لوکال سئو چیست ؟ همه چیز درباره لوکال سئو

لوکال سئو چیست ؟ راه های بهینه سازی سئو محلی یا لوکال سئو | چگونه لوکال سئو انجام دهیم ؟

وقتی می خواهید یک رستوران یا یک تعمیرگاه ماشین در نزدیکی پیدا کنید، چه کار می کنید؟ شما آن را آنلاین جستجو می کنید! هنگامی که شما ممکن است آن را ندانید، اما احتمالاً از قبل با جستجوی محلی کاملاً آشنا هستید. وقتی می خواهید یک رستوران یا یک تعمیرگاه ماشین در نزدیکی پیدا کنید، چه کار می کنید؟

شما آن را آنلاین جستجو می کنید! و تو تنها نیستی از سال 2022، 78٪ از مصرف کنندگان حداقل یک بار در هفته اطلاعات کسب و کار محلی را به صورت آنلاین جستجو می کنند. بنابراین اگر کسب و کار شما یک فروشگاه فیزیکی یا مکان دارد، مطمئن شوید که آن مصرف کنندگان می توانند شما را پیدا کنند! برای انجام این کار، بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO) چیزی است که شما نیاز دارید.

لوکال سئو چیست؟

هیچ تعریف رسمی از SEO محلی یا لوکال سئو وجود ندارد، اما مفهوم ساده است. این فرآیند بهینه سازی سایت شما برای دستیابی به رتبه بندی بهتر برای جستجوهای متمرکز بر یک مکان خاص است. وقتی کاربر نام یک شهر را در جستجوی خود قرار می دهد، یا موتور جستجو مکانی را از دستگاه کاربر استنباط می کند، می تواند نتایجی را بر اساس آن منطقه دریافت کند. نمونه ای از عبارت جستجوی محلی «نمایندگی خودرو در لس آنجلس، کالیفرنیا» است. برای بهینه سازی این جستجوهای محلی، باید از تکنیک ها و تاکتیک های مختلفی استفاده کنید. انجام موفقیت آمیز آن موقعیت کسب و کار شما را در رتبه بندی جستجوی محلی بهبود می بخشد.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

چرا کسب و کار من باید به لوکال سئو اهمیت دهد؟

اگر کسب و کاری دارید که به شهر یا منطقه خاصی خدمات می دهد، لوکال سئو اهمیت زیادی دارد. و احتمالاً در آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. حتی اگر در حال حاضر درگیر یک استراتژی سئوی ارگانیک هستید، ارزش تلاش برای به دست آوردن دید محلی بیشتر را دارد. افراد نزدیک مشتریان بالقوه شما هستند، بنابراین واقعاً نمی خواهید فرصت جلب توجه آنها را از دست بدهید.

علاوه بر بهبود آگاهی کلی از نام تجاری آنلاین شما، جستجوی محلی و لوکیشن یک محرک مهم برای سرنخ ها، فروش و ترافیک در فروشگاه برای مشاغل محلی است. یک سوال بهتر ممکن است این باشد که “چرا کسب و کار شما به SEO لوکال و محلی اهمیت نمی دهد؟” تنها استدلال واقعی علیه سرمایه گذاری در بهینه سازی محلی، تلاش و هزینه های احتمالی است. اما این چیزی نیست که باید نگران آن باشید – در واقع، بسته به کلمات کلیدی و تاکتیک‌هایی که استفاده می‌کنید، ممکن است بدون اینکه متوجه باشید، یک طرح لوکال سئو را اجرا کنید!

از این تاکتیک های لوکال سئو استفاده کنید
برای استفاده از استراتژی لوکال سئو برای کسب و کار خود، با این مراحل شروع کنید.

محتوای وب سایت بومی سازی شده یا بهینه سازی شده بر اساس یک منطقه یا شهر

یکی از اصلی ترین تاکتیک های بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی ایجاد محتوایی در وب سایت شما است که موقعیت مکانی شما را نشان می دهد. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. ابتدا مطمئن شوید که نام، شماره تلفن و آدرس شما به راحتی در وب سایت شما یافت می شود. اکثر کسب و کارها این اطلاعات را در سرصفحه و/یا پاورقی یک وب سایت و همچنین در صفحه تماس قرار می دهند.

در مرحله بعد، می توانید محتوای وب سایت و وبلاگ را با تمرکز بر کلمات کلیدی محلی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک دندانپزشک بودید و می خواستید برای عبارت “دندانپزشک نیویورک” رتبه بندی کنید، می توانید این عبارت را در محتوای صفحه خدمات خود استفاده کنید. افزودن مکان به بهینه سازی کلمات کلیدی یکی از مهم ترین بخش های لوکال سئو است.

هشدار دهید: پر کردن کلمات کلیدی مجاز نیست! بسیاری از متخصصان که برای اولین بار یک استراتژی لوکال سئو راه اندازی می کنند، اشتباه می کنند که کلمات کلیدی زیادی را در صفحات، پست های وبلاگ و لیست های آنلاین خود قرار می دهند. موتورهای جستجو این عمل را به عنوان هرزنامه می بینند و با استفاده از این تکنیک تمایل به کاهش محتوا و فهرست دارند. در عوض، کلمات کلیدی را به طور طبیعی در محتوای خود بکار ببرید. به خاطر داشته باشید که برای بهترین نتیجه، آنها را به عنوان صفحه، عنوان، توضیحات متا و تگ های جایگزین تصویر اضافه کنید.

پروفایل کسب و کار Google خود را در سامانه گوگل پروفایل ایجاد و احراز کنید ( برای کشور ما تحریم است)

گوگل 92 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو را در اختیار دارد که آن را به محبوب ترین موتور جستجوی مورد استفاده در سراسر جهان تبدیل می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیار مهم است که نمایه رایگان کسب و کار Google خود را (که قبلاً Google My Business نامیده می شد و الان گوگل پروفایل) احراز و بهینه کنید. زمانی که کاربر نام شرکت، مکان، اطلاعات یا کلمات کلیدی محلی مرتبط شما را در گوگل جستجو می کند، این فهرست ظاهر می شود. این فهرست‌ها در Google Maps نیز ظاهر می‌شوند.

برای استفاده بیشتر از این فهرست نقشه رایگان و حساب Google، تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری در مورد کسب و کار خود وارد کنید. حداقل، کاربران باید نام، آدرس و شماره تلفن شما را بدانند. به این اطلاعات “NAP” شما گفته می شود. علاوه بر اطلاعات تماس شما، نمایه کسب و کار Google همچنین به شما امکان می دهد جزئیات حیاتی کسب و کار مانند وب سایت، ساعات کاری، نظرات و موارد دیگر را درج کنید.

برای تکمیل کامل نمایه کسب و کار Google خود، از این راهنمای مجله موتور جستجو استفاده کنید.

 

سفارش سئو سایت حرفه ای

سفارش تولید محتوای سایت

لیست ها و دایرکتوری ها را به صورت آنلاین پر کنید

اینترنت مملو از سایت های فهرست بندی و فهرست های تجاری است. این سایت‌ها فهرست‌های آنلاین کسب‌وکارها در یک جایگاه، مکان یا دسته‌بندی خاص هستند. این وب‌سایت‌ها آدرس شما و سایر اطلاعات کسب‌وکار محلی را برای کاربران علاقه‌مند نمایش می‌دهند، بنابراین قطعاً می‌توانند برای ارتباط با مشتریان اطراف مفید باشند.

همانطور که با لیست نمایه کسب و کار Google خود انجام دادید، حتماً این فهرست و نمایه های فهرست راهنما را تا حد امکان تکمیل کنید. باز هم، همیشه نام، آدرس و شماره تلفن خود را وارد کنید. برخی از سایت‌های فهرست محبوبی که ممکن است بخواهید به آنها بپیوندید عبارتند از Bing Places، Yelp، Whitepages و Foursquare.

روی نظرات مشتریان سرمایه گذاری کنید

آیا می دانستید 49 درصد از مصرف کنندگان محلی به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند؟ با در نظر گرفتن این موضوع، به راحتی می توان دید که چگونه بررسی های آنلاین در یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی محلی موفق نقش دارند.
از آنجایی که تاکتیک‌های لوکال سئو  برای افزایش دید شما در موتورهای جستجو و فهرست‌های نقشه کار می‌کنند، شما می‌خواهید بهترین کار را انجام دهید. شما نمی خواهید در صدر رتبه بندی های جستجو قرار بگیرید و تاثیر اولیه ضعیفی داشته باشید، درست است؟

75 درصد از کاربران گزارش می دهند که با دیدن نظراتی که تجربیات مثبت را توصیف می کنند، احساس مثبتی در مورد یک کسب و کار دارند، بنابراین واقعاً به ایجاد نظرات مثبت اصیل مشتری کمک می کند. ( این مورد از لوکال سئو هم به دلیل اینکه به گوگل بیزینس پروفایل مربوط میشود و کشور ما تحریم است در اینجا کارایی خاصی ندارد و برای اینکه روی نظرات کاربران حساب کنید باید حداقل یک اکانت بیزینس پروفایل داشته باشید)

به خاطر داشته باشید که نظرات شما فقط به Google محدود نمی شود. برخی از کسب و کارها بر روی دریافت نظرات در وب سایت های محبوب مانند Yelp و Facebook تمرکز می کنند. با این حال، ممکن است سایت های خاص دیگری نیز وجود داشته باشد که کسب و کار شما می تواند از آنها استفاده کند. در نظر بگیرید که از مشتریان بخواهید نظرات خود را در وب سایت های بررسی خاص یا هدفمند صنعت قرار دهند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما هتل یا رستوران باشد،

می توانید مشتریان را به تریپ ادوایزر هدایت کنید. یا اگر کسب و کار شما مربوط به عروسی است، سعی کنید نظرات خود را در The Knot دریافت کنید. کمی تحقیق کنید و دریابید که کدام سایت های بررسی برای کسب و کار شما بهتر عمل می کنند.

علاوه بر قرار گرفتن در معرض نمایش آنلاین بیشتر، این سایت‌های بررسی همگی حاوی پیوندهایی به وب‌سایت شما هستند. این بک لینک ها به هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک می کند و اوتوریتی دامین شما را بهبود می بخشد، که برای دستیابی به اهداف لوکال سئو شما کار می کند.

استراتژی لوکال سئو خود را راه اندازی کنید

اکنون که فهمیدید چرا و چگونه لوکال سئو می تواند به موفقیت کسب و کار شما کمک کند، وقت آن است که استراتژی خود را برنامه ریزی و اجرا کنید! با نکات ما شروع کنید و به نظارت بر نمایان بودن جستجوی محلی خود ادامه دهید.

آیا قبلاً روی یک طرح لوکال سئو کار کرده اید؟ از چه تاکتیکی استفاده کردی؟ تجربیات خود را با انجمن در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *