معرفی 9 پلاگین از بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس

آیا می خواهید پنجره های پاپ آپ  به وب سایت خود اضافه کنید تا تعامل بازدیدکنندگان را افزایش دهید و کسب و کار خود را توسعه دهید؟ آیا به دنبال بهترین افزونه و پلاگین پاپ آپ وردپرس برای ایجاد لیست ایمیل و ترویج پیشنهادات و فروش ویژه هستید؟ انتخاب پلاگین پاپ آپ وردپرس  مناسب برای ایجاد پنجره های بازشو با طراحی خوب بسیار مهم است که می تواند کاربران شما را به مشترکین، مشتریان و طرفداران وفادار تبدیل کند.

در این مقاله، بهترین افزونه‌های بازشو وردپرس را که می‌توانید برای ایجاد پاپ آپ، پنجره‌ها و فرم‌ها استفاده کنید، مقایسه و بررسی می‌کنیم.

نحوه انتخاب بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس

در گذشته، پاپ آپ ها به مزاحم بودن شهرت داشتند. اگر پاپ‌آپ‌های شما غیرجذاب به نظر می‌رسند و در زمان‌های نامناسب ظاهر می‌شوند، می‌توانند تجربه کاربری در وب‌سایت شما را کاهش دهند.

به همین دلیل است که برای ایجاد پاپ آپ های جذاب به بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس نیاز دارید. برای شروع، هنگام انتخاب بهترین افزونه پاپ آپ، باید این نکات را در نظر بگیرید:

این افزونه باید چندین قالب پنجره بازشو یا پاپ آپ   ارائه دهد.
برای انتخاب بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس به دنبال سازنده کشیدن و رها کردن باشید تا به راحتی طرح را بدون کد سفارشی کنید.
انواع کمپین را که افزونه به شما امکان می دهد ایجاد کنید، بررسی کنید.
ببینید پنجره‌های بازشو و پاپ آپ چگونه راه‌اندازی می‌شوند و آیا این محرک‌ها با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر. مطمئن شوید که افزونه به سرویس ایمیل شما متصل است تا بازاریابی ایمیلی خودکار انجام شود.

اکنون که ایده ای دارید که در یک ابزار پاپ آپ عالی به دنبال چه چیزی بگردید، در اینجا لیست کاملی از  بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس برتر ما آورده شده و به بررسی آنها و امکانات و مزیت های آنها می پردازیم

بهترین افزونه هایپاپ آپ وردپرس که توسط ما بررسی شده اند :

  • OptinMonster – شماره 1 بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس مورد استفاده در بیش از 1,000,000 سایت
  • HubSpot – بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس و همچنین پلاگین CRM مورد استفاده بیش از 200000 سایت وردپرس
  • Bloom – بهترین افزونه بومی پاپ آپ برای وردپرس
  • Thrive Leads – یک افزونه جایگزین کامل بلوم
  • OptiMonk – نرم افزار سازنده پاپ آپ مورد استفاده بیش از 40000 وب سایت
  • Popup Maker – افزونه پاپ آپ رایگان وردپرس که توسط بیش از 700000 سایت استفاده می شود
  • Popup Builder – افزونه سازنده پاپ آپ وردپرس که توسط بیش از 300000 سایت استفاده می شود
  • Elementor Pro – صفحه ساز و پلاگین پاپ آپ وردپرس
  • Icegram – پلاگین پاپ آپ رایگان وردپرس که توسط بیش از 30000 سایت استفاده می شود

 

1.پلاگین پاپ آپ OptinMonster

 

بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس

پلاگین OptinMonster قدرتمندترین پلاگین پاپ آپ ودرپرس در بازار است. این پلاگین یک پلت فرم SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) است که می توانید به راحتی با وردپرس، ووکامرس، شاپیفای یا هر پلتفرم وب سایتی ادغام کنید. همچنین ادغام با محبوب ترین خدمات ایمیل مارکتینگ را ارائه می دهد.

با استفاده از پلاگین پاپ آپ OptinMonster، می‌توانید به راحتی پنجره‌های بازشو پاپ آپ از نظر بصری خیره‌کننده ایجاد کنید و از آن‌ها برای جمع‌آوری ایمیل‌ها، تبلیغ فروش محصول خود و موارد دیگر استفاده کنید.

این به شما امکان می دهد انواع مختلفی از کمپین ها را ایجاد کنید، از جمله پنجره های لایت باکس، تشک های خوش آمدگویی تمام صفحه، جعبه های اسلاید در اسکرول، نوارهای شناور و موارد دیگر. همچنین می توانید تایمرهای شمارش معکوس را به هر کمپین اضافه کنید تا احساس فوریت ایجاد کنید. از یکی از ده ها قالب حرفه ای طراحی شده استفاده کنید یا از ابتدا شروع کنید و طرح خود را با کشیدن و رها کردن سازنده آنها ایجاد کنید.

OptinMonster دارای محرک‌های بازشوی هوشمند مانند scroll-trigger، InactivitySensor، کنترل نمایش زمان‌بندی شده، گزینه‌های 2 مرحله‌ای بله / خیر ایمیل و غیره برای نمایش پنجره‌های بازشو پاپ آپ در زمان مناسب است. مهمتر از همه، فناوری امضای Exit-Intent به شما این امکان را می دهد که یک کمپین هدفمند را دقیقاً در لحظه ای که بازدیدکنندگان شما در شرف خروج هستند نشان دهید. به این ترتیب می توانید بازدیدکنندگان رها شده را به مشترک تبدیل کنید.

نرخ پرش سایت خود را کاهش دهید – فناوری قصد خروج

همچنین دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند هدف‌یابی موقعیت جغرافیایی، هدف‌گیری مبتنی بر دستگاه، هدف‌گیری در سطح صفحه و غیره است تا به شما امکان می‌دهد کمپین‌های بازشو هدفمند ایجاد کنید. OptinMonster که بیش از 1 میلیون وب سایت وردپرس مورد اعتماد است، بهترین افزونه بازشو وردپرس است که می توانید بخرید.

2. افزونه وردپرس HubSpot

rsz-hubspot-plugin-mi بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس

 

پلاگین hubspot وردپرس : با افزونه وردپرس HubSpot، می توانید به راحتی پاپ آپ های تولید سرنخ بسازید که مستقیماً به پلتفرم رایگان مدیریت ارتباط با مشتری HubSpot (CRM) متصل می شوند.

برای طراحی پنجره های بازشو، از سازنده تصویری HubSpot، کشیدن و رها کردن استفاده می کنید. علاوه بر سفارشی‌سازی طراحی، می‌توانید تمام فیلدهای فرمی که در پنجره بازشو ظاهر می‌شوند را نیز سفارشی کنید.

HubSpot مجموعه مناسبی از انواع مختلف بازشو، مانند پنجره‌های بازشو پاپ آپ مدال، اسلایدها، بنرهای کشویی و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

برای کنترل افرادی که پنجره‌های بازشو پاپ آپ شما را می‌بینند، می‌توانید از هدف‌یابی در سطح صفحه و سایر قوانین هدف‌یابی مانند دستگاه یا رفتار بازدیدکننده استفاده کنید. همچنین می‌توانید از میان محرک‌های مختلف از جمله زمان در صفحه، عمق اسکرول و قصد خروج انتخاب کنید.

پس از اینکه مردم پنجره بازشو شما را ارسال کردند، HubSpot یک پیام تشکر سفارشی و/یا یک ایمیل بعدی ایجاد می کند. اگر نیاز به ردیابی نرخ تبدیل پنجره‌های بازشو پاپ آپ دارید، داده‌های تجزیه و تحلیل را مستقیماً در خود خواهید یافت.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

 

3. افزونه پاپ آپ وردپرس بلوم Bloom

Bloom WordPress Popup و Optin Plugjn : پلاگین پاپ آپ وردپرس Bloom که توسط Elegant Themes ایجاد شده است، یکی از پرکاربردترین افزونه های پاپ آپ در بازار است.

یکی از نقاط قوت پلاگین پاپ آپ وردپرس بلوم بیش از 100 قالب شگفت انگیز است که برای ایجاد فرم های انتخاب ایمیل در سایت وردپرس شما ارائه می دهد.

می‌توانید از بین ۶ نوع نمایشگر مختلف از جمله پنجره‌های بازشو پاپ آپ ، fly-in و فرم‌های انتخاب داخلی انتخاب کنید. همچنین گزینه ای برای قفل کردن محتوای خود در پشت فرم انتخاب وجود دارد.

این به شما امکان می دهد پس از رسیدن خوانندگان به انتهای پست، پس از نظر دادن، پس از خرید و پس از عدم فعالیت، پنجره های بازشو را با استفاده از یک تاخیر زمان بندی شده راه اندازی کنید. با این حال، برخی از محرک‌های پیشرفته‌تر مانند خروجی، میله‌های شناور، هدف‌گیری موقعیت جغرافیایی و غیره را ندارد.

فقط با خرید یکی از طرح های عضویت Elegant Themes به Bloom دسترسی پیدا می کنید. بنابراین اگر قبلاً عضویت آنها را خریداری کرده اید، می توانید بدون پرداخت اضافی از Bloom استفاده کنید.

 

4. افزونه پاپ آپ وردپرس  Thrive Leads

افزونه Thrive Leads یکی دیگر از افزونه های قدرتمند پاپ آپ است که ما در لیست بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس خود گنجانده ایم

پلاگین پاپ آپ وردپرس Thrive Leads یک ابزار بازشو و فهرست سازی وردپرس توسط Thrive Themes است. همچنین یک راه حل قدرتمند با هزاران ویژگی پیشرفته است.

درست مشابه پلاگین پاپ آپ  OptinMonster، شامل انواع پیشرفته انتخاب گزینه مانند انتخاب دو مرحله ای بله / خیر، قفل محتوا، پوشش پرکننده صفحه، نوار چسبنده و موارد دیگر است. با این حال، گزینه های هدف گیری و راه اندازی محدودی دارد.

این صفحه نمایش پاپ آپ زمان بندی شده، ماشه اسکرول، خروج از قصد، و دسته بندی و برچسب وردپرس را پشتیبانی می کند. با این حال، Thrive Leads برخی از گزینه‌های هدف‌گیری و راه‌اندازی قدرتمند مانند هدف‌یابی موقعیت جغرافیایی و عدم فعالیت کاربر را شامل نمی‌شود.

Thrive Leads تست A/B را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند تا تبدیل‌ها را آزمایش کنید و بهترین فرم انتخاب را انتخاب کنید. همچنین می توانید آمار و گزارش هایی را پیدا کنید که عملکرد پنجره های بازشو را نشان می دهد.

5. پلاگین OptiMonk

افزونه OptiMonk Optin و Popup Form

OptiMonk یکی دیگر از پلتفرم های SaaS برای ایجاد پنجره های بازشو در وب سایت شما است. این به خوبی با وردپرس و همچنین Shopify، BigCommerce، Magento و دیگر پلتفرم ها کار می کند.

OptiMonk به شما امکان می دهد فرم های انتخاب را برای اهداف مختلفی مانند جذب مشترکین ایمیل، کاهش رها شدن سبد خرید، تبلیغ پیشنهادات ویژه، جمع آوری بازخورد و موارد دیگر ایجاد کنید.

این شامل ویژگی های هوشمند برای نشان دادن پیام مناسب به افراد مناسب در لحظه مناسب است. این به شما امکان می دهد پس زمینه بازدیدکنندگان را بررسی کنید و از هدف گذاری در سطح صفحه و هدف گذاری مبتنی بر زمان برای نتایج بهتر استفاده کنید.

با استفاده از OptiMonk، می‌توانید از محرک‌هایی مانند نمایش زمان‌بندی‌شده، نظارت بر پیمایش و کلیک، و تشخیص قصد خروج استفاده کنید. با این حال، فاقد ویژگی های جالب مانند هدف گیری پارامتر URL، دسته بندی وردپرس و هدف گذاری برچسب و موارد دیگر است.

6.افزونه پاپ آپ وردپرس Popup Maker

افزونه پاپ آپ رایگان وردپرس Popup Maker یکی دیگر از اعضای لیست بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس است که ما پس از بررسی آن در این لیست قرار داده ایم.

پلاگین Popup Maker را می توان به عنوان بهترین پلاگین پاپ آپ رایگان وردپرس مطرح کرد. این افزونه به طور فعال در بیش از 700000 وب سایت نصب شده است. به علاوه، امتیاز 4.9 از 5 میانگین را از کاربران خود در WordPress.org دریافت کرده است.

این افزونه به شما امکان می‌دهد پنجره‌های بازشو پاپ آپ ، اسلایدها، فرم‌های مدال و همچنین اعلامیه‌های کوکی اتحادیه اروپا ایجاد کنید. می‌توانید راه‌اندازهای بازشو را با تأخیر زمان‌بندی‌شده و محرک‌های مبتنی بر کلیک را در مسیریابی به موارد منو، دکمه‌ها، نوارهای کناری و غیره تنظیم کنید.

فاقد بسیاری از گزینه های هدف گیری و راه اندازی پیشرفته است که در OptinMonster و سایر پلاگین های بالا ارائه شده است. با این حال، می‌توانید با خرید افزونه افزونه پولی آن‌ها، یک ویژگی خروج از قصد دریافت کنید.

از تمام افزونه های اصلی فرم وردپرس مانند WPForms و ابزارهای خبرنامه ایمیل مانند MailChimp و AWeber پشتیبانی می کند.

 

سفارش سئو سایت حرفه ای

سفارش تولید محتوای سایت

 

7. پلاگین وردپرس پاپ آپ Popup Builder

افزونه رایگان پاپ آپ وردپرس Popup Builder برای پاپ آپ های وردپرس

Popup Builder یکی دیگر از افزونه های بازشو وردپرس است که به صورت رایگان در دسترس است. بیش از 300000 نصب فعال و 4.8 از 5 ستاره میانگین در WordPress.org دارد.

این افزونه به شما کمک می کند تا پنجره های تبلیغاتی جذابی را در وب سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت کنید. می توانید پیشنهادات، تخفیف ها و انواع دیگر محتوای تبلیغاتی را نشان دهید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

این افزونه به شما این امکان را می دهد که یک مکان نمایش پنجره بازشو و یک موضوع از بین گزینه های موجود انتخاب کنید. با این افزونه رایگان می‌توانید راه‌اندازهای بازشو را در پیمایش صفحه، کلیک، شناور کردن ماوس و غیره تنظیم کنید.

اگر می خواهید از ویژگی های پیشرفته آن استفاده کنید، باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

 

ا8. افزونه المنتور پرو

افزونه وردپرس المنتور

افزونه وردپرس Elementor Pro یکی از افزونه های صفحه ساز (کشیدن و رها کردن یا به اصلاح ویژوال) پرکاربرد برای وردپرس است. می توانید از آن برای ساخت صفحات فرود خیره کننده در وب سایت خود استفاده کنید. این افزونه یکی از قدرتمند ترین افزونه های سایت ساز است که یکی از ابزاری که ارائه می دهد، پاپ آپ می باشد بنابراین تصمیم گرفتیم در لیست بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس آن را معرفی کنیم.

این افزونه اکنون دارای یک ابزار قدرتمند پاپ آپ سازنده نیز می باشد. اگر در حال حاضر از Elementor Pro در وب سایت خود استفاده می کنید، می توانید بدون پرداخت پول اضافی پنجره های بازشو پاپ آپ دریافت کنید.

با استفاده از Elementor Popup Builder، می‌توانید انواع مختلفی از پنجره‌های بازشو پاپ آپ از جمله اشتراک ایمیل، فرم‌های ورود، تبلیغات و بنرهای فروش، تشک خوش‌آمدگویی و غیره ایجاد کنید. می‌توانید از سبک‌های مختلف مانند fly-in، تمام صفحه، نوار راهنما، نوار پایین، اسلاید استفاده کنید. در، و بیشتر.

بیش از 100 الگوی بازشو شیک موجود است که به شما امکان می دهد به سرعت پنجره های بازشو ایجاد کنید. همچنین می توانید از بیش از 100 ویجت محتوای Elementor استفاده کنید و پنجره های بازشو نامحدود برای وب سایت خود ایجاد کنید.

9. آیسگرام

آیسگرام

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Icegram یک افزونه فرم پاپ آپ آسان برای استفاده برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد تا فرم های انتخاب و فراخوانی برای اقدام (CTA) زیبا را در وب سایت خود ایجاد کنید و بازدیدکنندگان را به مشترکین و مشتریان تبدیل کنید.

با استفاده از Icegram، می‌توانید عمدتاً از 4 نوع سبک بازشو استفاده کنید: پنجره‌های بازشو پاپ آپ و لایت باکس، نوارهای اکشن هدر و پاورقی، اعلان‌های نان تست و اسلاید در پیام‌رسان‌ها.

Icegram چندین گزینه برای نمایش پنجره های بازشو در صفحات، دسته ها یا پست های خاص دارد.

این افزونه به شما امکان می دهد تا فرم های بازشو خود را با ابزارهای خبرنامه ایمیل مانند Constant Contact، AWeber و GetResponse متصل کنید تا لیست ایمیل خود را رشد دهید.

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس کدام است؟

پس از بررسی محبوب‌ترین افزونه‌های پاپ‌آپ موجود، ما معتقدیم که OptinMonster بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس است که می‌توانید استفاده کنید.

این شامل محرک‌های پیشرفته و گزینه‌های هدف‌گیری مانند فناوری Exit-Intent®، محرک‌های تلفن همراه، هدف‌گیری جغرافیایی سایت و غیره است. و یک رابط کشیدن و رها کردن کاربر پسند و ساده برای ایجاد گزینه‌های انتخاب و سایر اشکال ارائه می‌دهد.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *