5 مرحله برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

چگونه به یک متخصص سئو تبدیل شود ؟ چگونه سئوکار حرفه ای شویم ؟ در این پست راهنمایی برای نحوه سئوکار شدن قرار داده ایم.

1.اصول اولیه سئو را بیاموزید

اگر علاقه مند به تبدیل شدن به یک متخصص سئو هستید، احتمالاً در حال حاضر دانش ابتدایی در مورد آنچه SEO است دارید. با این حال، اکنون زمان آن است که درک خود را تازه کنید و هر یک از قطعات پازل گم شده را شناسایی کنید.

بهینه سازی فنی در قلب سئو است، اما این تنها جنبه نیست. (در واقع دور از آن است.) فراداده و تحقیق کلمات کلیدی تنها دو عنصر کوچک در معادله بزرگتر هستند. با این حال، اگر بتوانید بر این جنبه‌های کوچک‌تر مسلط شوید، به شما اجازه می‌دهد تا روی عناصر خلاق‌تر مانند محتوا و پیوندها تمرکز کنید – که در موارد زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مهم ترین منبع برای یادگیری سئو، داکیمنشن های خود گوگل است. بعد از گوگل می توانید به وبلاگ و مقالات سایت های moz – ahref  یا Semrush  مراجعه کنید .

2. از متخصصان مختلف سئو پیروی کنید

شما هرگز نمی خواهید پایگاه دانش سئوی خود را به چیزی که از یک یا دو نفر جمع آوری می کنید محدود کنید. جای زیادی برای تفسیر و مکاتب مختلف فکری وجود دارد. هرچه کارشناسان بیشتری را دنبال کنید و به آنها گوش دهید، درک بهتری از سئو شما خواهید داشت. تا جایی که می توانید خود را در کتاب ها، دوره ها، وبلاگ ها و مطالب بیشتر غرق کنید.

دریافت خدمات سئو سایت

3. در بازاریابی محتوا متخصص شوید

شما نمی توانید یک متخصص سئو بدون داشتن متخصص در بازاریابی محتوا باشید. در حالی که برخی افراد اینها را به عنوان دو مفهوم جداگانه در نظر می گیرند، آنها کاملاً به یکدیگر وابسته هستند. محتوا سوخت سئوی موفق است و شما نمی توانید بدون دیگری یکی را انجام دهید.

تبدیل شدن به یک متخصص در بازاریابی محتوا لزوماً نیازی به تبدیل شدن به یک کپی رایتر استثنایی ندارد (اگرچه مطمئنا کمک می کند). با این حال، باید درک کنید که محتوای خوب چگونه است، چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنید، چگونه نویسندگان خوبی پیدا کنید، و چگونه فراخوان‌های متقاعدکننده‌ای ایجاد کنید که افراد مناسب را به سمت تصمیم‌های درست سوق دهد.

4. ایجاد روابط درست

علاوه بر محتوا، باید نقش مهم لینک بیلدینگ را نیز درک کنید. پیوندها همچنان یکی از عوامل اصلی رتبه بندی موتورهای جستجو هستند، اما راه درست و غلطی برای جمع آوری آنها وجود دارد.

ساخت لینک کلاه سیاه شامل استراتژی های کلی مانند استفاده از رول های وبلاگ، مزارع پیوند و وب سایت های اسپم است. از سوی دیگر، ساخت لینک کلاه سفید در مورد استفاده از پلتفرم‌های انتشار معتبر به شیوه‌ای سودمند متقابل است که هم برای خوانندگان و هم برای وب‌سایت شما ارزش می‌افزاید.

برای پیاده سازی لینک سازی کلاه سفید در مقیاس، به روابط قدرتمندی با ده ها وب سایت معتبر، وبلاگ نویس، روزنامه نگار و سردبیر نیاز دارید. این نیاز به شبکه سازی گسترده و ایجاد روابط دارد.

5. تمرین، تمرین، تمرین

درک تئوری سئو یک چیز است. اجرای یک استراتژی سئو و ایجاد نتایج کاملاً چیز دیگری است. تنها راه برای به دست آوردن دانش مناسب و بهتر شدن، تمرین است – بسیار!

هر زمان که تکنیک یا استراتژی جدیدی را پیاده‌سازی می‌کنید، به تجزیه و تحلیل آن بپردازید و نتایج را مطالعه کنید. چه کار کرد؟ چی نشد؟ کجا معلوم نیست؟ هرچه در مطالعات موردی در دنیای واقعی هدفمندتر باشید، بهتر متوجه خواهید شد که سئو در دنیای واقعی چگونه کار می کند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *