مشکل سئو کلاه سیاه چیست؟

1. تولید محتوای با کیفیت بی عیب و نقص
محتوا همیشه پادشاه بوده است. با این حال، در سال 2021 و پس از آن، تنها محتوای با کیفیت رتبه بالایی خواهد داشت. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی که موتورهای جستجو را نیرو می‌دهند، سال‌ها فرصت داشته‌اند تا تفاوت بین محتوای با کیفیت پایین و با کیفیت را بدون دخالت انسان بیاموزند. فریب دادن یک الگوریتم موتور جستجو در سال 2021 آسان نیست.

در گذشته، رتبه‌بندی محتوای بی‌کیفیت با پر کردن کلمات کلیدی و خرید مقادیر انبوه بک لینک‌هایی که در شبکه‌های وبلاگ اسپم منتشر می‌شدند آسان بود. امروز، آن ترفندها، حداقل به طور پایدار، کار نمی کنند. شما باید تلاش جدی و واقعی برای رتبه بندی محتوای خود در موتورهای جستجو انجام دهید. محتوای شما باید مرتبط و دارای زمینه باشد. کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو با ایجاد محتوای با کیفیت بالا شروع می شود.

موتورهای جستجو محتوای با کیفیت را در نظر می گیرند؟
همه درباره «محتوای با کیفیت بالا» صحبت می‌کنند، اما این واقعاً به چه معناست؟ برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، یک مقاله 5000 کلمه ای که 30 زاویه مختلف را در مورد یک موضوع مشخص می کند، به طور خودکار با کیفیت بالا در نظر گرفته نمی شود. عوامل متعددی وجود دارد که تعیین می کند موتورهای جستجو چگونه کیفیت محتوا را درک می کنند.

موتورهای جستجو به دنبال این سیگنال‌ها می‌گردند تا تشخیص دهند که آیا محتوایی با کیفیت است یا خیر:

طول مقاله. مردم دقیقاً در مورد طولانی بودن مقالات توافق ندارند، اما هیچ بحثی در مورد این واقعیت وجود ندارد که محتوای طولانی در محدوده بیش از 1500 کلمه نسبت به محتوای کوتاه رتبه بالاتری دارد.
در حالت ایده‌آل، محتوای شما باید طولانی باشد، اما فقط به اندازه‌ای طولانی باشد که به عمق موضوع شما بپردازد. اگر فقط برای افزایش تعداد کلمات خود فضا را پر می کنید، محتوای شما خیلی طولانی است.

موضوع مقاله موتورهای جستجو تفاوت بین محتوایی را می دانند که موضوعی را در سطح یا عمیق بررسی می کند. به عنوان مثال، فرض کنید یک مقاله آموزنده می نویسید و توضیح می دهد که سازندگان فندک هایی را با رنگ های روشن با فهرستی از تمام رنگ ها و سایه هایی که دیده اید تولید می کنند. این مقاله به اندازه مقاله ای که در مورد روانشناسی رنگ ها بحث می کند، اینکه چرا مردم به سمت رنگ های روشن جذب می شوند و چرا رنگ های روشن یک استراتژی بازاریابی فوق العاده هستند، رتبه بالایی نخواهد داشت.
چگالی کلمه کلیدی چگالی کلمات کلیدی تعداد دفعاتی است که کلمات کلیدی/عبارات در یک مقاله ظاهر می شوند. اگر هدف شما رتبه بندی برای یک عبارت جستجو مانند “بهترین نکات بازاریابی دیجیتال” است، می خواهید این عبارت را چندین بار در مقاله خود تکرار کنید. با این حال، شما نمی خواهید مقاله خود را با نمونه های زیادی از یک عبارت پر کنید.
کارشناسان سئو پیشنهاد می کنند برای هر 200 کلمه محتوا یک بار از یک عبارت کلیدی هدف استفاده کنید. اگر بخواهید محتوای شما از نظر گرامری صحیح، روان و به خوبی نوشته شود، گاهی اوقات این امکان پذیر نیست. به عنوان مثال، پس از استفاده از عبارت هدف خود، ممکن است لازم باشد جمله بعدی را با عبارت خود (یا بخشی از آن) شروع کنید تا از نوشتن یک جمله مبهم اجتناب کنید. تا زمانی که در مورد چیزی که پر کردن کلمات کلیدی در نظر گرفته می شود زیاده روی نکنید، این باید خوب باشد.

محدود کردن چگالی کلمات کلیدی با استفاده از کلمات کلیدی و مترادف های LSI آسان تر است تا اطمینان حاصل شود که عبارات متنوعی در مقاله خود دارید. فقط مطمئن شوید که در هیچ یک از عباراتی که استفاده می کنید زیاده روی نکنید.

پیوندها و متن لنگر. کیفیت لینک های شما مهم است. موتورهای جستجو می دانند چه زمانی محتوا پر از لینک هایی است که منجر به سایت های اسپم می شود. شما همیشه می خواهید به وب سایت های معتبر بیش از سایت های با کیفیت پایین پیوند دهید. انکر تکست شما همچنین باید با محتوای صفحه در حال پیوند مرتبط باشد. با این حال، باید از استفاده از متن لنگر دقیقا مطابقت خودداری کنید. موتورهای جستجو مقادیر زیادی از متن لنگر دقیقا مطابقت را به عنوان نشانه ای از دستکاری می بینند، زیرا این یک تاکتیک محبوب کلاه سیاه سال ها قبل بود.
در عوض، سعی کنید از 3 تا 7 کلمه استفاده کنید که نوعی عمل یا احساس را نشان می دهد. به عنوان مثال، به جای پیوند کلمات “بهترین استراتژی بازاریابی”، کلمات را پیوند دهید، “لینک سازی نتایج فوق العاده ای برای کسب و کارها به ارمغان می آورد.” همچنان می‌توانید «بهترین استراتژی بازاریابی» را بخشی از جمله کنید، اما آن را بخشی از متن لنگر خود قرار ندهید.

ایجاد محتوای با کیفیت بالا با چگالی کلمات کلیدی مناسب و متن لنگر متنوع، بهترین استراتژی سئو کلاه سفید است.

2. بازاریابی محتوا برون سپاری

بازاریابی محتوا راهی فوق العاده برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا از ناشران هدف در محتوایی است که ایجاد می کنید. با بازاریابی محتوا، شما همیشه بر نحوه ارائه و پیوند بک لینک های خود و مکان انتشار آنها کنترل دارید.

بازاریابی محتوای برون سپاری راهی برای واگذاری نوشتن و انتشار محتوا به شرکت دیگری است. شما همچنان در نحوه ایجاد محتوای خود نقشی دارید و نتیجه نهایی را قبل از انتشار تأیید خواهید کرد. با این حال، شما مجبور نخواهید بود کار را انجام دهید.

بازاریابی محتوا برون سپاری بسیار موثر است
بازاریابی محتوا زمانی موثرتر است که بتوانید محتوا را سریع، منظم و در حجم زیاد ایجاد کنید. این عالی به نظر می رسد، اما بیشتر صاحبان مشاغل و کارآفرینان وقت کافی برای تولید محتوا به طور منظم ندارند. حتی نوشتن یک محتوا در هفته برای اکثر مردم بسیار زیاد است.

پاسخ این است که بازاریابی محتوای خود را برون سپاری کنید. بازاریابی محتوای برون سپاری به شما این امکان را می دهد که هر مقدار محتوایی را که می خواهید تولید کنید، مشروط بر اینکه بودجه لازم برای پرداخت خدمات را داشته باشید.

بازاریابی برون سپاری شهرت مثبتی به دست آورده است
اگر چیزهای بدی در مورد برون سپاری شنیده اید، این یک مدل قدیمی و قدیمی است. امروزه می توانید بازاریابی محتوا را بدون از دست دادن کیفیت برون سپاری کنید. در واقع، با داشتن محتوای نویسان مناسب، می توانید با دسترسی به نویسندگان با تجربه، با استعداد و حرفه ای، کیفیت محتوای خود را افزایش دهید.

بازاریابی محتوای برون سپاری به روش های زیر به سئو کمک می کند:

در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند که می تواند برای جنبه های دیگر استراتژی سئوی شما صرف شود
به شما امکان می دهد در صورت انتخاب برای انتشار محتوا بر اساس یک برنامه، محتوای کافی برای تغذیه قطره ای انتشارات خود داشته باشید
به شما امکان دسترسی به نویسندگان محتوای حرفه ای با تجربه گسترده در نوشتن برای کسب و کارها را می دهد
هنگامی که از طریق چندین شرکت مختلف برون سپاری می کنید، می توانید با محتوای خود به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید
هنگامی که یک شرکت بازاریابی معتبر و حرفه ای را استخدام می کنید، تقریباً هیچ تفاوتی بین برون سپاری محتوای SEO و محتوای ایجاد شده توسط تیم نویسندگی خودتان وجود ندارد.

6 نکته برای برون سپاری بازاریابی محتوای خود
برای دریافت محتوای با کیفیتی که انتظار دارید و شایسته آن هستید، این نکات را در نظر بگیرید:

1. نمونه های محتوای قبلی تولید شده توسط نویسندگان شرکت بازاریابی را تأیید کنید
همیشه بخواهید نمونه هایی را از تیم نویسندگی ببینید. اطمینان حاصل کنید که نویسندگانی که برای ایجاد محتوای خود استخدام می کنید، اشتباهات بی شماری را مرتکب نمی شوند که باید قبل از انتشار آنها را اصلاح کنید. در حالت ایده آل، نویسندگان محتوای شما باید ویرایشگر خود را داشته باشند تا اشتباهات کوچک را تشخیص دهند.

2. بودجه خود را ایجاد کنید و به آن پایبند باشید
کسانی که نتایج بزرگی از بازاریابی محتوا برای سئو کسب می کنند، عموماً بودجه زیادی به طور خاص برای بازاریابی محتوا در نظر گرفته اند.

یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که تنها در دو سال، هزینه بازاریابی محتوا 73٪ افزایش یافته است. بسیاری از پاسخ دهندگان گزارش دادند که 18 درصد از کل بودجه بازاریابی خود را به بازاریابی محتوا اختصاص داده اند.

این مطالعه همچنین نشان داد که 59٪ از پاسخ دهندگان از نداشتن بینش عملی یا روش های ردیابی قابل اعتماد برای تعیین اثربخشی استراتژی بازاریابی محتوای خود ناامید شده بودند. این موضوع نکته بعدی را مطرح می کند.

3. با شرکتی کار کنید که به شما بینش عملی بدهد
همه شرکت های بازاریابی محتوا به شما امکان دسترسی به بینش لازم برای بهبود استراتژی خود را نمی دهند. برخی از شرکت ها ممکن است ندانند که چگونه آن داده ها را بدست آورند یا تجزیه و تحلیل کنند. دیگران ممکن است از شما بخواهند که برای دسترسی به داده ها حق بیمه بپردازید.

یک آژانس بازاریابی قابل اعتماد فقط داده های خام را به شما نمی دهد و به شما می گوید معنی آن را بفهمید. آنها پیشرفت شما را از نزدیک دنبال می کنند و به طور منظم با شما ارتباط برقرار می کنند تا مطمئن شوند که در کجا ایستاده اید. هر قسمت از محتوا ردیابی و اندازه گیری می شود.

هنگامی که با یک شرکت بازاریابی محتوا با خدمات کامل، مانند SEO.co کار می کنید، یک متخصص سیستمی را برای ردیابی ترافیکی که از هر قسمت از محتوای منتشر شده می آید و ارزیابی رتبه آن در موتورهای جستجو برای شما تنظیم می کند. با ردیابی دقیق، دقیقاً می دانید که هر قطعه از محتوا چگونه عمل می کند.

همچنین جلسات منظمی برای بحث در مورد نتایج فعلی خود خواهید داشت تا در صورت لزوم بتوانید استراتژی خود را تغییر دهید.

4. یک راهنمای برای نویسندگان ایجاد کنید تا برند شما را منعکس کند
نویسندگانی که وظیفه نوشتن محتوای شما را دارند با نام تجاری شما آشنا نیستند. ایجاد یک راهنمای سبک برای نویسندگان خود مفید است تا مطمئن شوید محتوایی که تولید می کنند نشان دهنده برند شما است.

یک راهنمای سبک می تواند شامل درخواست هایی مانند:

اگر مکمل می فروشید، ممکن است لازم باشد از نویسندگان بخواهید که هیچ ادعایی در مورد درمان نداشته باشند و فقط از اصطلاحاتی مانند “خواص درمانی” به جای “خواص درمانی” استفاده کنند.
صنعت شما ممکن است شما را از استفاده از عبارات خاص منع کند و نویسندگان شما باید در مورد این نیاز بدانند.
اگر محتوای شما در وب سایت شرکت شما منتشر می شود، راهنمای نحوه قالب بندی محتوا را قرار دهید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید پاراگراف ها حاوی 5 جمله یا کمتر باشند یا عناوین آنها به عنوان سؤال بیان شود.
اگر سبک خاصی ندارید که دوست دارید نویسندگانتان از آن استفاده کنند، اشکالی ندارد. شما می توانید محتوا را هنگام انتشار در سایت خود قالب بندی کنید.

5. قبل از نوشتن محتوا، نیاز به تایید طرح ها داشته باشید
اغلب اوقات، نویسندگان پس از بررسی وب سایت و اطلاعات شرکت شما، دید محکمی از شرکت شما خواهند داشت. با این حال، همیشه نقاط سوء ارتباط یا سوء تفاهم وجود خواهد داشت.

ابتدا به زمین‌ها نیاز دارید. شما هرگز نمی دانید که اگر نویسنده ای کسب و کار یا صنعت شما را به طور کامل درک نکند، چه نوع مقاله ای می تواند ایجاد کند. این می تواند در هر صنعتی اتفاق بیفتد، اما برای صنایع فنی یا پیچیده، ابتدا قرار گرفتن در زمین ها ضروری است.

الزام نویسندگان به ارائه ایده های محتوا به شما کمک می کند تا محتوای خود را در موضوع نگه دارید و شما را از رفت و آمدهای غیر ضروری یا نیاز به درخواست از نویسنده برای بازنویسی کامل مقاله نجات می دهد. حتی اگر اکثر قراردادها امکان بازنویسی را در صورت عدم رضایت شما فراهم می کنند، نویسندگان اگر مجبور به بازنویسی مکرر مقاله شوند، ناامید خواهند شد.

6. یک ویرایشگر داخلی برای بررسی محتوای ارسالی استخدام کنید
نویسنده محتوای شما احتمالاً از یک ویرایشگر می خواهد که محتوا را قبل از ارسال آن به شما بررسی کند. با این حال، شما همچنین می‌خواهید که یک ویرایشگر داخلی محتوا را بررسی کند، ترجیحاً قبل از اینکه آن را به شما منتقل کند.

داشتن یک ویرایشگر برای بررسی محتوا، شما را تا زمانی که کاملا ضروری باشد، از رفت و آمد دور نگه می دارد. اگر ویراستار شما نکاتی را پیدا کند که باید تغییر کنند، می‌توانند آن درخواست‌ها را از نویسنده ارائه کنند. هنگامی که محتوا قابل ارائه است و ویرایشگر شما معتقد است که نشان دهنده برند شما است، می توانید محتوا را برای تایید نهایی بررسی کنید.

اگر قبلاً بازاریابی محتوای خود را برون سپاری نکرده اید، با ما در SEO.co تماس بگیرید و آنچه را که نیاز دارید به ما بگویید. ما دوست داریم بازاریابی محتوا را برای شما آسانتر کنیم.

3. محتوای اول موبایل
ایجاد محتوای اول موبایل اکنون برای سئو ضروری است. شما نمی توانید وب سایتی ایجاد کنید که سازگار با موبایل نباشد و انتظار داشته باشید که صفحات وب خود را در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید.

گوگل یک فهرست اول موبایل را ارائه کرد که رتبه بندی صفحات وب را که سازگار با موبایل هستند در اولویت قرار می دهد. این بدان معناست که وجود عناصر سازگار با موبایل در یک صفحه وب اکنون نقش بزرگی در رتبه بندی بازی می کند.

اگرچه موتورهای جستجوی دیگری وجود دارند، اما گوگل بیشترین سهم بازار را دارد و وب سایت شما باید توسط گوگل سازگار با موبایل در نظر گرفته شود.

گوگل یک وب سایت را در صورت داشتن معیارهای زیر به عنوان یک وب سایت مناسب برای موبایل می بیند:

بدون فلش (به عنوان یک نکته جانبی، Flash رسماً بازنشسته شده است و دیگر پشتیبانی نمی شود. Adobe توصیه می کند که همه برای اهداف امنیتی، Flash را از رایانه و دستگاه خود حذف کنند).
هیچ نرم افزار یا اسکریپتی که فقط روی برخی دستگاه ها اجرا می شود وجود ندارد. هر نرم افزاری باید برای همه دستگاه های تلفن همراه مشترک باشد.
متن باید بدون نیاز به بزرگنمایی کاربر قابل خواندن باشد.
عناصر قابل کلیک، مانند پیوندهای متنی و پیوندهای تصویری، به اندازه کافی از هم فاصله دارند که کاربر تلفن همراه می تواند بدون ضربه زدن به عنصر اشتباه، روی هر پیوند ضربه بزند.
برای اینکه ببینید آیا گوگل صفحات وب شما را سازگار با موبایل می داند یا خیر، صفحات وب خود را اینجا تست کنید.

اگر سایت شما به کمک نیاز دارد، با یک شرکت سئو حرفه ای برای انجام ممیزی سئوی موبایل و ایجاد تغییرات مورد نیاز تماس بگیرید.

4. بهینه سازی لیست های کسب و کار محلی شما
لیست مشاغل محلی در سال 2021 و پس از آن ضروری است. هنگامی که یک کاربر محلی در گوگل برای محصول یا خدماتی که شما می فروشید جستجو می کند، اگر لیست خود را به درستی بهینه کرده باشید، معمولاً فهرست کسب و کار شما در نتایج به دست می آید.

اگر فهرست کسب و کار شما به نتیجه نمی رسد، فهرست شما یا بهینه نشده است یا ممکن است رقابت شدیدی داشته باشید. تشخیص در ظاهر دشوار است، اما یک آژانس بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا همه چیز را بفهمید.

5. اولویت بندی تجربه کاربری (UX)
تجربه کاربری (UX) یک استراتژی غیرمستقیم سئو است. از نظر فنی، این بازی برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است. با این حال، موتورهای جستجو می دانند که آیا وب سایت شما برای بازدیدکنندگان شما بهینه شده است یا خیر. این چیزی است که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند.

اگر وب سایت شما یک تجربه کاربری بدیهی ارائه می دهد، می توانید انتظارات زیر را داشته باشید:

صفحات وب شما احتمالاً ممکن است از فهرست خارج شوند
رتبه بندی صفحه وب شما ممکن است کاهش یابد
شما ممکن است رتبه های بالای جستجوی خود را حفظ کنید، اما زمانی که افراد وارد سایت شما می شوند، به سرعت بالا می روند
وقتی سخت در سئو کار می کنید، آخرین چیزی که نیاز دارید UX بد است تا مشتریان بالقوه خود را دور کنید. تجربه کاربری خود را اولویت بندی کنید تا اطمینان حاصل شود که هم بازدیدکنندگان و هم موتورهای جستجو می دانند سایت شما مفید است. این یکی از دلایل بسیاری است، ما در واقع ممیزی UX را پیشنهاد می کنیم.

6. با استفاده از ابزارهای پولی بر روی تحقیقات کلمات کلیدی سطح بالا تمرکز کنید
بسیاری از بازاریابان دیجیتال جدید متوجه نیستند که ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی آنها چیزی نیست که حرفه ای ها استفاده می کنند. اگر از یک ابزار تحقیق کلیدواژه رایگان استفاده می‌کنید، احتمالاً نتایج دقیقی تولید نمی‌کند.

اکثر نتایج داده‌های کلیدواژه حدسی هستند
ابزارهای رایگان به شما نتایج تخمینی می‌دهند، اما بر اساس جستجوهای واقعی نیست. با این حال، زمانی بود که همه به داده های جستجوی گوگل دسترسی داشتند و این معدن طلایی برای سئو بود.

در سال 2011، گوگل شروع به رمزگذاری جستجوهای کاربران وارد شده کرد. جستجوهای رمزگذاری شده عبارات جستجو را به نرم افزارهای تجزیه و تحلیل، از جمله YouTube Analytics و Google Analytics منتقل نمی کنند. در ابتدا همه تحت تأثیر قرار نمی گرفتند. با این حال، از سال 2017، هیچ عبارت جستجویی به هیچ وجه به نرم افزار تجزیه و تحلیل منتقل نمی شود.

اگر شما یکی از آگهی دهندگان خوش شانسی هستید که آستانه اعلام نشده گوگل برای هزینه ماهانه را برآورده می کنید، می توانید از برنامه ریز کلمات کلیدی برای انجام تحقیقات نسبتاً دقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. با این حال، هنوز به اندازه داده های گذشته دقیق نیست.

حتی اگر گوگل دیگر داده‌های جستجوی خود را عمومی نمی‌کند، ابزارهای پولی تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که از دیگران نزدیک‌تر می‌شوند و بینش‌های بیشتری را ارائه می‌دهند که بیشترین ارزش را برای تلاش‌های سئوی شما دارند.

یکی از این ابزارها SEM Rush است. SEM Rush 6 ابزار SEO را برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی و عبارات مناسب برای هدف ارائه می دهد. شما دریافت می کنید:

یک نمای کلی از ارزش تخمینی و رقابت هر کلمه کلیدی
به تمام رتبه بندی های رقیب خود دسترسی داشته باشید
لیستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر در صنعت شما
دسترسی به پایگاه داده با بیش از 20 میلیارد کلمه کلیدی
مقایسه بین پروفایل کلمه کلیدی شما و رقبای شما
راهی برای ردیابی و تجزیه و تحلیل 1000 کلمه کلیدی و ردیابی موقعیت شما در SERP در زمان واقعی
دسترسی به آن کلمات کلیدی فراری که گوگل علامت گذاری می کند “ارائه نشده است”
SEM Rush تنها ابزار تحقیق کلمات کلیدی در بازار نیست، اما سال‌هاست که وجود دارد و شهرت فوق‌العاده‌ای دارد. هر دو حساب رایگان و پولی وجود دارد و شما می توانید حتی از یک حساب رایگان ارزش فوق العاده ای دریافت کنید.

اگر می خواهید نتایج درجه یک را بدون مراجعه به یک شرکت سئو کسب کنید، باید از همان ابزارهایی استفاده کنید که آژانس های بازاریابی استفاده می کنند.

7. برای ایجاد اتصالات سخت کار کنید
یکی از موثرترین هک های سئو در سال 2021، ایجاد ارتباطات واقعی و واقعی با سایر مشاغل و افراد است. در حالی که هرگز ایده خوبی نیست که وارد تبادل لینک با وب سایت های تصادفی شوید، اما زمانی منطقی است که شما واقعاً با شرکت دیگری شریک می شوید.

این یک هک نیست که صدها یا حتی بیست بک لینک برای شما به ارمغان بیاورد. این یک هک است که یک یا دو بک لینک قوی برای شما به ارمغان می آورد که وزن زیادی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، وقتی از شما به عنوان یک شریک قابل اعتماد در سایت شرکت دیگری نام برده می شود، آن بازدیدکنندگان برای کاوش سایت شما کلیک می کنند.

شما ترافیک ارگانیک و مرتبطی دریافت خواهید کرد که علاوه بر ایجاد فروش، به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما فعال و مرتبط است.

8. بک لینک ها را به روش درست بسازید
بهترین هک بک لینک هک است که به زمان و تلاش اضافی نیاز دارد: ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی که طبیعی به نظر برسد زیرا طبیعی است.

در نگاه اول، به نظر نمی رسد که هک باشد. هک قرار است کارها را آسان‌تر و سریع‌تر کند. با این حال، ساختن بک لینک ها به روش صحیح، یک هک برای موفقیت طولانی مدت است و در زمان و هزینه شما در آینده صرفه جویی می کند.

هنگامی که بک لینک ها را به درستی و به طور طبیعی می سازید، زمانی که لینک های شما حذف می شوند یا ناشران مزرعه لینک شما از فهرست خارج می شوند، مجبور نخواهید بود کار خود را دوباره انجام دهید.

نحوه ساخت بک لینک به روش صحیح
ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی و طبیعی کار سختی نیست. فقط برنامه ریزی و تلاش می خواهد.

در اینجا یک نمای کلی از آنچه برای ساختن نوع پروفایل بک لینک لازم است که درازمدت دوام دارد، آورده شده است:

بر ارزش افزودن به اینترنت تمرکز کنید. پیوند دادن صفحات وب شما حتی در سایت های انتشارات برتر یک موفقیت است، اما اگر پیوندهای شما محتوایی را ارائه می دهند که مفید نیستند.
تمرکز اصلی و اولویت اصلی شما در کمپین لینک بیلدینگ باید ارائه ارزش به خوانندگان باشد. این احتمالاً از شما نیاز دارد که محتوای جدیدی برای وب سایت خود بنویسید.

برای ایجاد محتوای سطح بالا و عمیق برای بازدیدکنندگان خود وقت بگذارید. سپس، به دنبال بک لینک برای آن محتوا باشید. اگر نمی‌دانید از کجا ممکن است بک لینک‌ها را قبلاً به دست آورده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از ابزار رایگان بک لینک جستجوگر ما استفاده کنید.

صبر. ایجاد نتایج بلند مدت زمان می برد. صبر لازم است. تکنیک های سئو کلاه سیاه می توانند لینک های منتشر شده را در عرض چند ساعت ارائه دهند، اما لینک سازی کلاه سفید اینگونه نیست.
اگر با یک آژانس سئو برای تولید بک لینک کار می کنید، آن ها وقت خود را صرف می کنند تا هر بک لینک را از طریق همکاری های موجود با ناشران و با استفاده از نویسندگان محتوای درجه یک برای تولید محتوای شما به دست آورند.

پول بدون بودجه مناسب هرگز یک پروفایل بک لینک خوب به دست نخواهید آورد. سئو رایگان نیست. مطمئناً می توانید برخی از بک لینک ها را به صورت رایگان بدست آورید، اما این کار بسیار سخت است. شما به پول نیاز دارید تا یک آژانس سئو را بپردازید تا از اهرم آنها برای ساخت سریعتر پروفایل بک لینک خود استفاده کند.
در حالی که شما برای خود لینک ها پولی نمی پردازید (لینک های پولی توصیه نمی شوند و طبق قوانین موتورهای جستجو غیرقانونی هستند)، باید برای محتوایی که حاوی لینک های شما است، هزینه پرداخت کنید.

صفحات را حذف نکنید یا URL ها را تغییر نام دهید. حذف صفحات و تغییر نام URL ها باعث ایجاد خطای 404 می شود. اگر صفحات مقصد شما از نمایه بک لینک شما با خطای 404 not found مواجه شود، یک ویرایشگر در نهایت متوجه می شود و پیوند شما و احتمالاً کل مقاله شما را حذف می کند.
از تغییر نام و حذف صفحات خودداری کنید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد، در این صورت، حتماً یک تغییر مسیر دائمی 301 ایجاد کنید. از ریدایرکت ها کم استفاده کنید. همچنین، مطمئن شوید که صفحه جدید شما دارای محتوای مشابه یا مشابه قبلی باشد تا بک لینک شما مرتبط باقی بماند.

9. از Schema Markup استفاده کنید

اگرچه نشانه گذاری طرحواره یک ابزار سئو بسیار قدرتمند است، اما از آن استفاده نمی شود. نشانه گذاری طرحواره به موتور جستجو می گوید که اطلاعات اضافی و تکمیلی را در زیر فهرست اصلی در SERP ها نمایش دهد. اطلاعات تکمیلی که نمایش می دهید می تواند هر چیزی باشد، از جمله ساعات کار، تاریخ رویداد، یا لیست کوتاهی از خدماتی که ارائه می کنید.

استفاده از نشانه گذاری طرحواره لزوما به شما در رتبه بندی کمک نمی کند. بلکه هدف آن کمک به کاربران در شناسایی محتوای مفید است. بنابراین، نشانه‌گذاری طرحواره راهی فوق‌العاده برای دریافت کلیک‌های بیشتر از نتایج جستجو است.

نیل پاتل یک مثال عالی از نشانه گذاری طرحواره در عمل همراه با اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پیاده سازی این ابزار سئو نادیده گرفته ارائه می دهد.

10. از لینک های داخلی استفاده کنید
لینک های داخلی همیشه نقش مهمی در سئو داشته اند. آنها برای کمک به کاربران در جهت یابی وب سایت شما مفید هستند، اما پیوندهای داخلی به رتبه بهتر سایت شما کمک می کنند. پیوندهای داخلی همچنین یافتن محتوای اضافی در وب سایت شما را برای فهرست بندی برای خزنده های وب آسان می کند.

هر چه عنکبوت های موتور جستجو بیشتر بتوانند سایت شما را بخزند، محتوای بیشتری ایندکس می شود. پیوندهای داخلی به عنکبوت های موتورهای جستجو مسیر آسانی برای خزیدن وب سایت شما می دهد.

11. از جایی که رقبای شما بک لینک می گیرند، بک لینک بگیرید
این یک هک ساده است. ببینید رقبای شما از کجا بک لینک های خود را دریافت می کنند و سپس بک لینک ها را از همان منبع دنبال کنید.

شما می توانید از ابزار جستجوگر بک لینک ما برای پیدا کردن مکان هایی که رقبای شما لینک دارند استفاده کنید. اگر رقبای شما از نظر بک لینک بسیار جلوتر از شما هستند، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم پروفایل بک لینک خود را بهبود ببخشید.

12. از مدیریت شهرت برای “وای” مشتریان بالقوه استفاده کنید
سئو همه چیز در مورد بهینه سازی صفحات وب شما برای صعود به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. با این حال، این نیز در مورد وادار کردن افراد برای کلیک کردن بر روی صفحات شما است. شما می توانید برای هر کلمه کلیدی که هدف قرار می دهید رتبه اول را داشته باشید، اما اگر کسی کلیک نکند، رتبه شما بی ارزش است.

وقتی به طور فعال یک استراتژی مدیریت شهرت قوی و عمدی را در عموم دنبال می‌کنید، می‌توانید از کنار گذاشتن برند شما توسط افراد جلوگیری کنید و در عین حال ترافیک سایت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر مردم در مورد شرکت یا محصولات شما به صورت آنلاین چیزهای بدی می گویند، آن صفحات وب در SERP ها ظاهر می شوند. وقتی آن صفحات را کنترل نمی‌کنید، نمی‌توانید آن‌ها را حذف یا فهرست‌گشایی کنید.

کاری که می توانید انجام دهید این است که در گفتگوهایی که در انجمن های گفتگو و بررسی وب سایت ها انجام می شود شرکت کنید تا شهرت خود را مدیریت کنید. راهی که شما این کار را انجام می دهید این است که سخت تلاش کنید تا مشکلات همه را به طور عمومی حل کنید.

رسیدگی به شکایات در فضای باز از مشتریان ناراحت بپرسید که چگونه می توانید نگرانی های آنها را حل کنید. بپرسید که آیا مایل به بازپرداخت یا تعویض هستند. بپرسید چگونه می توانید محصول خود را بهتر کنید. واقعاً روشن کنید که به نظرات آنها گوش می دهید و آنها را در نظر می گیرید. سپس، هنگامی که نگرانی شخصی را حل کردید، از او برای ابراز نگرانی خود تشکر کنید و به او اطلاع دهید که اگر نگرانی دیگری داشت دوباره با شما تماس بگیرد.

با انجام همه این‌ها در فضای باز، به مردم نشان می‌دهید که با نگرانی‌ها کنار می‌آیید و برای اطمینان از رضایت مشتریان، تلاش بیشتری می‌کنید. به این ترتیب، هنگامی که آن صفحات در SERP ظاهر می شوند، مشتریانی را که فکر می کنند به آن توجه نمی کنید از دست نخواهید داد.

13. از مشتریان و فروشندگان خود اعتبار پیوند بخواهید
درخواست اعتبار لینک هرگز ضرری ندارد. اگر با مشتری یا فروشنده‌ای کار می‌کنید که برند محبوبی دارد، اعتبار پیوند بخواهید. آنها ممکن است مایل به پیوند به سایت شما باشند تا شراکت یا انجمن تجاری شما را تأیید کنند.

اگر کسب و کاری افت کرد، ناراحت نشوید. گاهی اوقات شرکت ها در مورد سیاست های پیوند خود سختگیر هستند.

14. یک ممیزی رایگان سئو دریافت کنید
اگر می خواهید به جایی خاص برسید، باید موقعیت فعلی خود را بدانید. اگر تا به حال ممیزی SEO نداشته اید، احتمالاً نمی دانید دقیقاً از نظر تلاش های سئو در کجا هستید.

یک ممیزی رایگان سئو دریافت کنید و دریابید که کجا ایستاده اید. اگر یک ممیزی رایگان مشکلاتی را نشان داد، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم این مشکلات را ابتدا با بررسی عمیق در وب‌سایت خود و ایجاد یک برنامه اقدام برای حل مشکلاتی که کشف می‌کنیم برطرف کنید.

با ممیزی سئو، دقیقاً می‌دانید که بک لینک‌های شما در کجا منتشر می‌شوند و آیا مشکلی در جلوگیری از ایندکس شدن مهمترین صفحات وب شما وجود دارد یا خیر.

15. در جمع بندی تخصصی شرکت کنید (یا ایجاد کنید)
پست‌های جمع‌آوری شده متخصص برای سئو عالی هستند زیرا حاوی کلمات کلیدی LSI زیادی هستند، از جمله نام‌های متعدد از یک صنعت خاص و موضوعات فرعی مختلفی را پوشش می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند نفر از افراد کلیدی را برای مصاحبه در مورد یک موضوع خاص انتخاب کنید و سپس یک پست وبلاگی ایجاد کنید که نقطه نظرات یا توصیه های آنها را در مورد موضوع ارائه دهد.

همچنین می‌توانید با استفاده از حقایق، استراتژی‌ها و آمار، یک پست جمع‌بندی تخصصی ایجاد کنید. با این حال، پست‌های حاوی توصیه‌های تخصصی که شخصاً جمع‌آوری کرده‌اید، مؤثرترین خواهند بود.

مردم می خواهند پست های جمع آوری شده متخصص شما را پیوند دهند
علاوه بر عالی بودن برای سئو، پست های گردآوری شده متخصص، طعمه پیوند فوق العاده ای را ایجاد می کنند. نه طعمه‌ای که با حقه‌بازی مرتبط است، بلکه طعمه‌ای که مردم نمی‌توانند در برابر پیوند دادن آن مقاومت کنند، زیرا محتوا آنقدر خوب است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

نیل پاتل، کارشناس بازاریابی، می‌گوید پست‌های جمع‌آوری شده متخصص، ترافیک شما را افزایش می‌دهد و او درست می‌گوید. هنگامی که یک پست وبلاگ جمع‌آوری شده متخصص ایجاد می‌کنید که ارزش واقعی برای مخاطبان شما فراهم می‌کند، وبلاگ‌نویسان دیگر تمایل دارند محتوای شما را به طور طبیعی پیوند دهند.

16. پیوند خود را در امضای حساب های انجمن قرار دهید
قرار دادن پیوند خود در امضای خود در انجمن های گفتگو راهی غیر مستقیم برای تأثیرگذاری بر سئو است. اگر صفحاتی از انجمن گفتگو در موتورهای جستجو نمایه شود، کاربران ممکن است پیوند شما را در امضای شما ببینند و کلیک کنند.

این بهترین روش برای به دست آوردن لینک و ترافیک نیست، اما اگر پیوند شما در امضای انجمن شما نباشد، قطعاً مقداری از ترافیک را از دست خواهید داد.

17. به دنبال فرصت های وبلاگ نویسی مهمان باشید
برخی افراد می گویند وبلاگ نویسی مهمان ارزش دنبال کردن را ندارد، اما همه چیز به نیت شما بستگی دارد. فرصت مناسب وبلاگ نویسی مهمان می تواند بسیار مفید باشد. نکته کلیدی این است که فرصت هایی را دنبال کنید که برای شما و ناشر یک برد-برد باشد. شما نمی خواهید تمام فرصت های پست مهمان را که می توانید پیدا کنید جستجو کنید و سپس شروع به ارسال مقالات برای همه آنها کنید.

وبلاگ نویسی مهمان صرفاً برای دریافت پیوندها یک استراتژی شکست خورده است زیرا اکثر وبلاگ هایی که فرصت های پست مهمان را ارائه می دهند کنترل کیفیت ندارند. محتوای شگفت انگیز شما ممکن است در نهایت با محتوای بسیار ضعیف مخلوط شود.

هنگام پیگیری فرصت های پست مهمان، انتخابی باشید. یک یا دو وبلاگ با کیفیت بالا را پیدا کنید که به مخاطبان شما دسترسی پیدا کند و سعی کنید بدون توجه به اینکه آنها فرصت را تبلیغ می کنند، موقعیت پست مهمان را به دست آورید. به احتمال زیاد، فرصت های با کیفیت بالاتری را از صاحبان وبلاگی که تبلیغ نمی کنند، دریافت خواهید کرد.

18. در وبلاگ های صنعتی با پاسخ های با کیفیت بالا نظر دهید
یکی دیگر از راه‌های افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو، اظهار نظر در وبلاگ‌های صنعتی با پاسخ‌های شگفت‌انگیز است که هدف آن کمک به سایر پوسترها به روش‌های بزرگ است. در اکثر وبلاگ ها، هر بار که نظر می دهید، می توانید نام کاربری خود را به وب سایت خود پیوند دهید.

پیوندهای موجود در نظرات وبلاگ وزن زیادی در موتورهای جستجو ندارند، اما اگر وبلاگ به اندازه کافی بزرگ باشد، کمی کمک خواهد کرد. اگر واقعاً به صنعت خود علاقه دارید، اظهار نظر در وبلاگ ها یک تجربه سرگرم کننده خواهد بود و احتمالاً می توانید مقداری ترافیک و فروش ایجاد کنید.

19. در مورد اینفلوئنسرها و متخصصان محبوب در صنعت خود بنویسید
بازیگران بزرگ صنعت شما چه کسانی هستند؟ به نظر می رسد مقالاتی که متخصصان و تأثیرگذاران برجسته صنعت را در آن به نمایش می گذارند، به صورت آنلاین کمیاب هستند. هر چند وقت یکبار پس از انجام یک خبر ارزشمند، یک مقاله بیوگرافی در مورد کسی پیدا خواهید کرد، اما نادر است.

فهرستی از برترین محرک ها، شیکرها و اینفلوئنسرها در صنعت خود تهیه کنید و برنامه ریزی کنید تا یک مقاله برجسته در مورد هر یک از آنها بنویسید. مردم از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات در مورد این افراد استفاده خواهند کرد، بنابراین مطمئن شوید که تا حد امکان زندگی و مشارکت آنها را پوشش می دهید.

20. وبلاگ و آموزش تصویری عمیق ایجاد کنید

انتشار محتوای ویدیویی با کیفیت بالا راه فوق العاده ای برای رتبه بندی در موتورهای جستجو است. هنر بهینه سازی جستجوی ویدیویی وجود دارد که برای موتورهای جستجوی استاندارد و سایت هایی مانند Bitchute، Vimeo و YouTube اعمال می شود.

تعداد بسیار کمی از مردم به طور فعال ویدیوهای خود را برای جستجو بهینه می کنند. این خیلی بد است زیرا آنها ترافیک بالقوه را از دست می دهند. ویدیوهای بهینه سازی شده مناسب می توانند هم در نتایج جستجوی استاندارد و هم در نتایج زیر برگه «ویدیوها» در موتورهای جستجوی محبوب نمایش داده شوند.

بهترین نوع محتوای ویدیویی برای تولید چیست؟ هر چیزی که جایگاه شما را عمیقاً بررسی می کند و همچنین اطلاعات مفید، جالب یا سرگرم کننده را در اختیار بینندگان قرار می دهد. آموزش های ویدیویی How to محبوب هستند و احتمالا هرگز از مد نمی افتند. همچنین می‌توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که به سؤالات افراد پاسخ می‌دهند یا نکات عیب‌یابی ارائه می‌دهند.

21. نوعی ابزار رایگان ایجاد کنید
مردم عاشق ابزارهای رایگان هستند. مردم عاشق ابزارهای رایگان مبتنی بر وب هستند که عملکردهای مشابه یا مشابه ابزارهای پولی را انجام می دهند. اگر بتوانید یک ابزار رایگان مبتنی بر وب با رابط کاربری جذاب و آسان ایجاد کنید، احتمالاً وب سایت شما در سراسر اینترنت پیوند داده می شود.

ابتدا به تمام ابزارهایی فکر کنید که افراد ممکن است در صنعت شما مفید باشند که می توانند در یک وب سایت ساخته شوند. با یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار تماس بگیرید تا بفهمید که آیا ایده شما واقع‌بینانه است و اگر چنین است، توسعه آن چقدر هزینه دارد.

اگر ایده ابزار شما واقعا خوب است، ارزش سرمایه گذاری را دارد. با این حال، اگر تنها چیزی که می خواهید ارائه دهید یک ماشین حساب ساده است، می توانید اسکریپت های رایگانی که قبلا نوشته شده اند را بیابید که ممکن است بتوانید خودتان آن ها را پیاده سازی کنید.

22. پیشنهاد نوشتن محتوا برای سایت هایی که نیاز به تقویت دارند
احتمالاً متوجه شده‌اید که برخی از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها پر از محتوای پایین‌تر هستند. چه اشتباهات املایی و دستوری باشد و چه کپی های نامتعارف، موقعیت خوبی برای صاحب وب سایت نیست.

وقتی محتوای ضعیفی در سایت‌هایی پیدا کردید که به نظر می‌رسد خوانندگان یا پایگاه مشتری مناسبی دارند، پیشنهاد کنید محتوای باکیفیت برای مالک بنویسید. در ازای آن، بپرسید که آیا می توانید پیوندی به وب سایت خود در محتوایی که می نویسید اضافه کنید. اگر این تمام چیزی است که می‌خواهید و صاحب وب‌سایت می‌داند که به کمک نیاز دارد، کار تمام شده است.

23. از کلمات کلیدی و مترادف های LSI در محتوای خود استفاده کنید
کلمات کلیدی نمایه سازی معنایی پنهان (LSI) کلمات کلیدی هستند که با موضوع اصلی شما مرتبط هستند. به عنوان مثال، کلمات کلیدی LSI برای وب سایت یک سرآشپز شامل کلماتی مانند ماهیتابه، آرد، شکر، کره، تایمر آشپزخانه و دماسنج است.

از نظر فنی، مترادف ها کلمات کلیدی LSI هستند. با این حال، هر دو باید به طور جداگانه در هنگام برنامه ریزی محتوا در نظر گرفته شوند تا اطمینان حاصل شود که از آنها به درستی استفاده می شود. آموزش استفاده خودکار از مترادف ها کمی سخت تر است.

ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه مترادف های مهم را پوشش می دهید این است که سه کلمه اصلی را که مترادف های مشترک دارند شناسایی کنید. به عنوان مثال، کلمات “خودرو” و “خودرو” قابل تعویض هستند. به طور مشابه، هنگام نوشتن در مورد حرفه پزشکی، از اصطلاحات «پزشک»، «پزشک» و «حرفه‌ای پزشکی» به جای یکدیگر در سراسر مقاله استفاده کنید.

اکنون موتورهای جستجو با مجموعه‌ای از مترادف‌ها به‌گونه‌ای برخورد می‌کنند که انگار همان کلمه هستند. به عنوان مثال، عبارات پزشک و پزشک قبلاً در گوگل برنامه ریزی شده اند تا در جستجوها بدون توجه به اینکه کدام کلمه واقعاً تایپ شده است، ظاهر شوند.

در برخی از مشاغل، مانند حقوق، استفاده از اصطلاحات به جای یکدیگر می تواند مشکل ساز باشد. برای مثال، اگرچه اصطلاحات «وکیل» و «وکیل» به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما در واقع متفاوت هستند. تفاوت برای مشتریان مهم است، اما موتورهای جستجو برای تطبیق این نکته مهم برنامه ریزی نشده اند. با این حال، قدرت LSI بسیار بزرگ است، هم وکیل و هم وکلا از استفاده از هر دو اصطلاح در نسخه خود سود خواهند برد.

استفاده از مترادف ها و کلمات کلیدی LSI در کپی خود به موتورهای جستجو سرنخ های بیشتری در مورد زمینه محتوا و ارتباط هر صفحه می دهد. در حالی که نمی خواهید زیاده روی کنید، راهی برای استفاده از کلمات مختلف به طور طبیعی در کپی خود پیدا کنید.

24. یک کانال یوتیوب ایجاد کنید
یوتیوب یک موتور جستجوی قدرتمند است. محتوای بازگردانده شده به طور اتفاقی تمام محتوای ویدیویی است نه کپی و تصاویر. هنگامی که یک کانال YouTube دارید، می توانید عناوین، برچسب ها و توضیحات ویدیوهای خود را برای کاربران YouTube بهینه کنید. به علاوه، می‌توانید به وب‌سایت خود پیوند بزنید، که به سئوی سایت شما کمک می‌کند.

ویدئوهای یوتیوب همچنین در موتورهای جستجوی سنتی مانند گوگل، بینگ و یاهو در نتایج جستجو قرار می گیرند. داشتن یک کانال YouTube شانس شما را برای دیده شدن در موتورهای جستجو در دو مکان افزایش می دهد – SERP های استاندارد و نتایج زیر تب ویدیو.

25. لینک های شکسته را پیدا کنید، سپس پیشنهاد دهید لینک را با محتوای خود جایگزین کنید
این تکنیک خسته کننده، زمان بر است و ممکن است بن بست ایجاد کند. با این حال، زمانی که مطابقت مناسب را پیدا کنید، می توانید با یک بک لینک بسیار ارزشمند روبرو شوید.

روش کار این تکنیک نسبتاً ساده است. ابتدا، صفحات وب را جستجو می‌کنید که به محتوای صنعت شما پیوند می‌دهند، جایی که آن پیوندها اکنون خطاهای 404 را نشان می‌دهند. سپس، محتوایی مشابه آنچه که پیوند ارائه می‌کرد، ایجاد می‌کنید، آن را در وب‌سایت خود منتشر می‌کنید و با مالک وب‌سایت تماس می‌گیرید تا ببینید آیا پیوند شکسته را با پیوند جدید شما جایگزین می‌کند یا خیر.

اگر کاملاً مشخص نیست که محتوای 404 قبلاً چه بوده است، صفحه را در archive.org جستجو کنید تا نسخه ذخیره شده را مشاهده کنید. اگر نسخه کش وجود ندارد، تمام تلاش خود را بکنید تا محتوایی بسازید که جایگزین آن باشد.

برای اینکه این تکنیک کار کند، واقعاً باید در مورد ناشرانی که دنبال می‌کنید گزینش کنید. بسیاری از ناشران ایمیل های خود را نمی خوانند و برخی فقط درخواست شما را نادیده می گیرند. شما باید ناشران را هدف قرار دهید که ایمیل های آنها را می خوانند و علاقه فعالی به به روز نگه داشتن وبلاگ خود دارند.

به یاد داشته باشید، خطای 404 می تواند به یک وب سایت آسیب برساند. بیان این نکته (به آرامی) به شما کمک می کند پیوندهای مورد نظر خود را دریافت کنید.

26. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید
اگرچه گوگل شروع به کاهش شدید قدرت رتبه بندی پست های انجمن گفتگو کرده است، انجمن ها یکی از بهترین راه ها برای دریافت محتوای تولید شده توسط کاربر هستند. محتوای تولید شده توسط کاربر عالی است زیرا به موتورهای جستجو می گوید سایت شما فعال است و محتوای تازه همیشه منتشر می شود.

کسب رتبه بالا فقط با داشتن یک انجمن گفتگو، واقع بینانه نیست. با این حال، داشتن آن جریان مداوم محتوای تازه به شما کمک می کند در چشم موتورهای جستجو مرتبط بمانید.

27. محتوایی ایجاد کنید که می توانید در صفحات ویکی پدیا پیوند دهید
آیا به اندازه کافی شجاع هستید که وب سایت خود را در ویکی پدیا پیوند دهید؟ سخت است، اما غیرممکن نیست.

مگر اینکه وب سایت شما به معنای واقعی کلمه پر از محتوای صنعت متخصص باشد، احتمال اینکه پیوند شما به عنوان یک لینک خارجی باقی بماند بسیار کم است. به همین ترتیب، شانس باقی ماندن پیوند شما به عنوان منبع بسیار کم است، مگر اینکه سایت شما مانند یک منبع معتبر در صنعت شما به نظر برسد.

ترفند به دست آوردن پیوندهای ویکی پدیا، ایجاد محتوا با قصد افزودن پیوند به ویکی پدیا است. به این ترتیب، شما می توانید تمام الزامات آنها را برآورده کنید و بسیاری از حقایق، داده ها و آمار قابل استناد، قابل توجه را در خود جای دهید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که هیچ یک از پیوندهای شما باقی بماند، زیرا حتی ویراستاران ویکی‌پدیا در مورد اینکه کدام پیوندها باید باقی بمانند یا حذف شوند اختلاف نظر دارند. این قطعا یک چالش است، اما اگر بتوانید چند لینک را به دست آورید، ارزش تلاش را دارد.

28. اهرم امور جاری
موضوعات روز و اخبار جهان موضوعات فوق العاده ای برای سئو می سازد. می‌توانید برای وبلاگ خود مقاله‌هایی درباره رویدادهای جاری بنویسید یا برای ناشران دیگر برای دریافت بک لینک بنویسید. هر دو استراتژی موثر هستند و به صفحات شما در افزایش SERP کمک می کنند.

ممکن است بخواهید از سیاست و مذهب دوری کنید، یعنی، مگر اینکه وبلاگ شما از قبل بحث برانگیز باشد یا به هر یک از موضوعات تمایل داشته باشد.

29. ناوبری خود را کامل کنید

با بازگشت به تجربه کاربر، ناوبری مهم است. موتورهای جستجو می توانند تشخیص دهند که مسیریابی شما کاربرپسند است یا خیر. در غیر این صورت، سایت شما ممکن است در SERP ها سرکوب شود.

تکمیل ناوبری شما یک امر ضروری است و سخت نیست. این چیزی است که می توانید انجام دهید:

تعداد لینک ها را به حداقل برسانید
هر تعداد پیوند را در زیر تعداد کمی از زیر منوهای کشویی یا پروازی متراکم کنید
برچسب‌های ناوبری را انتخاب کنید که کوتاه و قابل تشخیص باشند
از استفاده از اصطلاحات تخصصی برای برچسب های ناوبری خودداری کنید
از استفاده از گرادیان خودداری کنید و به رنگ های ثابت بچسبید
مطمئن شوید که منوی پیمایش شما در همه مرورگرها و در همه دستگاه‌ها کار می‌کند
به منوی CSS بچسبید و از اسکریپت‌های منوی فانتزی که ساعت‌ها طول می‌کشد تا برنامه‌نویسی یاد بگیرید، خودداری کنید
با ناوبری تمیز و آسان، موتورهای جستجو متوجه خواهند شد که تجربه کاربری شما روان است.

30. در مورد پیوندهای خارجی خود گزینشگر باشید
آیا می دانستید که لینک دادن به سایت های با کیفیت پایین می تواند به رتبه وب سایت شما آسیب برساند؟

هنگامی که برای پشتیبانی از ادعاهای خود یا نقل قول به سایت های دیگر پیوند می دهید، مطمئن شوید که فقط به سایت های معتبر پیوند می دهید. تعریف “سایت معتبر” ذهنی است، اما به طور کلی، یک سایت معتبر یک وب سایت با محتوای با کیفیت، شهرت خوب و عاری از هرزنامه است.

نکته دیگر این است که از تگ nofollow استفاده کنید تا به موتورهای جستجو بگویید که «آب پیوند» را به وب‌سایتی که لینک کرده‌اید ارسال نکنند.

31. راهی برای پیشی گرفتن از رقبای خود بیابید
بهترین راه برای پیشی گرفتن از رقبای خود این است که به دنبال تمام عیوبی باشید که می توانید پیدا کنید و سپس آن ایرادات را در وب سایت و در کمپین سئوی خود برطرف کنید. سپس، یک قدم جلوتر بروید و آنچه را که رقبای شما از دست داده اند تجزیه و تحلیل کنید و سپس آن شکاف های محتوایی را پر کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید که شما یک وب سایت را راه اندازی می کنید که برای آموزش مردم در مورد امنیت سایبری طراحی شده است. واضح است که با توجه به موضوع، شما رقبای زیادی خواهید داشت. وقتی به اکثر وب سایت های امنیت سایبری نگاه می کنید، اکثر آنها رویدادهای جاری مربوط به امنیت سایبری را پوشش می دهند و تا حد امکان حملات سایبری را مستند می کنند.

چیزی که احتمالاً در هیچ یک از سایت های رقیب خود پیدا نخواهید کرد یک پایگاه داده قابل جستجو مبتنی بر وب است که هر نقض در تاریخچه ثبت شده را با جزئیات بسیار زیادی در مورد هر نقض فهرست می کند.

مقالات وبلاگی که در مورد نقض ها بحث می کنند عالی هستند، اما یک پایگاه داده قابل جستجو که نتایج فوری را با استفاده از AJAX ارائه می دهد حتی بهتر است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *