیش از یک پلاگین عملکرد وردپرس است، این پلاگین یک پلت فرم کامل برای افزایش سرعت سایت وردپرسی است.

ایده پشت این پلتفرم ساده کردن روند افزایش سرعت وب سایت ها است. به جای استفاده از چندین پلاگین و تصمیم گیری دستی برای بهینه سازی، NitroPack همه چیز را برای شما بهینه می کند. درنتیجه با این پلاگین افزایش سرعت سایت شما بدون دردسر و تنظیمات پیچیده انجام میشود. از این پلاگین به عنوان یک افزونه افزایش سرعت سایت امکانات زیادی در اختیار شما قرار میدهد.

فقط وب سایت خود را اضافه کنید و افزونه رابط را نصب کنید. سپس می‌توانید انتخاب کنید که بهینه‌سازی‌ها چقدر تهاجمی باشند.

سپس NitroPack به طور خودکار شروع به بهینه سازی سایت شما می کند. این یک CDN جهانی، انواع مختلف کش، کوچک سازی، فشرده سازی، بهینه سازی تصویر، ارائه تصاویر در قالب های نسل بعدی (مانند SVG)، واکشی اولیه DNS، به تعویق انداختن جاوا اسکریپت و غیره را پیاده سازی می کند.

و همه این بهینه‌سازی‌ها توسط سرورهای آنها اجرا می‌شوند، بنابراین استفاده از سرور شما را کاهش می‌دهد.

همه این تغییرات می‌توانند زمان تا بایت اول (TTFB) را بهبود بخشند، کار رشته اصلی را به حداقل برسانند، بخش‌های حیاتی هسته وب شما را بهبود بخشند و موارد دیگر.

برای کاهش عملکرد بیشتر، می‌توانید تنظیمات را سفارشی کنید، اما حتی در تنظیمات «قوی»، شاهد پیشرفت‌های عظیمی در زمان بارگذاری صفحه و امتیازات Google PageSpeed خواهید بود.

و در بررسی ما، کالین توانست با استفاده از Elementor زمان بارگذاری را بیش از 3 ثانیه کاهش دهد. با استفاده از GeneratePress توانستم امتیاز PageSpeed موبایل خود را در دهه 90 بدست بیاورم.

توجه: یک طرح رایگان وجود دارد، اما یک نشان “پاورده شده توسط” به پاورقی شما اضافه می کند. این برای سایت های کوچک یا اهداف آزمایشی کافی است، اما من به شدت توصیه می کنم یک برنامه پولی برای حذف نشان دریافت کنید.

امکانات پلاگین افزایش سرعت سایت NitroPack :

بهینه سازی وب سایت به صورت خودکار
پشتیبانی از وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا
CDN جهانی گنجانده شده و به طور خودکار پیکربندی شده است
انواع مختلف کش (صفحه، مرورگر و موارد دیگر)
بهینه سازی خودکار تصویر
تبدیل تصاویر به فرمت های نسل بعدی
واکشی اولیه DNS
به تعویق انداختن بارگذاری JS
کوچک سازی HTML، JS و CSS
فشرده سازی HTML، CSS و JS

3.افزونه افزایش سرعت سایت Perfmatters

پلاگین Perfmatters به عنوان یک افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی ، روشی متفاوتی را برای بهبود زمان بارگذاری صفحه نسبت به اکثر افزونه های موجود در این لیست اتخاذ می کند.

به طور پیش‌فرض، وردپرس گزینه‌های خاصی را فعال کرده است که برای اکثر سایت‌ها ضروری نیستند و عملکرد را کاهش می‌دهند. Perfmatters امکان غیرفعال کردن این گزینه ها را با کلیک چند دکمه فراهم می کند. با این افزونه افزایش سرعت سایت خود را به میزان چشمگیری خواهید دید.

اما، بزرگترین چیزی که تمایل دارد رندر صفحات شما را کند کند درخواست های HTTP است که مورد نیاز نیستند. این افزونه بخاطر این عملکرد ، شماره 3 در لیست بهترین افزونه وردپرس برای سرعت سایت قرار میگیرد

این افزونه همچنین به شما این امکان را می دهد که این اسکریپت ها را در هر صفحه غیرفعال کنید. این به این معنی است که می‌توانید پلاگین‌ها را از بارگیری کد در جایی که نیازی نیست، متوقف کنید.

همچنین می‌توانید از ویژگی‌های افزایش عملکرد مانند واکشی اولیه DNS، اتصال اولیه، میزبانی محلی اسکریپت Google Analytics و موارد دیگر بهره ببرید.

بنابراین، حتی اگر یک افزونه کش وردپرس نصب کرده باشید، باید از Perfmatters نیز استفاده کنید.

توجه: با استفاده از Perfmatters و WP Rocket، من توانستم یکی از سایت های کوچکتر خود را از امتیاز سرعت صفحه 59 به 95 بردارم. بد نیست، درست است؟

امکانات افزونه سرعت سایت Perfmatters

با این افزونه افزایش سرعت سایت ، ذخیره سازی موجود در سایت شما بهتر کار می کند
همچنین با این افزونه وردپرس میتوانید گزینه های وردپرس را که سرعت سایت شما را کند می کنند غیرفعال کنید
اسکریپت ها را بر اساس هر صفحه/پست غیرفعال کنید
از عملکردهای پیشرفته افزایش عملکرد مانند واکشی اولیه DNS و اتصال اولیه پشتیبانی می کند
کنترل API REST
کنترل ضربان قلب
پلاگین سبک

4. افزونه افزایش سرعت سایت به وسیله کش WP Fastest Cache

WP Fastest Cache یک افزونه عملکردی با تمرکز بر روی کش است. دارای مجموعه ای عالی از ویژگی ها، متعادل با سهولت استفاده است.

برخی از پلاگین ها بیش از حد ابتدایی هستند، برخی دیگر بیش از حد پیشرفته هستند – توسعه دهنده این افزونه قطعا حد وسط را پیدا کرده است.

فقط نصب کنید، فعال کنید و از طریق تنظیمات اجرا کنید. سپس ذخیره را بزنید و آماده حرکت هستید.

من به خصوص دوست دارم تنظیم زمان انقضای کش برای رشته های URL خاص چقدر آسان است.

و بهتر می شود، زیرا بیش از 1 میلیون نفر از این افزونه استفاده می کنند و در WordPress.org نظرات عالی دریافت می کند.

امکانات افزونه WP Fastest Cache :

راه اندازی آسان
1-کلیک کنید تا کش و/یا CSS کوچک شده و غیره پاک شود
CSS و HTML را کوچک کنید
پست‌ها/صفحات را برای حذف تنظیم کنید (برخی مانند بخش مدیریت به طور پیش‌فرض حذف می‌شوند)
زمان انقضا را برای همه پست ها/صفحات یا رشته های URL خاص تنظیم کنید
ادغام CDN
نسخه پریمیوم با ویژگی های اضافی موجود است

5. افزونه کش Cache Enabler

افزونه Cache Enabler همانطور که از نامش پیداس یک افزونه کش عالی از تیم KeyCDN است.

این یک افزونه کش سبک است که می توانید در چند دقیقه آن را راه اندازی کنید.

دارای گزینه ای برای تنظیم زمان انقضای کش، تنظیم کوچک سازی و چند گزینه دیگر است. به غیر از این، ویژگی‌ها کم است، اما این تمام نکته این افزونه است.

اگر نیاز به اضافه کردن یک سرویس شبکه تحویل محتوا دارید، می توانید از پلاگین خواهر به این افزونه به نام CDN Enabler استفاده کنید. همان اصل اعمال می شود – وزن سبک و نصب آسان.

این افزونه با اینکه مستقیما جزء لیست بهترین افزونه وردپرس برای سرعت سایت نیست اما جزء  افزونه های مکمل است که میتوانید با ترکیب چند افزونه از آن استفاده کنید.

امکانات این افزونه :

راه اندازی ساده
1-کلیک کنید تا کش پاک شود
تنظیم رفتار حافظه پنهان (به عنوان مثال پاک کردن پس از پست های جدید)
ویژگی کوچک سازی
شناسه پست را برای حذف از حافظه پنهان تنظیم کنید
زمان انقضا را تنظیم کنید

6. WP Super Cache

افزونه سوپر کش WP
پلاگین کش WP Super Cache یکی از پرکاربردترین افزونه های کش موجود برای وردپرس است. در زمان نوشتن این پست بیش از 5.5 میلیون دانلود داشته است.

راه‌اندازی سریع است، اما تنظیماتی برای کاربران پیشرفته دارد که می‌توان از آنها برای استفاده بیشتر از افزونه استفاده کرد.

امکانات افزونه سوپر کش :

پشتیبانی از چندین نوع کش (Mod_Rewrite، PHP و Legacy)
سرویس فایل های html ایستا
پیش بارگیری کش
پشتیبانی CDN

7. W3 Total Cache

W3 Total Cache یکی دیگر از پلاگین های محبوب افزایش سرعت است. این فراتر از یک افزونه ذخیره سازی ساده است.

مجموعه عظیمی از گزینه‌ها و روش‌های مختلف کش وجود دارد که پشتیبانی می‌شوند.

پشتیبانی پیشرفته برای CloudFlare و سایر خدمات CDN وجود دارد.

اما، واقعیت این است که چون گزینه‌های زیادی وجود دارد، راه‌اندازی آن آسان‌ترین نیست. و اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، می توانید چیزی را بشکنید. به همین دلیل این افزونه را به کاربران حرفه ای توصیه می کنم.

همچنین شایان ذکر است که حذف نصب این افزونه می تواند مشکل باشد – خلاص شدن از شر آن بیش از غیرفعال کردن و حذف معمولی طول می کشد.

امکانات:

پشتیبانی CDN
حافظه پنهان مرورگر
ذخیره سازی پایگاه داده
ذخیره اشیاء
کوچک کردن
و خیلی چیزهای دیگر

8. افزونه افزایش سرعت سایت WP Super Minify

هشتمین افزونه ای که در لیست بهترین افزونه وردپرس برای سرعت سایت ما قرار دارد، این افزونه است . ایده Minifying ترکیبی از فایل‌های JS، HTML و CSS است تا بتوان آن‌ها را فشرده کرد و به گونه‌ای به بازدیدکنندگان ارائه کرد که زمان بارگذاری وب‌سایت را کاهش دهد. که در نتجه این افزونه افزایش سرعت سایت را به همراه دارد.

شایان ذکر است که هنگام راه‌اندازی این نوع افزونه‌ها باید بسیار مراقب باشید، در گذشته متوجه شده‌ام که گاهی مضامین و افزونه‌های خاص می‌توانند با این نوع پلاگین تضاد داشته باشند.

WP Super Minify به شما این امکان را می دهد که فشرده سازی جاوا اسکریپت و/یا CSS را فقط در صورت وجود تداخل غیرفعال کنید.

امکانات افزونه مینی فای کردن WP Super Minify

جاوا اسکریپت، CSS و HTML را کوچک می کند و در نتیجه این افزونه افزایش سرعت سایت شما را با مینی فای کردن کد ها به همراه خواهد اورد.
گزینه ای برای غیرفعال کردن فشرده سازی CSS/JavaScript
بسیار مستقیم و آسان برای استفاده.

9. افزونه بهینه سازی تصاویر Smush

Smush بر اساس سرویس Yahoo Smush.it است که برای بهینه سازی تصاویر و حذف بایت های غیر ضروری از فایل های تصویری استفاده می شود. این افزونه یکی از افزونه هایی است که باید کنار پلاگین افزایش سرعت سایت خود استفاده کنید تا با بهینه سازی تصاویر حجم کلی صفحه را کاهش داده و در نتیجه سرعت سایت وردپرسی شما را افزایش دهد.

اکثر پلاگین ها در این حوزه از فرمت‌های «کاهشی» استفاده می‌کنند که کیفیت عکس را کاهش می‌دهند، اما Smush از قالب‌های بدون اتلاف استفاده می‌کند، بنابراین شما نمی‌توانید تفاوتی در کیفیت تصاویر مشاهده کنید و فقط با کم کردن حجم عکس ها به افزایش سرعت سایت وردپرس شما کمک میکند.

امکانات افزونه بهینه سازی تصاویر Smush

این افزونه افزایش سرعت سایت را با بهینه سازی تصاویر به همراه دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد

رنگ های استفاده نشده را از تصاویر حذف می کند
داده های متا را از JPEG حذف می کند (به هر حال این مورد نیاز نیست)
بهینه سازی فشرده سازی JPEG
با Smush.it API یکپارچه می شود
اجرای تصاویر موجود از طریق افزونه را انتخاب کنید

10. افزونه افزایش سرعت لود تصاویر سایت LazyLoad توسط WP Rocket

این افزونه اخرین افزونه در لیست بهترین افزونه وردپرس برای سرعت سایت است که میخواهیم به شما معرفی کنیم. معمولاً وقتی یک بازدیدکننده به وب سایت شما مراجعه می کند و سعی می کند صفحه ای را بارگذاری کند، کل صفحه را بارگذاری می کند.

اگر صفحه طولانی با تصاویر زیاد باشد، این می تواند باعث افزایش زمان بارگذاری شما شود.

حقیقت این است که شما در واقع نیازی به بارگیری کل صفحه به طور همزمان ندارید، به خصوص تصاویری که معمولاً بیشترین زمان را برای بارگذاری می‌برند.

ایده “بارگذاری تنبل” این است که عناصر خاص فقط زمانی بارگذاری می شوند که مورد نیاز باشند. و این کاری است که LazyLoad توسط WP Rocket انجام خواهد داد.

یکی از ویژگی های جالب این است که می توانید iFrames یوتیوب خود را با تصاویر کوچک پیش نمایش جایگزین کنید.

امکانات این افزونه افزایش سرعت سایت :

جایگزین تصاویر پست، تصاویر کوچک پست و غیره می شود.
بدون استفاده از جی کوئری یا جاوا اسکریپت بنابراین بسیار سبک وزن است
YouTube iFrames را می توان با تصاویر کوچک پیش نمایش جایگزین کرد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *