7 تا از بهترین افزونه های ورپرس برای faq یا پرسش و پاسخ 

7 تا از بهترین افزونه های ورپرس برای faq یا همان پرسش و پاسخ | به دنبال بهترین افزونه پرسش و پاسخ ( FAQ ) وردپرس برای وب سایت خود هستید؟ آیا می خواهید یک بخش سؤالات متداول و faq را بدون دردسر به سایت خود و نوشته های سایت اضافه کنید؟

مشکلی نیست. ما در این پست به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بدون دردسر با توجه به نیاز های خود بهترین افزونه faq یا سوالات متداول را به سایت خود اضافه کنید

در این مقاله، بهترین افزونه‌های پرسش‌های متداول وردپرس در بازار را گردآوری می‌کنیم. از جمله پلاگین های ساده و رایگان سؤالات متداول تا افزونه های سؤالات متداول پولی که پشتیبانی و عملکرد جامع را ارائه می دهند.

 

سفارش سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

 

بهترین افزونه های پرسش و پاسخ وردپرس برای وب سایت شما
TL; DR

دو نوع مختلف از افزونه سؤالات متداول برای انتخاب وجود دارد – یک افزونه سؤالات متداول اختصاصی که 100٪ بر ایجاد بخش سؤالات متداول متمرکز است که این افزونه ها کار دیگه ای تو سایت انجام نمیدهند. این افزونه‌ها معمولاً دارای ویژگی‌های غنی هستند و نقشه راه توسعه آنها 100٪ بر روی عملکرد اصلی مورد نیاز شما متمرکز است.

از طرف دیگر، برخی از افزونه ها هستند که خیلی کارها برای شما انجام میدهند که یکی از انها سوالات متداول یا faq  است. برای مقال  می‌توانید یک پلاگین گوتنبرگ را انتخاب کنید که دارای طیف وسیعی از بلوک‌های مختلف، از جمله بلوک پرسش‌های متداول آکاردئونی است. یا حتی پلاگین المنتور که شمار زیادی امکانات دارد و یکی از آنها امکان افزودن FAQ به سایت و حتی ایجاد کد اسکیمای آن برای گوگل است.

در اینجا توصیه های برتر ما برای هر نوع پلاگین سؤالات متداول FAQ آمده است:

  • افزونه FAQ  و سوالات متداول Heroic FAQs

بهترین افزونه پرسش و پاسخ وردپرس که ما آزمایش کرده ایم. این افزونه قدرتمند پرمیوم دارای تمام ویژگی‌هایی است که برای ایجاد هر دو سؤال متداول ساده پیشرفته که عالی به نظر می‌رسند، نیاز دارید. سوالات متداول و FAQ خود را ایجاد کنید و آنها را به راحتی از طریق یک بلوک اختصاصی گوتنبرگ به محتوای خود اضافه کنید.

Heroic FAQs بهترین افزونه پرسش و پاسخ وردپرس است که ما آزمایش کرده ایم. این با در نظر گرفتن سهولت استفاده ایجاد شده است، و مطمئناً به زرق و برق و طراحی رابط کاربری باطن آسیبی نمی رساند.

از سفارش کشیدن و رها کردن راحت گرفته تا اینکه بتوانید تمام سؤالات متداول و FAQ خود را برای سایت وردپرس خود در یک صفحه ویرایش کنید – دیگر نیازی به کلیک کردن به جلو و عقب – Heroic FAQs بسیاری از مزایا را از سایر افزونه های سؤالات متداول وردپرس گرفته و آنها را در جدیدترین آنها گنجانده است. ارائه و در عین حال اجتناب از بسیاری از منفی.

نیازی به دانش کدنویسی نیست، و می‌توانید از ویرایشگر سؤالات متداول و FAQ استفاده کنید تا سؤالات متداول خود را همانطور که می‌خواهید جلوه دهید. این به این معنی است که گزینه گنجاندن لیست‌ها، تصاویر و حتی ویدیوها برای بهبود تجربه کاربر می‌تواند باعث صرفه‌جویی در بلیط‌های پیش‌فروش و پشتیبانی وقت‌گیر شود.

برخلاف برخی از افزونه‌های پرسش‌های متداول وردپرس که شما را مجبور به استفاده از سبک‌های توسعه‌دهنده می‌کنند و تغییر ظاهر را با کدنویسی دشوار می‌کنند، پرسش‌های متداول Heroic خود را با موضوع موجود شما ترکیب می‌کنند، در عین حال بسیار دوست‌دار توسعه‌دهنده هستند و امکان سفارشی‌سازی پیشرفته را در صورت تمایل فراهم می‌کنند.

پاسخگوی تلفن همراه است و شامل پنج سبک کاربردی و جذاب از پیش تعریف‌شده پرسش‌های متداول، انتخاب نمادهای متعدد، پشتیبانی ممتاز، و انیمیشن‌ها – از جمله امکان جابه‌جایی یا گسترش سبک آکاردئونی محبوب.

 

سفارش سئو سایت حرفه ای

سفارش تولید محتوا برای سایت

 

  •  افزونه وردپرس ULTimate FAQ

مانند اکثر افزونه‌های پرسش‌های متداول وردپرس، ULTimate FAQ به شما اجازه می‌دهد تا پرسش‌های متداول و دسته‌بندی‌های پرسش‌های متداول را در سایت وردپرس خود ایجاد کنید – نامحدود!

شما می توانید آنها را با گزینه های مختلف یک ظاهر طراحی شده در هر صفحه، محصول WooCommerce یا حتی در نوار کناری خود نمایش دهید.

Ultimate FAQ با چندین ویژگی منحصر به فرد مجهز به داشبورد آماری مفیدی است که خلاصه ای از نماهای سؤالات متداول شما را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که یک فرم جستجو به کاربران امکان می دهد به راحتی سؤالات و پاسخ های شما را جستجو کنند. این افزونه می‌تواند سؤالات و پاسخ‌های شما را به یک PDF صادر کند (مثلاً برای ایجاد یک کتابچه راهنمای کاربر) و همچنین می‌تواند با هر محتوایی که از بخش قابل گسترش مانند دستور العمل‌ها یا فهرست‌های شغلی بهره می‌برد استفاده شود.

Ultimate FAQ دارای یک ارتقا به قیمت 30 دلار است که گزینه‌های استایل و سفارشی‌سازی بیشتر، سؤالات متداول ارسال شده توسط کاربر (با پاسخ‌های پیشنهادی اختیاری)، سفارش کشیدن و رها کردن آسان و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

  •  Ultimate Blocks

Ultimate Blocks یک افزونه بلوک گوتنبرگ است که عمدتاً برای وبلاگ نویسانی طراحی شده است که می خواهند محتوای جذابی در وبلاگ خود ایجاد کنند.

این افزونه دارای یک بلوک Content Toggle است که به شما امکان می دهد سؤالات متداول تمیز و زیبا ایجاد کنید و آنها را در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید.

بلوک تغییر محتوا دارای طرحواره فعال است و بسیار قابل تنظیم است و آن را برای بسیاری از موارد ایده آل می کند.

می‌توانید آکاردئون‌های تودرتو برای پرسش‌های متداول ایجاد کنید، نمادها را به ضامن‌ها اضافه کنید، رنگ ظرف را تنظیم کنید، رنگ عنوان را تغییر دهید و حتی وضعیت اولیه ضامن را تنظیم کنید. بلوک تعویض محتوا نیز کاملاً پاسخگو است.

استفاده از آن بسیار ساده است و افزونه گوتنبرگ بودن به این معنی است که دیگر نیازی به بازی با کدهای کوتاه نخواهید داشت. فقط سوالات متداول خود را به صورت یکپارچه به پست ها و صفحات خود ایجاد کرده و اضافه کنید.

افزونه Ultimate Blocks برای افزودن سؤالات متداول به محتوای شما عالی است زیرا سبک وزن، سئو پسند و پاسخگوی تلفن همراه است.

اگر قبلاً کاربر گوتنبرگ هستید، این افزونه را بیشتر دوست خواهید داشت زیرا با بلوک های محتوای مختلف دیگر نیز همراه است.

از آنجایی که این افزونه به صورت رایگان در دسترس است، Ultimate Blocks بهترین گزینه برای افرادی است که نمی خواهند برای افزودن سؤالات متداول برای افزونه هزینه کنند.

  • افزونه سوالات متداول وردپرس WP Responsive FAQ With Category

نسخه رایگان  افزونه ورپرسی WP Responsive FAQ With Category با عملکردهای معمولی مانند پرسش‌های متداول نامحدود، دسته‌های پرسش‌های متداول، انیمیشن‌ها ارائه می‌شود – و با استفاده از کد کوتاه افزونه به راحتی می‌توان آن را در سایت خود گنجاند.

پرسش‌های متداول پاسخ‌گوی WP با ویژگی‌های دسته‌بندی URL‌های مناسب برای موتورهای جستجو، امکان ترجمه را فراهم می‌کند، از یک تصویر کوچک برای هر سؤال متداول پشتیبانی می‌کند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا از طریق یک فایل CSS و JS سفارشی‌سازی کامل کنند.

هر بخش پرسش‌های متداول می‌تواند یک تنظیم سرعت انیمیشن سفارشی در پارامترهای کد کوتاه داشته باشد – و همچنین می‌توانید تعداد سوالات و پاسخ‌های نمایش داده شده را محدود کنید.

WP Responsive FAQ With Category دارای نسخه حرفه ای است که با قیمت 9 دلار در دسترس است و شامل عملکردهای پیشرفته ای مانند پشتیبانی از ویژوال کامپوزر، پشتیبانی از پرسش های متداول محصول WooCommerce، مرتب سازی مجدد کشیدن و رها کردن، طرح های اضافی، انیمیشن ها و رنگ ها – و گزینه های اضافی در هنگام استفاده از کد کوتاه است.

  •  افزونه سوالات متداول وردپرسی FAQPlus

FAQPlus یک افزونه وردپرسی FAQ و پرسش‌های متداول پیشرفته است که دارای پرسش‌های متداول نامحدود، رنگ‌های نامحدود، بیش از 25 افکت انیمیشن، سفارش کشیدن آسان، پشتیبانی از فونت عالی و غیره است.

سوالات متداول را می توان با درج کد کوتاه ارائه شده به هر پست، صفحه یا ویجت وردپرس اضافه کرد. اگر از ویژوال کامپوزر در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، پلاگین FAQ و سوالات متداول  FAQPlus  با ویژوال کامپوزر سازگار است و برای افرادی که با فناوری آشنا هستند، سؤالات متداول را می‌توان با CSS سفارشی استایل‌سازی کرد.

 

  •  افزونه سوالات متداول آکاردئون Accordion FAQ

برای یک افزونه پرسش‌های متداول وردپرس مقرون‌به‌صرفه که تمام اصول اولیه را پوشش می‌دهد، پرسش‌های متداول آکاردئون را می‌توان در CodeCanyon با قیمت 16 دلار خریداری کرد – و با به‌روزرسانی‌های آینده همراه است.

این افزونه دارای نمایشگر محبوب پرسش‌های متداول به سبک آکاردئونی است، که در آن پاسخ‌ها به‌طور پیش‌فرض پنهان می‌شوند و وقتی بازدیدکننده روی نمادی در کنار سؤال کلیک می‌کند، بزرگ یا منقبض می‌شود. شما اصول اولیه مانند صفحات پرسش‌های متداول نامحدود و پشتیبانی از کد کوتاه، و همچنین یک گزینه پرسش‌های متداول به سبک فهرست را خواهید یافت – و این افزونه با پشتیبانی از الگو و مرتب‌سازی مجدد با کشیدن و رها کردن ارائه می‌شود.

  • مدیر سؤالات متداول محصول Woocommerce

بسیاری از افزونه های پرسش و پاسخ وردپرس بر روی صفحات محصول ووکامرس کار می کنند، اما WooCommerce Product FAQ Manager افزونه ای است که به طور خاص برای این منظور ایجاد شده است.

در واقع، قبل از اینکه بتوانید از این افزونه استفاده کنید، باید WooCommerce را در سایت خود اجرا کنید.

 

انتخاب بهترین افزونه پرسش و پاسخ وردپرس

هنگام تصمیم‌گیری در مورد افزونه پرسش‌های متداول وردپرس، ابتدا به این فکر کنید که برای چه چیزی استفاده می‌شود، به چه ویژگی‌هایی نیاز دارید و آیا اصلاً به آن نیاز است یا خیر.

بخش پرسش‌های متداول برای صفحات فروش و محصولات، و همچنین در وبلاگ‌هایی که حاوی مطالب مرتبط با سؤالات زیادی هستند، عالی است. استفاده از افزونه پرسش‌های متداول برای ایجاد بخش پرسش‌های متداول در پست‌ها و صفحات به شما امکان می‌دهد محتوای خود را در بخش‌های قابل هضم فشرده کنید.

چرا می خواهید یک بخش سؤالات متداول در وب سایت وردپرس خود داشته باشید؟

اگر محصولاتی را می‌فروشید، احتمالاً از قبل ایمیل‌های عمومی زیادی دریافت می‌کنید که سؤالات مشابهی را می‌پرسند – اگر ضمانت بازگشت پول دارید، چه روش‌های پرداختی در دسترس هستند، آیا محصول شما دارای این ویژگی یا آن ویژگی است و غیره. پاسخ دادن به هر فرد می‌تواند طاقت فرسا

کاری که یک پلاگین پرسش‌های متداول انجام می‌دهد این است که به شما این امکان را می‌دهد که بخش پرسش‌های متداول را به صفحه محصولات خود اضافه کنید و به همه این سؤالات زیر یک سری هدر کشویی پاسخ دهید. اگر چندین محصول دارید یا فهرستی طولانی از سؤالات متداول دارید، می‌توانید یک صفحه سؤالات متداول ایجاد کنید و افراد را در صفحات محصول خود به آنجا هدایت کنید.

چه ویژگی هایی از افزونه پرسش و پاسخ خود نیاز دارید؟

اگر می‌خواهید سؤالات متداول ساده و اساسی ایجاد کنید، وردپرس ویجت سؤالات متداول خود را دارد که می‌توانید آن را به پست‌ها و صفحات و/یا صفحه سؤالات متداول خود اضافه کنید.

اگر به دنبال افزونه‌های بیشتر از پرسش‌های متداول هستید و برای پست‌ها/صفحه‌ها یا صفحه پرسش‌های متداول با قابلیت‌های عالی و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر به بلوک‌های محتوا نیاز دارید، اما بدون پرداخت یک پنی، به دانلود Ultimate Blocks فکر کنید. این سبک وزن، سئو پسند و پاسخگو برای موبایل است.

سؤالات متداول پاسخگو WP با دسته یک جایگزین عالی است اگر به بخش سؤالات متداول ساده اما نسبتاً کاربردی نیاز دارید.

اگر به دنبال یک افزونه سؤالات متداول ممتاز هستید، افزونه سؤالات متداول نهایی یا سؤالات متداول قهرمانانه را در نظر بگیرید زیرا هر دو دارای گزینه های استایل و سفارشی سازی بیشتری هستند.

کدام افزونه پرسش و پاسخ را برای وب سایت وردپرس خود انتخاب می کنید؟

 

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *