سئو سایت شرکتی

درصورتیکه به دنبال سئو سایت شرکتی مجموعه خود هستید ، برای تحلیل رایگان وب سایت خود و همچنین مشاوره در مورد سئو و موارد مورد نیاز سئو سایت خود، میتوانید فرم زیر را پر کنید .

این متن یک راهنما برای نکات مهم در سئو سایت شرکتی ، هدف از سئو این سایت ها و استراتژی مناسب برای سئو این سایت ها می باشد. همچنین برای سفارش سئو سایت شرکتی می توانید با ما تماس بگیرید. سئو بر اساس نوع وب سایت میتواند شامل مراحل مختلفی باشد گرچه همواره یک سری مراحل ثابت وجود دارد اما نوع کسب و کار، مشتریان هدف، نوع وب سایت و هدف مجموعه و … می تواند بر استراتژی که برای تبلیغات ، دیجیتال مارکتینگ و سئوی وب سایت خود دارید تاثیر بگذارد.  در این مقاله به نکات لازم در سئو سایت شرکتی می پردازیم.

سئو تضمینی سایت
سئو تضمینی سایت

 

هدف از سئو سایت شرکتی

سایت های شرکتی معمولا سایت هایی هستند که به معرفی خدمات و سرویس هایی که یک شرکت ارائه میدهند می پردازند و اگر با هدف افزایش مشتری طراحی و ساخته شده باشند، نیاز به سئو دارند. به طور کلی مراحل سئو این سایت ها به صورت زیر می باشد.

  • تعیین بازار هدف، وب سایت هایی که مشتریان هدف فعالیت میکنند، نوع رفتار آنها، سنتی یا مدرن بودن آنها، نوع انتظاری که از یک وب سایت در این حوزه دارند و …
  • طراحی یک سایت بر اساس تحلیل های مورد قبلی (یکی از مهم ترین مسائل در بالا امدن و رنگ شدن یک سایت در موتورهای جستجو و گوگل ، رفتار کاربران است. بنابراین داشتن یک رابط کاربری مطابق نیازهای کاربران بسیار در سئو سایت شرکتی حائز اهمیت است.
  • استراتژی محتوایی قوی
  • استراتژی سئو کامل و جامع  شامل کیوورد ریسرچینگ + پلن اصلاح تکنیکال ، برنامه و تقویم محتوایی ، نحوه لینک سازی، تعیین انکرتکست های مناسب، استراتژی بک لینک و آف پیج سئو و …
  • لینک سازی پروفایلی در سوشال مدیاها
  • استراتژی درست فعالیت در سوشال مدیاها و لینک وب سایت ها
  • شناسایی سایت های اگهی، تبلیغات، پیام رسان ها، کانال ها ، سوشال مدیاها و …  مرتبط با حوزه کاری سایت و به طور کلی محل های فعالیت مخاطبین هدف
  • بک لینک از وب سایت های مرتبط با اوتوریتی بالا ، تراست فالو بالا و اسپم اسکور پایین ( موارد زیادی در بک لینک و اف پیج سئو دخیل هستند این مواد تنها تعداد کمی از انهاس )
  • قراردادن یک نرم افزار یا برنامه انلاین در سایت برای افزایش تایم ماندگاری کاربران، افزایش اکشن و  تعامل با وب سایت و انگیزه برای بازگشت مجدد
  • برندسازی ( یکی از نکات مهم که مستقیم روی سئو سایت های شرکتی تاثیر میگذارد این است که چه میزان برند یک وب سایت در گوگل سرچ می شود  – برای مطالعه بیشتر در مورد EAT Google یا گوگل ایت کلیک کنید . )

سفارش طراحی سایت شرکتی

 

معرفی وب سایت هایی برای بک لینک برای سئو سایت های شرکتی

وب سایت های اگهی محور مانند دیوار و شیپور

وب سایت های شغلی ( مانند جاب ویژن )

سوشال مدیاها

وب سایت های ویدئو محور مانند یوتیوب و آپارات

وب سایت های نقشه مانند گوگل مپ ، بلد ، نشان و …

وب سایت های بلاگی مانند ویرگول

وب سایت های تبلیغاتی مانند ایران تجارت

کانال ها و گروه های مرتبط تلگرامی

و …

سفارش سئو سایت شرکتی

 

اگر قصد سفارش سئو سایت شرکتی دارید مطئین ترین کار برایحضول نتیجه است که با شرکت هایی که سایت های مشابه بالا اورده اند یا می توانند سئو تضمینی انجام دهند و به شما تضمینی جهت بالا امدن وب سایت یا حصول نتیجه دهند همکاری کنید.

 

 

سئو تضمینی سایت
سئو تضمینی سایت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *