بک لینک ویکی پدیا

خرید بک لینک ویکی پدیا

خرید بک لینک ویکی پدیا یکی از سرویس هایی است که سئو جامپر به شما عزیزان ارائه می دهد.خرید بک لینک از ویکیپدیا یکی از موثر ترین کارها برای افزایش رتبه سایت و بالا امدن در صفحات گوگل است. قیمت بک لینک ویکی پدیا نسبت به خیلی از ریپورتاژ اگهی ها بسیار کمتر است و از طرفی ویکی پدیا با داشتن دامین اوتوریتی بالای 90 در تمام زبان ها، یکی از معتبر ترین و موثر ترین سایت ها برای اخذ بک لینک می باشد.

خرید بک لینک ویکی پدیا

سئو جامپر با داشتن اکانت های حرفه ای ویکی پدیا در زبان های فارسی ، عربی ، انگلیسی میتواند برای افزایش رتبه سئو مشتریان خود، از ویکی پدیا بک لینک اخذ نماید. در صورت تمایل برای خرید بک لینک از ویکی پدیا میتوانید با ما تماس گرفته تا لینک وب سایت شما  بررسی شود و بهترین پیج های ویکی پدیا به شما معرفی شود. قیمت های خرید بک لینک ویکی پدیا در پایان صفحه آمده است و میتوانید آنها را مشاهده کنید

 

تاثیر و ارزش بک لینک ویکی پدیا در سئو سایت

ویکی پدیا یک وب سایت با دامین اوتوریتی بالای 90 است که این موضوع باعث شده که بک لینک ویکی پدیا، حتی از بک لینک های یوتیوب نیز قوی تر باشد، با اینکه این بک لینک ها نو فالو هستند اما اعتباری که از دامنه شما از بک لینک های این سایت دریافت میکند انقد بالا هست که باعث می شود نه تنها صفحه اصلی سایت بلکه سایر برگه های سایت شما نیز در گوگل بالا بیاد

علاوه بر این، یک مجموعه از سایت های دانشنامه هستند که محتوای خود را مستقیما از خود ویکی پدیا کپی میکنند، هنگامیکه شما در ویکیپدیا بک لینک داشته باشید پس از مدتی بک لینک شما در این سایت ها نیز کپی خواهد شد، این سایت ها معمولا دامین اوتوریتی بالایی دارند و اینگونه میتوانند به سئو سایت شما نیز کمک کنند.

عوامل موثر بک لینک برای کمک به سئو ( خرید بک لینک موثر )

برای خرید بک لینک موثر  باید به چند عامل توجه کرد

  •  مهم ترین عامل اوتوریتی سایت مورد نظر می باشد، دامین اوتوریتی امتیازی است که گوگل به اعتبار هر سایت می دهد و نشان دهنده قدرت اعتبار آن دامنه است. اگر از سایت هایی که اوتوریتی بالا دارند به سایت شما لینک داده شود دامین اوتوریتی سایت شما ینز افزایش پیدا میکند. این عدد برای ویکیپدیا بالای 90 است که باعث ارزمشند بودن خرید بک لینک ویکی پدیا می شود. در حالیکه بالاترین رتبه در سایت های ایرانی مربوط به سایت های خبری مانند ایسنا و افتاب است که در بیشترین حالت 63 تا 65 می باشد و دامین اوتوریتی سایتی مثل اپارات تنها 57 می باشد.
  • عامل بعدی اسپم اسکور است که امتیازی است که هرچقد پایین تر باشد برای بک لینک گرفتن مناسب تر است، درصورتیکه اسپم اسکور سایتی بالا باشد و به سایت شما بک لینک دهد به منزله امتیاز منفی برای شما تلقی می شود.اسپم اسکور سایت ویکی بسیار پایین می باشد که باعث امنتر بودن بک لینک ویکی پدیا می بشود.
  • سومین عامل که برای گرفتن بک لینک بهتر است به آن دقت کنید، نوع لینک ها است . لینک ها یا follow  و یا nofollow هستند. بهتر است که بک لینک ها فالو باشند اما بک لینک های نوفالو نیز در صورتیکه دامین اوتوریتی سایت بالا باشد می تواند بسیار موثر باشند و در واقع هنوز در مورد فالو و نوفالو بودن لینک ها بین سئوکاران اختلاف نظر است و نمونه های بسیار زیادی هستند که با بک لینک گرفتن از سایت های نوفالو توانسته اند به سئوسایت خود کمک کنند

بک لینک ویکی پدیا از چه صفحاتی تهیه می شود ؟

سئو جامپر پس از بررسی سایت شما ، یک لیست از صفحات ویکی پدیا که با سایت شما ارتباط معنایی دارند و پیج اوتوریتی بالایی دارند در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید برگه های مورد نظر خود را برای اخذ بک لینک انتخاب کنید. بک لینک ها عموما در پایین صفحه قرار میگیرند و معمولا در برگه هایی که در گوگل بالا هستند درج می شوند.

امکان لینک دادن به صفحات داخلی سایت نیز وجود دارد ؟

امکان اخذ بک لینک ویکی پدیا برای صفحات داخلی سایت هم به صورت محدود وجود دارد اما درصورتیکه میخواهید تعداد بالایی بک لینک از ویکی پدیا بگیرید باید بیشتر انها به صفحه اصلی سایت شما لینک داده شوند زیرا خطر بلاک شدن سایت شما توسط ویکیپدیا را افزایش میدهند .

درواقع ویکی پدیا بیشتر بخاطر  دامین اوتوریتی بالایی که دارد اهمیت دارد و نمونه های زیادی هستند که تنها با گرفتن تعداد خیلی بالایی بک لینک از ویکی پدیا در نتایج نخست گوگل قرار بگیرند و نیازی حتما به صفحات داخلی هم لینک داده شود. در واقع با افزایش دامین اوتوریتی یک سایت، سایر برگه ها نیز راحت تر در لینک های بالایی گوگل قرار میگیرند.

برای خرید بک لینک موثر از ویکی پدیا با ما تماس بگیرید

شرایط گرفتن بک لینک ویکی پدیا چیست ؟

با ما تماس گرفته و آدرس وب سایت خود را به همراه تعداد بک لینک های مورد نظر ارسال کنید تا کارشناسان ما با بررسی وب سایت شما شرایط لازم سایت شما را بررسی کرده و به شما اعلام کنند. اما معمولا شرایط خاصی وجود ندارد و میتوان برای بیشتر سایت ها بک لینک اخذ نموند مگر اینکه شما از قبل در لیست سیاه  ویکی پدیا قرار گرفته باشید که در این صورت امکان اخذ و خرید بک لینک ویکی پدیا برای شما وحود ندارد.

قیمت خرید بک لینک از ویکی پدیا ( موثر ترین بک لینک برای سئو)

قیمت خرید بک لینک های ویکی پدیا بستگی به تعداد بک لینک های مورد نیاز شما دارد

ما برای راحتی مشتریان خود3 پکیج بک لینک زیر را ارائه می دهیم که قیمت هر کدام متفاوت است

  • قیمت تعداد 5 عدد بک لینک از زبان  فارسی – 2 میلیون تومان
  • قیمت تعداد 15 عدد بک لینک از زبان فارسی – 5 میلیون تومان
  • قیمت تعداد 50 عدد  بک لینک از زبان فارسی – 14 میلیون تومان

آیا امکان اخذ بک لینک از سایر زبان های ویکیپدیا وجود دارد ؟

سئو جامپر در سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی ویکیپدیا اکانت های قوی و حرفه ای دارد که میتواند در تمام این زبان های سایت ویکی پدیا فعالیت کند.

درصورتیکه نیاز به بک لینک از هر یک از این زبان ها را دارید میتوانید لینک وب سایت خود را برای ما ارسال کنید تا آدرس صفحات مرتبط با حوزه کاری شما در ویکیپدیا را ارسال کنیم .

 

با سرمایه گذاری اندک برای خرید بک لینک ویکی پدیا ، سایت و  کسب و کار خود را با اندک ترین مبلغ به لینک یک برسانید و اصلا در مورد معجزه بک لینک ویکیپدیا شک نکنید.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *