مزایای شغل سئو

مزایای شغل سئو نسبت به سایر مشاغل چیست ؟  آنچه یک سئو کار را مستعد پیشرفت میکند چیست ؟ چرا سئو کار شویم ؟

1. یک سئوکار میتواند کسب و کار خود را توسعه دهد

این مزیت شماره یک متخصص سئو بودن است. وقتی در نحوه جذب ترافیک ارگانیک مهارت داشته باشید، می توانید کسب و کار خود را از داخل توسعه دهید – بدون نیاز به خدمات خارجی یا مشاوران گران قیمت. این باعث صرفه جویی در پول می شود، کنترل را افزایش می دهد و سرنوشت شما را در دستان خود قرار می دهد.

2. شما می توانید از مهارت های SEO خود کسب درآمد کنید

مهارت های سئو شما منحصراً برای کسب و کار شما محفوظ نیست. اگر در مورد نحوه استفاده از دانش خود باهوش هستید، می توانید از روش های دیگر از مهارت های جدید خود کسب درآمد کنید. این ممکن است شامل مشاوره با سایر مشاغل، به دست آوردن چند مشتری SEO در کنار، یا حتی توسعه و فروش محتوای خدمات معتبر SEO و منابع آموزشی باشد.

3. می توانید کسب و کارهای جانبی موفقی راه اندازی کنید

نکته مهم در مورد متخصص سئو این است که شما به طور ناگهانی مهارت راه اندازی یک کسب و کار در هر صنعتی را دارید و از موفقیت سریع لذت می برید. خواه یک برند محصولات فیزیکی، یک سرویس B2B، یک رستوران یا یک شلوغی تصادفی باشد، شما ابزارهای لازم برای ایجاد یک وب سایت و ساخت آن را از پایه دارید.

4. شما می توانید وب سایت ها را ورق بزنید

همه با ورق زدن خانه آشنا هستند، اما آیا از ورق زدن وب سایت آگاه هستید؟ این همان مفهوم اساسی است. شما وب سایتی را انتخاب می کنید که عملکرد ضعیفی دارد، سئو را بهبود می بخشید و ترافیک بیشتری ایجاد می کنید و سپس وب سایت را با قیمتی بالاتر از آنچه که پرداخت کرده اید می فروشید. برای یک متخصص سئو با دانش دست اول در مورد نحوه ایجاد ترافیک ارگانیک، به دست آوردن دامنه ها و بازگرداندن وب سایت ها راهی عالی برای کسب درآمد اضافی است.

5. شما می توانید سرنخ ها را بفروشید

برای ایجاد درآمد اضافی لازم نیست یک دسته از مشاغل جانبی را اداره کنید. گزینه دیگر این است که وب سایت های تولید سرنخ ایجاد کنید و سپس این سرنخ ها را به مشاغل واجد شرایط در صنعت منتقل کنید. به عنوان مثال، می توانید یک وب سایت بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید که در آن سرنخ های صاحبان مشاغل کوچک را جمع آوری کنید. اما به جای اینکه خودتان به این سرنخ ها دسترسی پیدا کنید، آنها را به یک شرکت بازاریابی واجد شرایط دیگر منتقل می کنید. وب سایت فقط آهنربا است – سرنخ ها محصولی هستند که می فروشید.

6. شما می توانید یک متخصص سئو تمام وقت شوید

در نهایت، اگر تصمیم دارید که عاشق سئو هستید و علاقه زیادی به کمک به کسب و کارها و وب سایت ها برای کسب ترافیک و سرنخ دارید، ممکن است تصمیم بگیرید که واقعاً می خواهید به طور تمام وقت وارد این صنعت شوید. در این مرحله، می توانید آژانس خود را راه اندازی کنید یا یک مشاور سئو برای مشتریان با دلار بالا شوید. هر یک از گزینه ها می تواند بسیار سودآور باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *