خدمات تحلیل رفتار کاربران سایت

بررسی و تحلیل رفتار کاربران سایت یکی از پلن های خدمات سئو سایت می باشد که می توانید از آن برای ارتقاء سایت خود استفاده کنید. برای دریافت خدمات تحلیل رفتار کاربران با ما در تماس باشید. برای آشنایی با پلن ها و هزینه خدمات این بخش ، این صفحه را مطالعه کنید

 

در تحلیل رفتار کاربران سایت چه اطلاعاتی به دست می آورید ؟

در تحلیل رفتار کاربران سایت خود می توانید به خیلی از اطلاعات مفیدی دست یابی پیدا کنید که مسیر های جدیدی را در سئو سایت شما نمایان کند

برخی از مواردی که در خدمات سئو – بررسی رفتار کاربران سایت ارائه میشود  موارد زیر هستند :

مسیری که کاربران پس از ورود به سایت طی می کنند

با دریافت این اطلاعات قادرید بفهمید که کاربرانی که از صفحات مختلف وارد می شوند چه رفتاری در سایت شما داشته اند و کدام صفحه از سایت شما بیشتر منجر به فروش یا تماس می شود، کدام صفحه بانس ریت ( نرخ ریزش ) زیادی دارد و علت آن را بیابید. همچنین متوجه می شوید تایمی که در سایت شما سپری می کنند چه میزان است و اغلب چه اکشن هایی در سایت  شما انجام میدهند.

نرخ تبدیل کاربران ورودی به مشتری

میزان نرخ تبدیل ورودی به مشتری در مورد ورودی های مختلفی که از سایت های مختلف یا گوگل یا شبکه های اجتماعی دریافت کرده اید ( این مورد برای میزان بازدهی هر یک از بک لینک ها یا شبکه های اجتماعی مفید است )

همچنین می توانید متوجه شوید که نرخ تبدیل ورودی به مشتری برای کدام یک از صفحات سایت شما بیشتر است. و از این داده ها برای بهبود سایت خود استفاده کنید. یکی از مهمترین عوامل در سئو موفق و فروش محور همواره تحلیل دیتا و رفتار کاربران سایت است.

 

خدمات سئو

 

بانس ریت bounce rate

بررسی صفحاتی که کاربران  ریزش دارند و دلایل آن ( برای مثال با بررسی رفتار کاربران یک سایت فروشگاهی متوجه می شویم که کاربران تا مراحل آخر خرید میروند اما بدون اینکه خرید کنند از سایت خارج می شوند در این مورد میتوان نتیجه گرفت که احتمالا یکی از این مشکلات وجود دارد 1- زمان بندی نامناسب ارسال( یا بازه زمانی نامناسب یا ارسال طولانی )  2-  عدم درج گزینه پرداخت در محل  3- هزینه ارسال بالا و … )

بررسی مسیری که یک کاربر در سایت طی میکند و تحلیل رفتار کاربر و ارائه یک انالیز کامل

هزینه ها و پلن های مختلف

هزینه خدمات تحلیل رفتار کاربران سایت، برای سایت های فروشگاهی 2،500،000 تومان می باشد، برای سایت های خدماتی یا شرکتی 2،000،000 تومان و برای سایت های آگهی 3،000،000 تومان میباشد.

 

برای چه سایت ها و یا چه افرادی مفید است

تحلیل رفتار کاربران سایت برای تمامی سایت  ها لازم و ضروری است، چرا که شما برای جذب کاربران و تبدیل آنها به مشتری تلاش میکنید و اگر از رفتار آنها در سایت خود بی اطلاع باشید همانند قدم برداشتن در تاریکی است. این دیتا ها از دو جهت حائز اهمیت هستند

  1. جلب رضایت بیشتر کابران و افزایش نرخ تبدیل ورودی به مشتری
  2. بهبود سئو سایت زیرا که گوگل بیشتر تمرکز خود را بر روی رفتار کاربران سایت قرار داده است و طبق آن سایت های مختلف را امتیاز گذاری می کند.

تاثیر اطلاعات تحلیلی بر سئو سایت

همانطور که گفته شد، گوگل بیشتر تمرکز خود را بر روی جلب رضایت کاربران خود قرار داده است و از این رو برای امتیاز دهی به سایت های مختلف و تعیین جایگاه هر سایت به رفتار کاربران در آن سایت توجه می کند و طبق آن شما را در عبارت های مختلف در جایگاه های مختلف قرار می دهد بنابراین بررسی رفتار کاربران سایت می تواند به بهبود این رفتار کمک کرده و در نتیجه منجر به بهبود سئو سایت شما و بهبود جایگاه شما در گوگل شود.