استراتژی های خارج از صفحه برای بهبود نرخ تبدیل

با این حال، یک عامل محدودکننده وجود دارد که نرخ تبدیل را به طور بی‌نهایت قابل تورم نگه نمی‌دارد: تعداد محدودی از تغییرات در محل وجود دارد که می‌توانید قبل از اینکه ایده‌هایتان تمام شود یا به فکر نی نیفتید، انجام دهید. برجسته‌تر کردن فراخوان برای اقدام (CTA) و آسان‌تر کردن فرآیند تبدیل، نرخ تبدیل شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد، اما وقتی همه بهترین روش‌های استاندارد را سوزاندید، تنها تغییرات آزمایشی مانند رنگ دکمه‌ها برای شما باقی می‌ماند. و ترفندهای عبارتی، که فقط می توانند نرخ تبدیل شما را تا چند درجه افزایش دهند.

راه حل من برای این موضوع این است که به جای به درون نگاه کنم. به جای دنبال کردن آخرین استراتژی های مفید برای افزایش نرخ تبدیل، شروع به جستجوی خارج از سایت کنید. به طور خاص، سه استراتژی خارج از سایت وجود دارد که می‌دانم برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل شما مفید هستند:

1. روی شهرت خود کار کنید.
اولین استراتژی ممکن است واضح ترین باشد، اما این استراتژی است که اغلب توسط صاحبان مشاغل پرمشغله که بر درآمدهای پایین تمرکز می کنند نادیده گرفته می شود. اندازه گیری دقیق یا عینی شهرت آنلاین برند شما دشوار است. ممکن است از تعداد فالوورهای اجتماعی یا رتبه بندی جستجوی خود برای دریافت ایده غیرمستقیم از عملکرد خود در برابر رقبا استفاده کنید، اما شناخت برند و اعتماد به برند عوامل ذهنی تر هستند و به هیچ معیاری وابسته نیستند. به یاد داشته باشید، همیشه جلوگیری از یک گزارش Ripoff آسان تر از اصلاح یک گزارش Ripoff است.

هرچه کاربران بیشتر برند شما را بشناسند و به آن اعتماد کنند، احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر می شود. چه بخواهید یک تی شرت خنده دار بفروشید و چه مشترکین ایمیل را با یک کتاب الکترونیکی رایگان جذب کنید، اگر کاربری با CTA شما روبرو شود و فکر کند “اوه، من این بچه ها را می شناسم!”، احتمال بیشتری دارد که ماشه را بکشد. راه ایجاد این اعتماد و شناسایی نام از طریق مدیریت ارتباط مداوم در خارج از سایت است.

چند راه برای انجام این کار وجود دارد. اول، روی برجسته‌تر و فعال‌تر کردن پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود کار کنید و از ارتباط با افراد جدید (مخصوصا اینفلوئنسرها) نترسید. هر چه بیشتر در شبکه های اجتماعی فعال باشید، افراد بیشتری یاد می گیرند که شما را بشناسند. دوم، مطالب خود را در حلقه‌های بالاتر منتشر کنید. اگر قبلاً در رسانه‌های خبری محلی یا انجمن‌های تخصصی صنعت منتشر شده‌اید، برای چیزی ملی‌تر و قابل مشاهده‌تر برای مصرف‌کننده عادی تلاش کنید. هر چه تعداد انتشارات بیشتری در اختیار داشته باشید، نام شما بیشتر می شود (و زمانی که زمان تصمیم گیری برای خرید فرا می رسد، برند شما قابل اعتمادتر به نظر می رسد).

2. سرنخ های خود را از قبل واجد شرایط کنید.

در مرحله بعد، روی پیش‌صلاحیت‌سازی سرنخ‌های خود کار کنید. این فرآیند فیلتر کردن هر گونه ترافیک ورودی است که هیچ شانسی برای خرید از شما ندارد به نفع ترافیکی که انجام می دهد. همانطور که ممکن است حدس بزنید، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، و اکثر آنها از خارج از سایت شروع می‌شوند. یک هشدار در این مورد: با شروع فیلتر کردن ترافیک نامربوط، متوجه خواهید شد که ارقام ترافیک شما شروع به کاهش می کند. تا زمانی که نرخ تبدیل شما به همان نسبت افزایش یابد، نباید به شما مربوط باشد.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیش‌صلاحیت سرنخ‌ها از طریق محتوای بسیار هدفمند است. خواه مطالب خود را از طریق چندین ناشر خارجی توزیع می کنید یا فقط مطالب خود را در رسانه های اجتماعی پخش می کنید، تأکید بیشتری بر محتوایی داشته باشید که فقط می تواند در اواخر چرخه خرید برای افرادی جذاب باشد یا کسانی که واقعاً مایل به خرید از شما هستند. به عنوان مثال، اگر لاستیک دوچرخه می فروشید، مقالاتی مانند «بهترین لاستیک دوچرخه برای دوچرخه های کوهستان چیست؟» برای خریداران علاقه مند بسیار بیشتر از مقالاتی مانند “چگونه یک دوچرخه کوهستان را برای فصل بهار آماده کنیم.”

همچنین می‌توانید با تقسیم‌بندی مخاطبان خود در رسانه‌های اجتماعی، سرنخ‌ها را از قبل تعیین کنید. در لینکدین، این می تواند به معنای درگیر شدن با گروه های خاص بیش از دیگران باشد. در توییتر، این می تواند به معنای ایجاد لیست های سفارشی بر اساس جمعیت فالوور شما باشد. در فیس بوک، این می تواند به معنای استفاده از هدف گذاری جغرافیایی باشد. اینکه چگونه سرنخ های خود را از قبل واجد شرایط می کنید به شما بستگی دارد. آنچه مهم است افزایش ارتباط ترافیک ورودی شماست.

3. تماس های خود را برای ترافیک بهینه کنید.

این یک استراتژی مربوط به نقطه دو است، زیرا شامل افزایش ارتباط مخاطبان ورودی شما می شود. اما به جای فیلتر کردن بخش‌های بی‌علاقه از مخاطبان هدف، این استراتژی تماماً در مورد افزایش اعتماد و سطح علاقه فالوورهای فعلی شما است.

تماس های مختلف برای ترافیک، از جمله پیشنهادهای تخفیف، انواع مختلف محتوا، فروش و پیوند به صفحات داخلی را ارسال کنید، سپس الگوهای رفتاری ترافیکی که از هر نوع پست به سایت شما وارد می شود را تجزیه و تحلیل کنید. به این به عنوان یک آزمایش AB فکر کنید که قبل از اینکه کاربران شما در معرض CTA قرار گیرند، انجام می‌شود و CTA شما در هر دو مرحله یکسان است. در نهایت، باید متوجه الگوی تبدیل کاربران بیشتری پس از ورود به سایت شما از انواع خاصی از محتوای پست شده باشید. شیوع این نوع محتوا را در مدارهای اجتماعی خود افزایش دهید و باید نرخ تبدیل بالاتری را مشاهده کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *