15 راه افزایش ترافیک وب سایت و افزایش درآمد وب

در این مقاله 15 راه افزایش ترافیک وب سایت و افزایش درآمد وب را معرفی میکنیم.

این 15 نکته را برای افزایش ترافیک وب سایت و افزایش درآمد خود دنبال کنید:

فهرست مطالب موجود در این مقاله

  • با تغییرات الگوریتم گوگل همراه باشید
  • یک وب سایت سالم نگه دارید
  • استراتژی کلمات کلیدی خود را به روز کنید
  • ترافیک رقیب خود را بدزدید
  • پست های مهمان بنویسید
  • از کنیبالیزیشن کلمات کلیدی خودداری کنید
  • محتوای طولانی ایجاد کنید
  • سرفصل های جذاب صنایع دستی
  • بهبود تجربه کاربری
  • بر کیفیت محتوا تمرکز کنید
  • تعداد زیادی لینک داخلی بسازید
  • در تبلیغات PPC سرمایه گذاری کنید
  • از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
  • کمپین های ایمیلی را شروع کنید
  • با اینفلوئنسرها تماس بگیرید

 

سفارش سئو سایت حرفه ای

 

در دنیای دیجیتال امروزی، حضور آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است. چه یک کسب و کار تولید پیشرو باشید یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، وب سایت شما می تواند مهمترین منبع درآمد شما باشد. مهم نیست که سایت شما در مورد چه چیزی است، برای تبدیل سرنخ یا فروش محصولات به ترافیک وب نیاز دارید. هرچه ترافیک بیشتری داشته باشید، افزایش درآمدتان آسان تر خواهد بود.

میانگین نرخ تبدیل برای ترافیک وب سایت بین 3.6 تا 5.0 درصد است. این بدان معناست که به ازای هر 100 نفری که از وب سایت شما بازدید می کنند، حدود 3 تا 5 مشترک یا مشتری خواهید داشت. به همین دلیل است که مشاغل پول و تلاش زیادی را صرف افزایش ترافیک وب خود می کنند. در کنار پرداخت هزاران دلار در ماه برای سئو، وب سایت ها 137 میلیارد دلار دیگر را نیز برای تبلیغات PPC در سال 2022 هزینه خواهند کرد.

رقابت برای جلب توجه آنلاین شدید است، بنابراین باید بازی خود را ارتقا دهید. در یک چشم انداز دیجیتالی که به طور فزاینده ای شلوغ می شود، برای برجسته شدن و موفقیت به تاکتیک های مناسب نیاز دارید. آیا برای بهبود ترافیک وب سایت به استراتژی های آزمایش شده و واقعی نیاز دارید؟ در این پست، ما 15 روش اثبات شده را برای کمک به افزایش ترافیک وب سایت و کسب درآمد بیشتر ارائه می دهیم. بیا شروع کنیم!

با تغییرات الگوریتم گوگل همراه باشید

گوگل تقریبا هر روز الگوریتم خود را به روز می کند تا کیفیت نتایج جستجوی خود را بهبود بخشد. در حالی که این تغییرات روزانه به طور کلی قابل توجه نیستند، باید مراقب «به‌روزرسانی‌های اصلی» باشید. به روز رسانی های اصلی تغییرات الگوریتم قابل توجهی هستند که می توانند بر رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارند. عدم تطبیق با این تغییرات می تواند دید آنلاین شما را کاهش دهد و به نتیجه شما آسیب برساند.

اگر می خواهید ترافیک وب را افزایش دهید، باید با آخرین تغییرات الگوریتم گوگل همراه باشید. برخی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید این است که حساب توییتر SearchLiaison Google را دنبال کنید، به طور منظم وبلاگ مرکزی جستجوی Google را بررسی کنید و سایر وبلاگ‌های برتر SEO را بخوانید. با این اطلاعات می توانید تغییرات مورد نیاز برای بهینه سازی سایت خود را برای الگوریتم های جدید انجام دهید.

یک وب سایت سالم و بدون ارور داشته باشید

صفحه خطای Google 404

تلاش‌های بهینه‌سازی شما تنها زمانی مؤثر است که Google به تمام صفحات وب شما دسترسی داشته باشد. اما برای بسیاری از وب سایت ها اینطور نیست. در یک مطالعه SEMrush روی 250000 وب سایت، 42٪ حاوی لینک های داخلی شکسته و 47٪ دیگر دارای خطاهای 4xx بودند. وقتی وب سایت شما دارای مشکلات پیوند است، Googlebot نمی تواند صفحات شما را بخزد و فهرست کند. بدون نمایه سازی = عدم مشاهده جستجو = بدون ترافیک.

هنوز به این فکر می کنید که چگونه ترافیک وب سایت را بهبود ببخشید؟ حفظ یک وب سایت سالم کلیدی است. همانطور که برای حفظ سلامتی شما به معاینات پزشکی دوسالانه نیاز دارید، وب سایت شما نیز برای یافتن مسائل فنی و رفع مشکلات به بازرسی های منظم نیاز دارد. برای افزایش ترافیک وب، باید دو تا چهار بار در سال ممیزی SEO را انجام دهید تا از مشکلات خزیدن که روی دید شما تأثیر می گذارد، جلوگیری کنید.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی  و  مشاهده قیمت های طراحی سایت

سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاهده قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت

استراتژی کلمات کلیدی خود را به روز کنید

رفتار جستجو در طول سال ها تغییر کرده است و موتورهای جستجو با آن تکامل یافته اند. مردم در استفاده از موتورهای جستجو مسلط تر شده اند و اکنون تمایل دارند از زبان طبیعی بیشتری برای یافتن نتایج استفاده کنند. کاربران اکنون به جای تایپ کردن “درمان موهای آسیب دیده” جستجو می کنند “چگونه می توانم موهای آسیب دیده خود را در خانه ترمیم کنم.” در سال 2021، تقریباً 70٪ از پرس و جوهای جستجو دارای چهار کلمه یا بیشتر بودند.

اگر کمپین های سئوی شما حول کلمات کلیدی کوتاه می چرخد، استراتژی کلمات کلیدی شما نیاز به به روز رسانی دارد. از آنجایی که پرس و جوهای جستجو محاوره ای تر شده اند، اگر می خواهید ترافیک وب را افزایش دهید، باید روی کلمات کلیدی طولانی (LTKW) تمرکز کنید. هدف گذاری LTKW همچنین به شما کمک می کند تا سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید، که 30٪ از کل جستجوها در سال 2020 را شامل می شود.

ترافیک رقیب خود را بدزدید

از تنظیم به تغییرات الگوریتم گرفته تا انجام تحقیقات کلمات کلیدی، همه این کارها را برای افزایش ترافیک وب انجام می دهید. علیرغم تمام تلاش هایتان، هنوز در تلاش هستید تا در SERP از رقبای خود پیشی بگیرید. چرا این اتفاق می افتد؟ رقبای شما هر کاری را که انجام می دهید انجام می دهد و موارد دیگر. اگر می‌خواهید رتبه خود را بهبود ببخشید و ترافیک بیشتری کسب کنید، باید رقابت خود را مطالعه کنید و تاکتیک‌های آنها را به کار بگیرید.

یکی از بهترین راه ها برای بهبود ترافیک وب سایت، استفاده از ابزارهای SEO مانند Ahrefs یا SEMrush برای بررسی کلمات کلیدی رقیب شما است. از این ابزارها برای شناسایی کلمات کلیدی استفاده کنید که در آن رقیب شما در SERP رتبه بالایی دارد اما محتوای کمی دارد. هنگامی که این صفحات نازک را شناسایی کردید، محتوای بهتری با همان کلمات کلیدی ایجاد کنید تا بتوانید رتبه آنها را بالاتر ببرید و ترافیک وب را افزایش دهید.

راه دیگری که می توانید ترافیک را از رقبای خود بدزدید، نظارت بر پروفایل بک لینک آنها است. از ابزارهای سئوی خود استفاده کنید تا ببینید کدام وب سایت ها به رقبای شما لینک می دهند. سپس با آن وب سایت ها تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا پست های مهمان را در ازای بک لینک می پذیرند یا خیر. در حالی که برخی ممکن است پیشنهاد شما را نادیده بگیرند، شما می توانید با استفاده از این تاکتیک، بک لینک های با کیفیت زیادی ایجاد کنید.

پست های مهمان بنویسید

یک نوت بوک باز روی یک لپ تاپ بسته در کنار یک فنجان چای لاته
پست های مهمان و بک لینک ها چگونه ترافیک وب را افزایش می دهند؟ ارسال مهمان عمل تولید محتوا برای وب سایت دیگر (رایگان) است. در عوض، وب سایت به شما پیوند خواهد داد. وقتی سایت به وب سایت شما لینک می شود، بخشی از قدرت رتبه بندی خود را با شما به اشتراک می گذارند. این امر اعتبار دامنه شما (DA) را افزایش می دهد و به شما کمک می کند در SERP رتبه بالاتری داشته باشید و در نتیجه ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید.

وبلاگ نویسی مهمان مزایای بسیار دیگری نیز دارد. با رساندن محتوای خود به مخاطبان دیگران، می توانید آگاهی از برند و ترافیک ارجاع را افزایش دهید. علیرغم بسیاری از روندهای بازاریابی محتوای جدید، پست مهمان همچنان روشی عالی برای بهبود ترافیک وب سایت است. پس چرا برندهای بیشتری این کار را انجام نمی دهند؟ یافتن وب سایت هایی که پست های مهمان را می پذیرند می تواند چالش برانگیز باشد.

در اینجا روشی است که می توانید این روند را آسان تر کنید:

به دنبال وب‌سایت‌هایی باشید که به کسب و کار شما مرتبط هستند و ببینید آیا فرصت‌هایی برای پست مهمان فراهم می‌کنند یا خیر.
فرض کنید محصولات زیبایی می فروشید. زیبایی «نوشتن برای ما» را در جستجوی گوگل تایپ کنید تا میزبان های بالقوه را پیدا کنید.
پس از یافتن چند وب سایت، DA آنها را بررسی کنید. DAهای زیر 20 به افزایش ترافیک وب شما کمک نمی کنند، اما DAهای بالای 70 فقط محتوای رهبران فکری را می پذیرند. بهترین شرط شما معمولاً وب سایت هایی با DA بین 21 تا 69 است.

هنگامی که جستجوی خود را محدود کردید، وقت آن است که پیشنهاد خود را ارائه دهید. قبل از ارسال ایمیل، کمی در مورد مدیر وب سایت یا ویرایشگر تحقیق کنید.
از این اطلاعات برای نوشتن یک ایمیل شخصی سازی شده استفاده کنید که احتمال بیشتری برای دریافت پاسخ شما وجود دارد.

از کنیبالیزیشن کلمات کلیدی خودداری کنید

نتایج جستجوی گوگل سرفصل های مشابهی را نشان می دهد
معمولاً برای بازاریابان محتوا ایجاد وبلاگ های متعدد پیرامون کلمات کلیدی مشابه به امید به حداکثر رساندن ترافیک خود است. اما وقتی پست‌های جداگانه‌ای برای عبارت «چگونه ترافیک وب‌سایت را بهبود دهیم» و «۱۰ روش برای جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت‌تان» می‌نویسید، صفحات شما در نهایت برای کلیک‌ها و بک لینک‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. نتیجه؟ رتبه بندی هر دو صفحه آسیب خواهد دید و ترافیک بسیار کمتری دریافت خواهند کرد.

این روش رایج ⏤ معروف به آدم خواری کلمات کلیدی ⏤ به عملکرد کلی سئو وب سایت شما آسیب می رساند. برای افزایش ترافیک وب، باید از آدمخواری کلمات کلیدی خودداری کنید. اگر مقصر آدمخواری کلمات کلیدی هستید، باید این مشکل را حل کنید تا از رقابت با خودتان برای رتبه بندی دست بردارید. دستورالعمل های زیر را برای پیدا کردن و رفع مشکلات آدم خواری کلمات کلیدی دنبال کنید:

به Google بروید و «موضوع» را در site:yourwebsite.com جستجو کنید. بیایید این کار را برای فوربس انجام دهیم. سایت:forbes.com را تایپ می کنیم: «ترافیک وب سایت * کاهش می یابد».
اکنون باید پست هایی را ببینید که همان هدف جستجو را در SERP ها پوشش می دهند.
پست هایی با موضوع مشابه جمع آوری کنید تا آنها را در یکی ادغام کنید. در صفحه با بالاترین رتبه جستجو، همه مطالب را در یک پست وبلاگ جامع بازنویسی کنید.

از تغییر مسیرهای 301 برای پیوند دادن سایر پست ها به وبلاگ جدید خود استفاده کنید.

بقیه پست ها رو پاک کن
محتوای طولانی ایجاد کنید
ایجاد محتوای طولانی یک تاکتیک قدرتمند برای بهبود ترافیک وب سایت است. صرف نظر از تغییرات الگوریتم، موتورهای جستجو همیشه از محتوای طولانی حمایت می کنند. محتوای عمیق ارزش بیشتری را به خوانندگان ارائه می دهد. در نتیجه، گوگل آنها را در رتبه های بالاتری در SERP های خود قرار می دهد تا تجربه جستجوی بهتری را برای کاربران فراهم کند. میانگین نتایج صفحه اول در گوگل 1890 کلمه است.

همراه با افزایش رتبه صفحه و افزایش ترافیک وب، محتوای طولانی (بیش از 3000 کلمه) 108٪ اشتراک بیشتر و 219٪ بک لینک بیشتر نسبت به محتوای کوتاهتر (~ 1000 کلمه) دریافت می کند. با وجود مزایای فراوان، نوشتن محتوای با کیفیت و طولانی کار بسیار سختی است. شما می توانید از خدمات یک آژانس بازاریابی محتوا برای انجام کار برای شما استفاده کنید.

 

خوب، پس ساعت ها یا حتی روزها را صرف نوشتن محتوای قاتل و فکری رهبری کرده اید. آفرین به زحمات شما اما اکنون باید مردم را وادار کنید که شاهکار شما را بخوانند. در دریایی از رقابت آنلاین، چگونه می توانید کاربران را متقاعد کنید که وبلاگ شما را بخوانند؟ نوشتن یک عنوان جذاب یکی از موثرترین راه ها برای دریافت کلیک و افزایش ترافیک وب است.

برای بسیاری از نویسندگان، تیترها یک فکر بعدی هستند. اما این تیتر پنج تا هفت کلمه ای ممکن است مهم ترین محتوایی باشد که ایجاد می کنید. از هر ده نفری که تیتر شما را می خوانند، تنها دو نفر کل وبلاگ شما را می خوانند. اگر به دنبال راه‌هایی برای بهبود ترافیک وب‌سایت هستید، از این نکات برای ایجاد سرفصل‌هایی استفاده کنید که افراد را جذب خود کند:

آن را کوتاه و ساده نگه دارید ⏤ حداکثر 60 کاراکتر
به وضوح بیان کنید که کاربران از خواندن صفحه شما چه ارزشی کسب خواهند کرد
اعداد را اضافه کنید: 5، 7، 10 و 15 محبوب ترین هستند
شامل دلایل منطقی: دلایل، نکات، ترفندها، استراتژی ها و غیره…
از عبارات تیتر محبوب استفاده کنید: “چرا شما …”، “چگونه …”، “چیست …”

بهبود تجربه کاربری

شما یک عنوان جذاب ایجاد کردید و کلیک های زیادی دریافت کردید. عالی! اما برای افزایش ترافیک وب، باید افراد را در آن نگه دارید. در کنار نرخ کلیک، زمان صرف شده در سایت و نرخ پرش نیز از عوامل مهم رتبه بندی هستند. اگر کاربران بر روی صفحه شما کلیک کنند اما در عرض چند ثانیه از بین بروند، نشان دهنده تجربه کاربری ضعیف است که منجر به رتبه پایین تر و ترافیک کمتر می شود.

از سرعت بارگذاری صفحه تا خوانایی محتوا، گوگل از عوامل زیادی برای سنجش کیفیت تجربه کاربر استفاده می کند. در واقع بهبود تجربه کلی سایت شما می تواند بسیار آسان باشد. کلید ارائه یک تجربه کاربری خوب یک وب سایت سریع و محتوای جذاب است. در اینجا نحوه بهبود ترافیک وب سایت با ارسال سیگنال های مثبت کاربر به Google آورده شده است:

  • از زبان ساده استفاده کنید
  • افزایش سرعت بارگذاری صفحه
  • محتوای محاوره ای بنویسید
  • سایت خود را موبایل پسند کنید
  • اطمینان حاصل کنید که پاراگراف ها از پنج جمله تجاوز نمی کنند
  • هر 100 تا 150 کلمه محتوا را به عنوان و زیر عنوان تقسیم کنید
  • بر کیفیت محتوا تمرکز کنید

وظیفه اصلی گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک به مردم برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند است. از آنجایی که 80 درصد جستجوها پرس و جوهای اطلاعاتی هستند، گوگل سعی می کند مفیدترین محتوا را برای آموزش خوانندگان ارائه دهد. به همین دلیل است که تولید محتوای با کیفیت برای افزایش ترافیک وب بسیار مهم است. اگر گوگل محتوای شما را بی کیفیت بداند، دید شما را در نتایج جستجو کاهش می دهد.

اما محتوای سئوی با کیفیت چیست؟

Google از اصل تخصص، اعتبار و اعتماد (E-A-T) برای ارزیابی کیفیت محتوا استفاده می کند. این بدان معناست که گوگل محتوای تخصصی را که می توان به آن اعتماد کرد در اولویت قرار می دهد. برای تولید محتوای E-A-T با کیفیت بالا، مطمئن شوید که فقط در مورد موضوعاتی بنویسید که به جایگاه شما مرتبط است و اطلاعات دقیق و واقعی را ارائه دهید.

تعداد زیادی لینک داخلی بسازید

بلوک های متنی که لینک ها را نمایش می دهد
یک روش کمتر شناخته شده و در عین حال بسیار مؤثر برای بهبود ترافیک وب سایت، پیوند داخلی یا پیوند دادن به صفحات دیگر در وب سایت شما است. همانطور که بک لینک ها قدرت درک شده شما را تقویت می کنند، لینک های داخلی نیز قدرت رتبه بندی را بین صفحات متصل به اشتراک می گذارند. با یک استراتژی صحیح، لینک سازی داخلی می تواند ترافیک وب را تا 40 درصد افزایش دهد.

بنابراین استراتژی مناسب لینک سازی داخلی چیست؟ برای ایجاد تعداد زیادی لینک داخلی، به محتوای خوب زیادی نیاز دارید. بهترین راه برای به دست آوردن ارزش از محتوا و پیوندهای خود، ایجاد دسته های موضوعی است. خوشه های موضوعی شامل یک صفحه ستون جامع و بسیاری از صفحات خوشه کوچکتر هستند که همگی به یکدیگر پیوند دارند. این به صفحه ستون اجازه می دهد تا بخشی از پیوند خود را با صفحات دیگر به اشتراک بگذارد.

 

در تبلیغات PPC سرمایه گذاری کنید

به همان اندازه که سئو برای افزایش ترافیک وب بسیار مهم است، تنها ابزار موجود در جعبه ابزار شما نیست. ترافیک سئو بالاترین نرخ تبدیل را ارائه می دهد، اما جذب بازدیدکنندگان ارگانیک آسان نیست. برای ایجاد اعتبار در Google به تخصص و زمان زیادی نیاز دارید. حتی زمانی که توسط متخصصان صنعت انجام شود، سئو ممکن است سال ها طول بکشد تا نتایج را ارائه دهد. به همین دلیل است که حدود 91 درصد از صفحات وب هیچ ترافیک ارگانیکی از گوگل دریافت نمی کنند.

تکیه بر سئو به تنهایی کسب و کار شما را خیلی دور نمی کند. اگر می خواهید بدانید که چگونه ترافیک وب سایت را بهبود ببخشید، باید منابع ترافیک خود را متنوع کنید. و یکی از بهترین راه ها برای جذب افراد بیشتر به وب سایت شما از طریق تبلیغات PPC است. جستجوی پولی نرخ تبدیل 3.6٪ را ارائه می دهد. این بدان معناست که از هر 100 نفری که از وب سایت شما بازدید می کنند، سه یا چهار مشتری خواهید داشت.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

حساب اینستاگرام Coalition Technologies
علاوه بر تبلیغات PPC، می توانید از شبکه های اجتماعی نیز برای افزایش ترافیک وب استفاده کنید. اگرچه به اندازه جستجوی ارگانیک و پولی قابل توجه نیست، حدود 5 درصد از ترافیک وب سایت شما می تواند از کانال های رسانه های اجتماعی باشد. تقویت حضور شما در رسانه های اجتماعی نیز آگاهی از برند را افزایش می دهد. این می تواند از طریق جستجوی ناوبری منجر به ترافیک مستقیم و ترافیک ارگانیک شود.

بنابراین، چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک وب استفاده کنید؟ شما باید در شبکه های اجتماعی فعال بمانید. هرچه بیشتر در کانال های اجتماعی پست کنید، شانس بیشتری برای بازدید از وب سایت دارید. یک راه عالی برای انجام این کار این است که وب سایت خود را به حساب های رسانه های اجتماعی خود پیوند دهید. با این استراتژی، می توانید هر بار که محتوای وبلاگ جدیدی تولید می کنید، پست ها را در رسانه های اجتماعی خودکار کنید.

کمپین های ایمیلی را شروع کنید

صفحه نمایش لپ تاپ که برنامه Gmail را نشان می دهد
از دهه‌ها پیش، بازاریابی ایمیلی یک استراتژی موثر برای بهبود ترافیک وب‌سایت است. در سال 2021، میانگین نرخ کلیک برای ایمیل ها 2.6٪ بود. این تقریباً به ازای هر 100 ایمیلی که ارسال می کنید، تقریباً سه بازدیدکننده وب سایت دارد. و با بازده متوسط 36 دلار برای هر 1 دلار خرج شده، ارسال ایمیل سودآورترین راه برای افزایش ترافیک وب است.

علاوه بر ROI بالا، بازاریابی ایمیلی نیز تقاضای کمتری دارد زیرا مجبور نیستید برای جلب توجه مردم با دیگران رقابت کنید. از آنجایی که شما مشترکین خود را هدف قرار می دهید، جذب مخاطبان بسیار آسان تر است. این استراتژی‌ها را برای ایجاد ایمیل‌های جذابی که باعث افزایش ترافیک وب‌سایت می‌شوند، اعمال کنید:

  • موضوع ایمیل را شخصی کنید
  • متن متن را کوتاه نگه دارید: ایده آل بین 50 تا 125 کلمه است
  • مطمئن شوید که محتوا مطابق با نیازهای گیرنده شما است
  • دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به ایمیل های خود اضافه کنید
  • عوامل حواس پرتی را حذف کنید
  • روی هدف ایمیل تمرکز کنید
  • با اینفلوئنسرها تماس بگیرید
  • زنی زیبا که با گوشی خود جلوی لپ تاپ سلفی می گیرد

داشتن یک نام تجاری قوی برای افزایش ترافیک وب ضروری است، اما ساختن یک برند قابل تشخیص ممکن است سال ها طول بکشد. و اینجاست که اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند کمک کند. با قرار دادن محصولات/خدمات خود در معرض هزاران یا میلیون ها دنبال کننده آنها، می توانید راه خود را برای تبدیل شدن به یک برند شناخته شده هک کنید. برند محبوب = رتبه بالاتر = ترافیک بیشتر.

بنابراین، چگونه می توان ترافیک وب سایت خود را از طریق تأثیرگذاران بهبود بخشید؟ موثرترین راه برای انجام این کار، ارتباط با میکرو اینفلوئنسرها است. اینها افرادی هستند که 10 تا 100 هزار دنبال کننده رسانه های اجتماعی دارند. در حالی که مگا اینفلوئنسرها معمولاً 0.37٪ – 1.21٪ نرخ تعامل دارند، میکرو اینفلوئنسرها معمولاً 1.64٪ – 3.86٪ نرخ تعامل دارند، بنابراین احتمال بیشتری برای کمک به افزایش دید و افزایش ترافیک وب شما دارند.

افزایش ترافیک وب با فناوری های ائتلاف
داشتن یک وب سایت به تنهایی برای ایجاد یک کسب و کار موفق کافی نیست. برای کسب درآمد به ترافیک وب سایت نیاز دارید. و این ترافیک تنها با تاکتیک های استراتژیک، کار سخت و سرمایه گذاری مالی به دست می آید. زمان، پول و تلاشی که برای ایجاد ترافیک وب سایت صرف می کنید به شما این امکان را می دهد که از مزایای آن برای دهه های آینده بهره مند شوید.

اگر در تلاش برای افزایش ترافیک وب سایت خود هستید، Coalition Technologies می تواند به شما کمک کند. از ارگانیک گرفته تا ترافیک ارجاعی و پولی، ما طیف گسترده ای از راه حل ها را برای هدایت افراد بیشتری به وب سایت شما ارائه می دهیم. بیش از 700 مطالعه موردی ما را بررسی کنید تا ببینید چگونه به کسب‌وکارها در افزایش ترافیک و درآمدشان کمک کرده‌ایم. اکنون با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم وب سایت شما را توسعه دهیم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *